Jakie sa kobiety?

1. Data: 2002-03-15 13:55:16

Temat: Re: Jakie sa kobiety?
Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości:
>Czy mozna wierzyc kobietom?
>Jak poznac czy mowi prawde i dlaczego klamie?
>Co jest dla niej najwazniejsze?
>Jakie s? najwazniejsze wartosci wspolczesnych kobiet?

"No way" moj drogi. Nie otrzymasz odpowiedzi. To dokladnie tak samo, jak
pytac: czy mozna wierzyc mezczyznom? etc.
Kombinuj sam cale zycie i nidgy nie bedziesz wiedzial.
--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-03-15 13:56:01

Temat: Jakie sa kobiety?
Od: "Jacek" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna wierzyc kobietom?
Jak poznac czy mowi prawde i dlaczego klamie?
Co jest dla niej najwazniejsze?
Jakie są najwazniejsze wartosci wspolczesnych kobiet?

Zadaje sobie te pytania i nie znajduje odpowiedzi, licze na wasza pomoc.

1. Data: 2002-03-15 14:10:48

Od: "Jacek" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycie - pytania na ktore nie ma odpowiedzi i odpowiedzi ktore niczego nie
wyjasniaja.

1. Data: 2002-03-15 14:13:17

Od: "Jacek" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-15 14:37:50

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
[..]
> Zadaje sobie te pytania i nie znajduje odpowiedzi,
> licze na wasza pomoc.

Odpowiedź jest prosta - są takie same jak mężczyźni.

pozdrawiam
Arek

--
Twórców stron WWW, jak również innych treści dostępnych w Internecie,
zainteresowanych otrzymywaniem należnych z tego tytułu tantiem

1. Data: 2002-03-15 15:08:12

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna wierzyc kobietom?
> Jak poznac czy mowi prawde i dlaczego klamie?
> Co jest dla niej najwazniejsze?
> Jakie są najwazniejsze wartosci wspolczesnych kobiet?

Z taka generalizacja daleko nie zajedziesz... kazdy czlowiek
jest inny i to co dla jednych jest wazne dla innych nie.
Sa ludzie - kobiety i mezczyzni godni zaufania jak i przeciwnie.

Mozesz zapytac co jest najwazniejsze dla konkretnej osoby
ale nie dla 3 miliardow kobiet na swiecie...

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-03-15 16:33:14

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, chyba dostałeś kosza :-)

Kobiety są namiętne, interesujące, uczuciowe, mają coś w rodzaju więzi ze
światem i potrafią przeżywać swoje życie bardzo intensywnie. Te cechy w
połączeniu z inteligencją dają takie rezultaty, że mogą być nawet
niebezpieczne :-) Kobieta może "podążyć" za tobą pod warunkiem, że JESTEŚ W
STANIE ją poprowadzić. Acha, wierz mi, że kobiecie można zaufać.

Pozdrowienia dla wszystkich Pań
niebieski tropiciel

1. Data: 2002-03-15 16:50:43

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niebieski tropiciel" :

> [...]
> niebezpieczne :-) Kobieta może "podążyć" za tobą pod warunkiem, że JESTEŚ
> STANIE ją poprowadzić. Acha, wierz mi, że kobiecie można zaufać.

Dzięki:)) - lepszego opisu i laurki trudno byłoby znależć.
A dla zgłębienia tematu - jeszcze raz polecam
książeczkę Prentice Mulforda "Przeciw śmierci",
autor jak rzadko kto ten temat rozwinął.
Jeśli znajdę czas, to zeskanuję i fragment zamieszczę.

Druga to "Moc życia, moc ducha".

"są ludzie typu roślinnego i typu zwierzęcego i typu boskiego. Człowiek
boskiego typu potrzebuje aury tego, co najbardziej duchowe na ziemi - czyli
człowieka - aby móc osiągnąć całkowity rozwój"

"myśląc budujemy z niewidocznego materiału coś, co siły do siebie
przyciąga, - dla naszej pomocy lub szkody, stosownie do charakteru myśli,
któreśmy wysłali"

Nie stoi to w sprzeczności z kamasutrą, hinduizmem a także starym
testamentem :),
jak również z Coelho.
Kto myśli inaczej na ogół przegrywa życie.
E.

1. Data: 2002-03-15 18:46:51

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM napisał:a6t90s$kgj$...@n...tpi.pl...
> [...]
> testamentem :),
> jak również z Coelho.
> Kto myśli inaczej na ogół przegrywa życie.

no Ev, no nie mogę przejść spokojnie
mam się za spastukującą idiotkę z włócznią
lecącą z warkotem na wieżę zabobonów
nie ma tak! nie ma i już!
jeśli się zgodzę na dzielenie ludzkiej populacji na ludzi i krasnoludki
to zaraz będę musiała dokonywać następnych podziałów
a człowiek to spektrum wielu sił
i IMO nie ma między nami różnic
tak bardzo jesteśmy podobni swoją różnorodnością
(o każdej porze dnia jesteś już kimś innym niż godzinę wcześniej)
w każdym z nas drzemią anioł z szatanem
każdy z nas potrzebuje miłości, każdy popełnia błędy
rośliny, zwierzęta, bogowie - wrrrr nie znoszę etykietowania
Ev, w imię pozytywnego myślenia
podaj nam cytat budujący mosty

Mań

1. Data: 2002-03-15 18:52:19

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA napisał:3...@a...pl...
> Jacek wrote:
> [..]
>
> Odpowiedź jest prosta - są takie same jak mężczyźni.

co prawda nie mam siusiaka i posiadam biust
ale nie mogę nie przyznać Ci racji

> pozdrawiam
> Arek

Mania
pozdrawia

teoria uzależnień
Sitwo ojczyzno moja...
Czy "sens" to "miód" czy "smak miodu"? ;-))) było: Re: Zycie...
Reality shows - mysl
studia