studia

1. Data: 2002-03-14 17:00:22

Temat: studia
Od: "Klara" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym studiowac psychologie zaocznie na UKSW i szukam jakis
konkretniejszych informacji. Gdyby ktos mogl mi cos wiecej powiedziec.

1. Data: 2002-03-14 19:27:03

Temat: Re: studia [OT]
Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klara" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chcialabym studiowac psychologie zaocznie na UKSW i szukam jakis
> konkretniejszych informacji. Gdyby ktos mogl mi cos wiecej
powiedziec.

A ja moze przy okazji, ze pytasz o zaoczne, dorzuce jeszcze wlasne
pytanie:

czy po zaocznej psychologii mozna wykonywac zawod psychologa i - po
szkoleniu - ubiegac sie o licencje psychoterapeuty? jak sie ma taka
zaoczna psychologia do Ustawy o zawodzie psychologa?

Pozdrowienia :-))
Krzysztof

1. Data: 2002-03-15 11:19:13

Temat: Re: studia
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Chcialabym studiowac psychologie zaocznie na UKSW i szukam jakis
> konkretniejszych informacji. Gdyby ktos mogl mi cos wiecej powiedziec.

Psychologię możesz studiować na UKSW na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej
Kierunki studiów: FILOZOFIA i PSYCHOLOGIA
oraz studia licencjackie w zakresie Etyki w ramach
Wyższego Zawodowego Studium Etyki

Adres Wydziału:
ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
tel. (0-22) 839-91-46
e-mail: w...@u...edu.pl
Godziny otwarcia Sekretariatu Wydziału:
Poniedziałek 10.00 - 12.00
Wtorek 10.00 - 12.00
Środa 10.00 - 12.00
Czwartek 10.00 - 12.00

Władze Wydziału:
INSTYTUT PSYCHOLOGII

Dyrektor: prof. UKSW dr hab. Andrzej Strzałecki
Rada Instytutu
Przewodniczący: prof. UKSW dr hab. Andrzej Strzałecki
Zastępca: prof. UKSW dr hab. Maria Ryś
Sekretarz: dr Alicja Grochowska
Prodziekan: prof. UKSW dr hab. Jan Bielecki
Kierownik
Studiów Zaocznych
Psychologii: prof. UKSW dr hab. Jan Tylka
Kierownik
Dziennych Studiów
Doktoranckich: prof. dr hab. Jan Terelak
oraz samodzielni pracownicy nauki Instytutu.

koszt studiów 5.200 zł za cały rok akademicki ( co roku kwota jest wyższa ) +
wpisowe 350zł
warunkiem przyjęcia jest konkurs świadectw oraz 4 pisemne pytania bez
określenia zakresu tematycznego
należy się zgłosić ze świadectwem dojrzałości oryginał + kserokopia ( ul.
Grochowska 284/286 ) w następujących terminach:
od 4 do 8 czerwca oraz od 18 do 22 czerwca 2001r. oprócz sobót i niedziel w
godz. 11.00-13.00,
pytania pisemne odbywają się w wymienionych terminach

pozdry
defric :o)

1. Data: 2002-03-15 11:20:24

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy po zaocznej psychologii mozna wykonywac zawod psychologa i - po
> szkoleniu - ubiegac sie o licencje psychoterapeuty? jak sie ma taka
> zaoczna psychologia do Ustawy o zawodzie psychologa?

można, wszystko można - a ustawa nie działa i nie będzie działać w najbliższym
czasie przecie

pozdry
defric :o)

1. Data: 2002-03-15 15:36:50

Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> można, wszystko można - a ustawa nie działa i nie będzie działać w
najbliższym
> czasie przecie

Gdzie mozna znalezc aktualne info na ten temat? W PTP mnie kobieta
splawila.

Zastanawialem sie nad drugim kierunkiem, m.in. biorac pod uwage
psychologie, chociaz to tylko jedna z opcji, bo po medycynie w
zasadzie i tak moge zrobic licencje psychoterapeuty PTP(...sychiatr.),
a jak twierdził Aleksandrowicz, psychoterapia to domena lekarzy. ;-p

Możesz podać mi jakiś link ?

Pozdrawiam,
Krzysztof

Nie pamietam snow - prosze o diagnoze ;-)
Wiedzialem, ze przyjdziesz (bajeczka)
Ad. Jak zagadac?
o d e s z l a....... (moze na chwile?)
szukam materiałów, psychologia muzyki