Jakie poduszki?

1. Data: 2006-05-04 16:55:14

Temat: Jakie poduszki?
Od: "Daisy" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie poduszki polecacie? Takie pierzasto-puchowe czy ze sztucznym
wsadem? Nie mam kompletnie zadnych doswiadczen w tym wzgledzie, a musze
nabyc dwie poduchy. Wolalabym takie, ktore bede mogla uprac w domu,
ewentualnie w pobliskiej pralni a nie wozic do pralni pierza, ale czy te ze
sztucznym wsadem nie wygniataja sie szybciej?
Pozdrawiam,

Daisy

2. Data: 2006-05-04 19:08:09

Temat: Re: Jakie poduszki?
Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daisy napisał(a):
> Jakie poduszki polecacie? Takie pierzasto-puchowe czy ze sztucznym
> wsadem? Nie mam kompletnie zadnych doswiadczen w tym wzgledzie, a musze

:-)
LOL
To na czym do tej pory spałaś? Na kołku?

--
M.
GG 1119311

3. Data: 2006-05-04 20:38:41

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> :-)
> LOL
> To na czym do tej pory spałaś? Na kołku?

to takie dziwne?
niektorzy nie potrzebuja do szczescia (i spania) poduszki, bo wola na
plasko... :-P

pozdr.
Berta

4. Data: 2006-05-04 20:44:16

Od: "Daisy" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> To na czym do tej pory spałaś? Na kołku?

Tak, a przykrywałam się szczebelkiem:) Po prostu mam stare poduszki, ktore
zaczynają się sypać. A może ktoś już wymyślił poduszki z wmontowanym
budzikiem, tylko ja nic o tym nie wiem... wszakże nie kupuję ich raz w
miesiącu.
Pozdrawiam,

Daisy

5. Data: 2006-05-04 23:10:09

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sztucznym wsadem nie wygniataja sie szybciej?

z sztucznym wsadem to dla alergików TYLKO.
Jesli kasa nie stanowi dla Ciebie problemu to polecam
http://www.pppp.com.pl/cgi-bin/sklep/index1.php3?p=l
ista&kategoria=9&id=21
Mam też w domu podobnądo tej, ale tylko dla gości:)
http://www.allegro.pl/item99737875_poduszka_polpuch_
70x80_najtaniej_od_super_s_.html#photo

Zobacz wagę i zdjęcia (wypełnienie) - różnica w puszystości i sprężystości
ogromna!

JR

6. Data: 2006-05-05 06:00:49

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja całe życie używałam poduszki i kołdry z pierza (własnoręcznie robionych
przez moją babcię a później mamę) i myślałam, że nic lepszego nie istnieje.
Bardzo ostrożnie podeszłam do zakupu pierwszej kołdry z wkładem silikonowym,
gdyż miałam takie same obawy jak Ty. Ale z powodu "ciężkich głów" męża i
syna poduszki z pierza po kilku latach były mocno ugniecione, choć moja
poduszka była bez zastrzeżeń. Później była pierwsza poduszka. Zdecydowałam
się wypróbować te ze sztucznym wkładem. Te sztuczne wkłady sprzed kilku lat
zupełnie nijak się mają do tych nowoczesnych. Sama jestem do tej pory
zdziwiona, że są takie sprężyste i miękkie (lekkie) poza tym można je prać,
moje akurat w 90st.C. W tej chwili nie mam już w domu nic z pierza, oprócz
dwóch małych jaśków. Uważam, że jednak najlepiej jak można "poużytkować"
sobie i jedno i drugie, a dopiero wtedy wybrać to co komu odpowiada (w
przypadku alergików wybór jest oczywisty). Aha, dodatkową zaletą pościeli
nie-z pierza jest to, że się "nie kurzy" i nie wydostają się unoszące się w
powietrzu "pierzaste puszki".
bogna

7. Data: 2006-05-05 10:53:40

Od: "pp" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bogna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie-z pierza jest to, że się "nie kurzy" i nie wydostają się unoszące się

A czy te nowoczesne poduszki ze sztucznym wkladem sa ze tak powiem
plastyczne? Tzn czy ukladaja sie do glowy spiacego? najwieksza wada poduszek
ze sztucznym wkladem jakie dotychczasz mialem watpliwa przyjemnosc
uzytkowac byl wlasnie kompletny brak plastycznosci - taka sprezystosc, jakby
sie spalo na poduszcze dmuchanej prawie :)

Pozdr
pp

8. Data: 2006-05-08 03:32:14

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie masz alergii to tylko pierze-puch. Wszystkie sztuczne wsady
prędzej, czy później sie ugniatają i śpi się na tym niewygodnie.
Jacek

9. Data: 2006-05-08 09:06:20

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakby
> sie spalo na poduszcze dmuchanej prawie :)

Ja nie mam wrażenia spania na "dmuchanej" poduszce, wygniata się nieco w
miejscu ułożenia głowy.Może to jest subiektywne odczucie, ale swoją drogą
lubię co kilka dni odwrócić ją górą na dół aby była bardziej "napompowana".
b.

10. Data: 2006-05-08 20:21:57

Od: "Daisy" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim bardzo merci;)

Daisy

narozniki a akryl
Markiza fakro
Patynowanie drewna
Ile mieszkanie w Gdańsku?
Problemy z fliziarzem, czyli czy tak maja wyglądac plytki?