Jakie polecacie perfumy ??

11. Data: 2006-11-08 10:51:30

Temat: Re: Jakie polecacie perfumy ??
Od: "olenka_z" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Jakich używacie? Które według was są dobre :) Stawiacie na te z gornej pułki
> czy to obojetne dla was??

Ja używam perfum Federico Mahora dlatego ,ze pachna niemalże jak
zapachy oryginalne a nie rujnują przy tym kieszeni. Zapachy te długo
utrzymuja się bo około 6-8 godzin a w dodatku w ofercie firmy sa
rownież deo roll i żele do kąpieli w tych samych nutach.Jeśli
jesteście zainteresowne zapraszam na gg 5977359. Ola

12. Data: 2006-11-08 19:24:28

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".bk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> p.s. Teraz jeszcze jakis zapach nowy wymyslil Gaultier, ale juz nie z
> serii classique.

Całkiem całkiem jest tyle że mniej trwałe :(

Agata, z nowym odkryciem Addict2 Diora. 2 dni się trzyma :D

13. Data: 2006-11-08 20:11:41

Od: "elzbieta" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Venuss" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Mnie nie stac na kosmetyki z gornej pulki, ale wiadomo, ze sa naprawde
> dobre i długo utrzymują swój zapach. Jednakze, mam wiele perfum do
> ok 50zl, które równiez długo pachną np perfumy z Avonu ;)
>
> Dziewczyny az sprawdzilam w slowniku, bo 3x pod rzad - polki sie pisze ;)

No tak, ale poeta sądził, że jest oczywiste , co ma na myśli. eh E

14. Data: 2006-11-09 12:12:32

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> AA no i zapomnialam o CdG cudne.

Wszystkie? Bo np. jak dla mnie Palisander jest obrzydliwy.

--
JoP

15. Data: 2006-11-10 11:45:36

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wszystkie? Bo np. jak dla mnie Palisander jest obrzydliwy.

A nie nie nawet nie znam wszystkich, ale akurat wyjechalam z domku i nie
podam ktory to bo zapomnailam. Ale taki orientalny zapaszek w metalowym
flakoniku, nie wiem czy inne tez takie maja,b o znam tylko te jedne z tej
firmy. Jak tylko przyjade do domku to dopisze, ktore to.

--
pozdr,
ewka

16. Data: 2006-11-19 21:36:50

Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Venuss" <w...@i...pl> napisała:
Mnie nie stac na kosmetyki z gornej pulki, ale wiadomo, ze sa naprawde
dobre i długo utrzymują swój zapach. Jednakze, mam wiele perfum do
ok 50zl, które równiez długo pachną np perfumy z Avonu ;)

Właśnie zastanawiam sie nad kupieniem jakiejs wody toaletowej z Avonu. Czy
wszystkie maja taki dlugotrwaly zapach czy moze sa jakies ktorych mozesz nie
polecac?

pozdrawiam,
agata

17. Data: 2006-11-20 07:27:30

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A nie nie nawet nie znam wszystkich,
> Ale taki orientalny zapaszek w metalowym flakoniku,

Tak jak obiecalam pisze, CdG 2.

--
pozdr,
ewka

[WROC] tipserka z dojazdem do domu - szukam
Pytania o wszystko o tipsach (praktycznie)
Ziaja anno d'oro - ktoś używał?
Nowosci w Bizu4U
Przedłużanie, zagęszczanie włosów