Jakie pszyprawy do buraczka?

11. Data: 2014-02-21 00:57:59

Temat: Re: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

> To nie jedz. Proste :)

Zgadłem!

:) :) :) :) :)

--
Darek

12. Data: 2014-02-21 00:59:00

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik masti napisał:

> zrób sobie kalarepę. Też okrągła ale nie ma tego co buraczek :)

Ale ma co innego!

--
Darerk

13. Data: 2014-02-21 10:16:30

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> NIe można jeść do obiadu na okrągło marhewnki i brokuła, to nudne.
można zamiennie: schabowy i golonko
pozdr
Stefan

14. Data: 2014-02-21 12:05:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 09:08:53 +0100, Stokrotka napisał(a):

> NIe można jeść do obiadu na okrągło marhewnki i brokuła, to nudne.

Matkooo.... A kapusta, cebula, pory, ogórki kiszone - to pies? Najbardziej
wartościowe warzywka. Do kapusty jabłko, marchewki trochę, cebuli niewiele
- posolić, pocukrzyć, olejem pokropić - i jeść aż miło :-)

Bo rozumiem, ze tych całorocznych importowanych lub rodzimych "nowalijek"
jeść nie chcesz (i słusznie).

15. Data: 2014-02-21 12:52:13

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matkooo.... A kapusta,
Kapusty należy zrobić dużo na raz, więc i je się ją długo, więc prawie
odpada.

>cebula,
To dodatek, nie nadaje się jako samodzielne ważywo do obiadu.

> pory,
Sałatka z pora to niezdrowa ekstrawagancja, por to też dodatek do sałatki,
albo doskonałe ważywo do zup itp., ale znowu nie nadaje się jako samodzielny
dodatek ważywny do obiadu.

> ogórki kiszone ..
W lutym? Tylko kupne, a własne to dotrwają tylko pszesolone, albo z octem,
nie pasuje mi ani ocet ani za dużo soli.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3c

16. Data: 2014-02-21 13:02:16

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2014 12:52, Stokrotka pisze:>

> Kapusty należy zrobić dużo na raz, więc i je się ją długo, więc prawie
> odpada.

Można zrobić tyle, ile potrzeba

> [...]
> sałatki, albo doskonałe ważywo do zup itp., ale znowu nie nadaje się
> jako samodzielny dodatek ważywny do obiadu.

jak dla Ciebie sałatka z pora to ekstrawagancja, to żryj buraki.

> W lutym? Tylko kupne, a własne to dotrwają tylko pszesolone, albo z
> octem, nie pasuje mi ani ocet ani za dużo soli.

To się naucz robić dobre ogórki kiszone, moje nie są przesolone
(standardowa zalewa - jedna łyżka soli na litr wody) i spokojnie
doczekują do robienia nowych w przyszłym roku. Po prostu trzeba używać
chrzanu, czosnku, liści dębowych...

17. Data: 2014-02-21 13:09:36

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W lutym? Tylko kupne, a własne to dotrwają tylko pszesolone, albo z
> octem, nie pasuje mi ani ocet ani za dużo soli.

Aś ty jednak gupia jest - kapusty można se zrobić ile akurat
potrzebujesz, pory można jeść nie tylko w sałatce, brokuły i marchewkę
można podać na co najmniej kilka sposobów, a o kiszonych ogórkach masz
pojęcie jak...
.. o ortografii.

--
Pozdrówki
Anai

*** MóJ SŁitAśNy TofFanY BloGasEk: http://kuchniaanai.blogspot.com/ ***

"Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na
niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (S.
Hawking)

18. Data: 2014-02-21 13:11:49

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2014 00:01, Sunnynet pisze:

> "Anai" <a...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Stokrotkę chcesz zakumać? Żarty sobie robisz?
Wiem... głupie :/
Próbowałam ustalić czy przeszkadza jej to, że jest czerwony, czy to, że
smakuje jak burak, czy jeszcze co innego - niestety nie raczyła udzielić
odpowiedzi...

--
Pozdrówki
Anai

19. Data: 2014-02-21 14:27:06

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2014 13:11, Anai pisze:

> Wiem... głupie :/
> Próbowałam ustalić czy przeszkadza jej to, że jest czerwony, czy to, że
> smakuje jak burak, czy jeszcze co innego - niestety nie raczyła udzielić
> odpowiedzi...

Nie odpowiedziała, bo ten troll sam nie wie o co mu chodzi

20. Data: 2014-02-21 15:15:09

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Można zrobić tyle, ile potrzeba
To się nie opłaca, bo kapustę się długo gotuje.

> [...]
> jako samodzielny dodatek ważywny do obiadu.
> jak dla Ciebie sałatka z pora to ekstrawagancja, to żryj buraki.
NIc nie wniosłeś do tematu.

> [...]
>(standardowa zalewa - jedna łyżka soli na litr wody) i spokojnie doczekują
>do robienia nowych w przyszłym roku. Po prostu trzeba używać chrzanu,
I tonę innej hemi? Wszystkie pszepisy na ogurki , do pszetszymywania na zimę
mają w składzie bardzo dużo soli.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3c