Jakie naturalne farby do włosw?

1. Data: 2006-12-14 20:01:45

Temat: Jakie naturalne farby do włosw?
Od: "Shivman" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można farbować włosy naturalnymi środkami np. z ziół?
Używam Palette i podejrzewam że są przyczyną wypadania włosów.
Co w zastępstwie?
Adam

2. Data: 2006-12-14 23:43:41

Temat: Re: Jakie naturalne farby do włosw?
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman <a...@v...pl> napisał(a):

> Czy można farbować włosy naturalnymi środkami np. z ziół?
> Używam Palette i podejrzewam że są przyczyną wypadania włosów.
> Co w zastępstwie?

Henna. Jest w kilku kolorach. Ja używałam czerwonej :-) Kolor trzyma się
znacznie dłużej, niż "chemiczny".

Ania

3. Data: 2006-12-16 17:58:41

Od: "Shivman" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Henna. Jest w kilku kolorach. Ja używałam czerwonej :-) Kolor trzyma się

Czy można kupić jąw sklepach z kosmetykami, czy też w Herbapolu?

Adam

4. Data: 2006-12-16 20:10:55

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman <a...@v...pl> napisał(a):

> Czy można kupić jąw sklepach z kosmetykami, czy też w Herbapolu?

W sklepach kosmetycznych, prowadzących farby do włosów. Może występować pod
nazwą "chna" - to chyba pozostałość z czasów, gdy pojawiła się w Polsce jako
towar z importu zza wschodniej granicy. Poza tym, że farbuje włosy, to jest
też bardzo wartościową odżywką do włosów i skóry głowy, więc może ci pomóc.
Tyle, że jest kłopotliwa w użyciu /nakłada się ją na kilka godzin/.

Ania

5. Data: 2006-12-19 13:10:17

Od: "Shivman" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ........... też bardzo wartościową odżywką do włosów i skóry głowy, więc
może ci pomóc.
> Tyle, że jest kłopotliwa w użyciu /nakłada się ją na kilka godzin/.

Dzięki za info. I to jest chyba to, no i tańsza jest henna od Palet :-)
Dlaczego kilka godzin?
Na moim opakowaniu pisze że ok. 30 min.
Trochę mnie zmartwił napis na opakowaniu "Środek silnie działający, zawiera
O-nitro-p-fenylenodianinę"
Nie pisze że Henna ale "Naturalna farba i odżywaka do włosów" i "Ożywaka
koloryzująca do włosów na bazie wyciągu z chny"
Shivman

6. Data: 2006-12-19 18:55:41

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman <a...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> Nie pisze że Henna ale "Naturalna farba i odżywaka do włosów" i "Ożywaka
> koloryzująca do włosów na bazie wyciągu z chny"

Teraz troszkę cię zmartwię /a może nie?/

Chnę kupowałam w Polsce bardzo-bardzo dawno. Ostatnio wypróbowywałam takie
coś http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/index.php?
main_page=index&cPath=115_20_24

Nie wiem tylko, czy link wklei się w całości, bo nie jestem zaznajomiona z
ich skracaniem :-/

Hennę caca rouge kupiłam w sklepie Lush'a w Dublinie. Cały bloczek
wystarczył mi na 3 razy. Włosy miałam ognistomiedziane /jest jeszcze caca
brązowa, orzech włoski i czarna, jajkolwiek to brzmi - taka zbitka
jakiegośtam języka z polskim/. Myję włosy codziennie - kolor nic a nic się
nie spierał /w przeciwieństwie do "zwykłych farb". Na ulotce sklepowej była
informacja, że wysyłają także towary do Polski, ale za jakieś horrendalne
pieniądze.

Nie zawiera chemii, wręcz przeciwnie - dodatkowo masę olejków odżywczych.

Na tejże ulotce była też informacja, że im dłużej trzymasz hennę na włosach,
tym lepiej. Jakaś obfotografowana dziewoja spała z henną na głowie przez
całą noc.

Kontakt z Dublinem mam w miarę systematyczny...

Ania

7. Data: 2006-12-19 19:00:39

Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Chnę kupowałam w Polsce bardzo-bardzo dawno. Ostatnio wypróbowywałam takie
> coś http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/index.php?
> main_page=index&cPath=115_20_24

No i połamało się. Próbuję: http://skocz.pl/lush-caca

Ania

8. Data: 2006-12-20 00:38:22

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman pisze:
> [...]
> Nie pisze że Henna ale "Naturalna farba i odżywaka do włosów" i "Ożywaka
> koloryzująca do włosów na bazie wyciągu z chny"

Już lepsza (a nawet świetna) będzie farba Wella Welaton! Nie niszczy
włosów i jeszcze ożywia (jest trwała, nie zmywa się). Nie trzyma się
tego na głowie przez parę godzin tylko 30 minut.

--
animka

9. Data: 2006-12-20 00:41:03

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Na tejże ulotce była też informacja, że im dłużej trzymasz hennę na włosach,
> tym lepiej. Jakaś obfotografowana dziewoja spała z henną na głowie przez
> całą noc.

Te Chny to już przeżytek. Teraz są dobre, normalne farby.

--
animka

10. Data: 2006-12-20 09:40:39

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

animka <a...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

> Te Chny to ju=BF prze=BFytek. Teraz s=B1 dobre, normalne farby.

A próbowałaś tej, o której piszę?

Skoro przeżytek - to dlaczego odchodzi się od chemii tam, gdzie tylko
możliwe?

Ania

Palin a ciaza ( zapalenie ukladu moczowego a ciaza )
usuwanie pieprzyków
"Cos" po ekstrakcji zeba
pH ekskrementów
Cholesterol - prosba o porade