Ad. Jak zagadac?

1. Data: 2002-03-14 11:03:52

Temat: Ad. Jak zagadac?
Od: "Merlin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey!
I stalo sie... powiedzialem mu...
Odpowiedzial "rozni ludzie sa..."
A ostatnio wyznal mi "wiesz... wydaje mi sie, ze tez jestem
homoseksualista, ale nie wiem tego na pewno..."
Wpadnie do mnie w piatek, zeby wiecej o "tym" porozmawiac...
Udalo mi sie przelamac siebie ;)
...i nawet moze "cos" z tego wyjdzie :)

Pozdrawiam All!

1. Data: 2002-03-14 11:13:14

Temat: Re: Ad. Jak zagadac?
Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Merlin <p...@w...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Udalo mi sie przelamac siebie ;)

To gratuluję.

> ...i nawet moze "cos" z tego wyjdzie :)

Czy pojęcie wierności w związkach homoseksualnych ma inną definicję?
Czasem się zastanawiam co powoduje, że zmieniają partnerów co tydzień.
Wybacz uogólnienie :) ale jest to dość zauważalny motyw.

--
ika - umop apisdn
# wiosenne słońce ogrzewa moje ciało, przyspiesza gnicie #

1. Data: 2002-03-14 13:48:52

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"

> [...]
> Czasem się zastanawiam co powoduje, że zmieniają partnerów co tydzień.
> Wybacz uogólnienie :) ale jest to dość zauważalny motyw.

Kobiety są wierniejsze z natury, niezależnie od preferencji seksualnych.
Nawet kobiety homoseksualne.

Dobrze coś poczytać na ten temat , Merlinie:)
A co na to Twój dotychczasowy partner;) ?

"Homoseksualizm"
prof.dr hab. med. Krzysztof Boczkowski
PZWL 1988

innych pewnie też jest sporo, ale taką dysponuję, więc podaję :)

> ika - umop apisdn
> # wiosenne słońce ogrzewa moje ciało, przyspiesza gnicie #

pięknie się gnije w wiosennym słońcu :))

Eva

1. Data: 2002-03-14 20:05:01

Od: "Merlin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika zuzeloth" napisał(a):
> Czy pojęcie wierności w związkach homoseksualnych ma inną definicję?
> Czasem się zastanawiam co powoduje, że zmieniają partnerów co tydzień.
> Wybacz uogólnienie :) ale jest to dość zauważalny motyw.

nie o to chodzi :)
nie mialem na mysli "cos" jako zwiazek...
chodzilo o to, ze przyjazn sie zawiaze i bedziemy sie znali jeszcze
dlugo i dlugo... bo sadzilem, ze jak mu powiem, to jakis tam kontakt
miedzy nami sie urwie, ale tak sie nie stalo... i udalo sie przytrzymac
jak ze wspanialego przyjaciela...
a tak btw to nie naleze do ludzi zdradliwych :>

o d e s z l a....... (moze na chwile?)
szukam materiałów, psychologia muzyki
Człowiek - jaki jest ?
Rozumienie sie.