Jakie meble do łazienki ???

1. Data: 2003-12-09 10:01:39

Temat: Jakie meble do łazienki ???
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Muszę kupić jeden "słupek" szafkę do łazienki. Szerokość 30-40cm , wysokośc
jak najwyższa ale nie wyższa niż 2m. Chciałbym aby szafla miała nóżki.
materiał to chyba drewno "oklejone" białą okleiną. Takie wykonanie aby nie
chłonęło wody i oczywiście jak najdłużej dało się tę szafkę używać ...

Jakich firm polecacie szafki (jakieś tańsze) i w jakiej cenie ?

Czy warto kupować szafkę z taka jakby błyszczącą (wygląda jak folia)
okleiną. Wygląda to ładnie , ale takie szafki są sporo droższe od tych z
zwykłymi okleinami ...

Dzięki !

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-12-09 10:27:39

Temat: Re: Jakie meble do łazienki ???
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):

> materiał to chyba drewno "oklejone" białą okleiną. Takie wykonanie aby nie
> chłonęło wody i oczywiście jak najdłużej dało się tę szafkę używać ...

Dobrze że napisałeś "chyba". Mebli do łazienki raczej robi się z MDFu
lakierowanego.

> Czy warto kupować szafkę z taka jakby błyszczącą (wygląda jak folia)
> okleiną. Wygląda to ładnie , ale takie szafki są sporo droższe od tych z
> zwykłymi okleinami ...

Płacisz za połysk. OIDP koszt 1 m^2 drzwiczek z MDF lakierowanych na mat
jest mniejszy ok. 50 zł od tych błyszczących.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-12-09 11:50:24

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze że napisałeś "chyba". Mebli do łazienki raczej robi się z MDFu
> lakierowanego.

Raczej czytałem że są:

tańsze: - 100% płyta paździerzowa.
droższe:- fronty MDF , reszta płyta paździerzowa.

Teraz szukam dobrych i tanich mebli do łazienki , ale może meble to na
wyrost powiedziane bo potrzeba mi jedej szafki 30-40cm , tyle że wysokiej i
to wszystko.

Nie chce płacić kupę kasy za markę , jesli można kupić tej samej jakości
mebel za niższą cenę tyle że nie markowy. Jednak nie chciałbym
"zaoszczedzić" i kupić jakiegoś bubla który poza ładnym wyglądem szybko się
rozpadnie ...

PS. Nie pamietam czy to z Tobą rozmawiałem o grzejnikach (pokój 25m2 i
grzejnik o szerokości 40cm) ale udało mi się i za tydzień mam mieć
wymieniony kaloryfer na taki poodbno 1 metrowy , mocy nie znam)

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-12-09 12:06:09

Temat: Re: Jakie meble do łazienki, CO
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):

> Raczej czytałem że są:
>
> tańsze: - 100% płyta paździerzowa.
> droższe:- fronty MDF , reszta płyta paździerzowa.

Wrrrrrrrr. Nie paździerzowa tylko wiórowa. Może być, pod warunkiem
starannego zabezpieczenia przed wilgocią ( dotyczy szczególnie cokołów
).

> PS. Nie pamietam czy to z Tobą rozmawiałem o grzejnikach

Ze mną.

> (pokój 25m2 i
> grzejnik o szerokości 40cm) ale udało mi się i za tydzień mam mieć
> wymieniony kaloryfer na taki poodbno 1 metrowy , mocy nie znam)

W pokoju 25 m kw. powinny być 2 grzejniki, ale to i tak jest postęp w
porównaiu do tego co było. Jak CO i temperatura przy pierwszych mrozach
?

1. Data: 2003-12-09 13:14:22

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pokoju 25 m kw. powinny być 2 grzejniki, ale to i tak jest postęp w
> porównaiu do tego co było. Jak CO i temperatura przy pierwszych mrozach

Narazie wogóle nie grzeje :)
bez ogrzewania w te najmroźniejsze dni temp. nie spadła poniżej 15stopni. A
średnio jest 16-17 stopni. Poczekam aż grzejnik wymienią (mam nadziję że to
co mi powiedziano z tą wymianą grzejnika to nie bajka ...) i wtedy zacznę
sezon grzewczy ;-)

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-12-09 14:57:12

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> wrote in message
> [...]
> chłonęło wody i oczywiście jak najdłużej dało się tę szafkę używać ...
>
> Jakich firm polecacie szafki (jakieś tańsze) i w jakiej cenie ?

Ja mam słupek z IKEI - taki 40 cm. Pojęcia nie mam czy godny polecenia czy
nie - to się okaże za 5 lat :))) Mi się podoba wzornictwo i funkcjonalność.
Aha, nóżki ma jak najbardziej :)

Pozdrawiam
KK

Sprzedam uzywana lodowko-zamrazarke