Jakie noże, jakie garnk

1. Data: 2004-08-04 22:20:25

Temat: Jakie noże, jakie garnk
Od: "pakarob" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po remonciku kuchni pora na wyposazenie
1. Jakie noze polecicie ( VICTORINOX, BergHoff, Gerlach) chodzi mi głownie
o zestawy noży,
Wymagania to mycie w zmywarce i uzywanie na szklanej "desce" slyszalem ze
BergHoff sie do tego nie nadaje no i cena nie zbyt wysoka,

2. Jakie garnki - tez chodzi o zestawy BergHoff, Tefal, ELO-STAHLWAREN,
i bez bajerów typy termometr w pokrywce i oczywiscie mycie w zmywarce i cena
tez nie za wysoka

za wszystkie sugestie dziekuje
PS. google nie daly zadowalajacej odpowiedzi

1. Data: 2004-08-05 06:50:57

Temat: Re: Jakie noże, jakie garnk
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.08.2004 00:20, Użytkownik pakarob napisał:

> 1. Jakie noze polecicie ( VICTORINOX, BergHoff, Gerlach) chodzi mi głownie
> o zestawy noży, [...]

> PS. google nie daly zadowalajacej odpowiedzi

To widziałeś ?
http://tinyurl.com/623r2
http://tinyurl.com/4rwsd
http://tinyurl.com/6kbkf

> 2. Jakie garnki - tez chodzi o zestawy BergHoff, Tefal, ELO-STAHLWAREN, [...]

Spojrzyj na garnki Tescoma - oczywiście jeśli liczysz się z wydatkiem
rzędu 100 zł/szt ale z przytoczonych przez Ciebie nazw to chyba tak
jest. Ich strona internetowa to http://www.tescoma.pl Używam dwa takie -
no może niezbyt intensywnie ale jestem b. zadowolony.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-08-05 13:35:38

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

pakarob wystukał:

> [...]
> Wymagania to mycie w zmywarce i uzywanie na szklanej "desce" slyszalem ze
> BergHoff sie do tego nie nadaje no i cena nie zbyt wysoka,

O ile wiem *dobre* noże zawsze mają zakaz bycia mytymi w zmywarce i
używanymi na szkle...

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-08-05 14:19:03

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> O ile wiem *dobre* noże zawsze mają zakaz bycia mytymi w zmywarce

Skad takie herezje wzielas ???
Chetnie bym sie dowiedzial.

pawelWN

1. Data: 2004-08-05 14:21:10

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

> Skad takie herezje wzielas ???
> Chetnie bym sie dowiedzial.

Ja wiem, czy herezje... mnie już babcia uczyła, że noża, który ma być ostry,
pod żadnym pozorem nie myje się w gorącej wodzie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-08-05 14:24:14

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem, czy herezje... mnie już babcia uczyła, że noża, który ma być
ostry,
> pod żadnym pozorem nie myje się w gorącej wodzie.

To noże tępią się od ciepłej wody czy od krojenia ? wg mnie chyba od tego
drugiego :)

pawelWN

1. Data: 2004-08-05 14:26:49

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [... To noże tępią się od ciepłej wody czy od krojenia ? [...]

Ja tam babci ufam, a podstawę praw^Wnaukową to już będzie Ci musiał podać
ktoś mądrzejszy ode mnie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-08-05 14:35:55

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukał:

> Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja tam babci ufam, a podstawę praw^Wnaukową to już będzie Ci musiał podać
^^^^^^^^^^^^^

Dlaczego przeczytałam "prawnukową"? 8)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Nie jesteœmy wrrrrrogami! Au! (Odyseja marsjańska)

1. Data: 2004-08-05 14:40:48

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelWN wystukał:

> Witam,

> Skad takie herezje wzielas ???
> Chetnie bym sie dowiedzial.

Pogooglałam trochę, wyskoczyło na przykład coś takiego:

http://busycooks.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?si
te=http://www.chefknivestogo.com/carforyourkn1.html

Oprócz tego sporo linków, w których powtarza sie fraza "hand washing
recommended".

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Wyprawa rybobójcy"

1. Data: 2004-08-05 15:45:30

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...] Dlaczego przeczytałam "prawnukową"? 8)

Nie wiem. To nie była prababcia.

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

wykonam posadzki żywiczne
Zlewozmywak z FRADURY
opomiarowanie c.o.
PRALKA - Ilosc obrotów wirowania
Skrzypiąca podłoga - jak to wyeliminować?