Jakie ogrody można podziwiać w drodze Z Wrocławia do Świnoujścia ?

1. Data: 2004-07-05 20:57:02

Temat: Jakie ogrody można podziwiać w drodze Z Wrocławia do Świnoujścia ?
Od: "Kuba" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę jadę nad morze ,chętnie bym zobaczyła jakieś ogrody. Proszę o
adresy.
Barbara

2. Data: 2004-07-06 06:30:30

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> W sobotę jadę nad morze ,chętnie bym zobaczyła jakieś ogrody. Proszę o
> adresy.
> Barbara

Jak będziesz przejeżdżać przez Gorzów Wlkp.
a byłabyś chętna to napisz na priv.
Pozdrawiam - Zosia

3. Data: 2004-07-06 07:13:44

Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Jak będziesz przejeżdżać przez Gorzów Wlkp.
> a byłabyś chętna to napisz na priv.
:)
przez Gorzow nad morze
to chyba gdzies na poludnie europy
:))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2004-07-06 20:50:09

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tadeusz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> przez Gorzow nad morze
> to chyba gdzies na poludnie europy
> :))))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Tadziu,
nad zachodnie polskie wybrzeże Bałtyku z Wrocławia najkrótsza droga wiedzie
przez Gorzów Wlkp.

popatrz na mapę

Ania z Wrocławia
co u siostry w zachodniopomorskim dość często bywa ;-)

5. Data: 2004-07-06 23:05:19

Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ccf390> Tadziu,

> [...]
>
> popatrz na mapę
>
> Ania z Wrocławia
> co u siostry w zachodniopomorskim dość często bywa ;-)

a Poznan jest po drodze
czy zostawiasz go gdzies z boku
?

6. Data: 2004-07-07 13:31:32

Od: "Ania_Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

z boku, nie jest po drodze,
jeślibym miała kechać nad wybrzeże środkowe to przez Poznań

a tak na marginesie, Szczecin NIE leży nad morzem :)

pozdr
Ania

7. Data: 2004-07-07 13:32:55

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za to Świnoujście na pewno :))))))))

pozdr
Ania

8. Data: 2004-07-07 13:45:12

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak na marginesie, Szczecin NIE leży nad morzem :)
>
> pozdr
> Ania

potwierdzam :-)
Za to w Przelewicach koło Szczecina masz ogród dendrologiczny.
Sprzedaja tam tez roslinki.
amw

9. Data: 2004-07-08 08:19:45

Od: "Wanda Hajkowska" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przez Gorzów Wlkp.
> Ania z Wrocławia
> co u siostry w zachodniopomorskim dość często bywa ;-)

A czemu nie meldujesz się, że jedziesz w Szczecińskie? Mogłybyśmy się
spotkać.
Ciekawa jestem czy przyjęły Ci się hosty.
Pozdrawiam
Majka

10. Data: 2004-07-08 18:41:19

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Hajkowska" <m...@g...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:ccj09p$4sc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> spotkać.
> Ciekawa jestem czy przyjęły Ci się hosty.

obiecuję poprawę, będę się meldować :)))))))))))
hosty, chyba nieźle się mają, jedna troszkę gorzej, ale mam nadzieję,że
przeżyje

pozdr
Ania
teraz w lipcu siostra będzie do mnie jechała, ja najprawdopodobniej w
sierpniu

Pomóżcie-jeśli łaska
plewienie irgi
ciemierniki