Jakie tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-10-05 15:06:59

Temat: Jakie tabletki antykoncepcyjne
Od: "Ananas" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie tabletki antykoncepcyjne maja najmniej hormonow ??
Stosowałam Cilest - ze skutkami opłakanymi ciagłe migreny i bóle stawów
Przy Mercilonie stałe nudności w wieczornych godzinach (przed i po wzięciu
tabletki)
Plaster Evra po pierwszy dniu stosowania spowodował, że został zdjęty
(działania podobne jak przy Celiscie nie do wytrzymania)
Jest jeszcze cos ??
Danka

2. Data: 2004-10-05 17:34:18

Temat: Re: Jakie tabletki antykoncepcyjne
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ananas" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Plaster Evra po pierwszy dniu stosowania spowodował, że został zdjęty
> (działania podobne jak przy Celiscie nie do wytrzymania)

Jest jeszcze sporo różnych tabletek antykoncepcyjnych, ale wydaje mi się, że
nie powinno ich się stosować metodą prób i błędów. Domyślam się, że to Twój
ginekolog tak eksperymentuje. Z tego co wiem istnieje coś takiego jak
dopasowywanie rodzaju tabletek na podstawie typu budowy kobiety. Chodzi
mniej więcej o to, że kobiety dzielą się na 2 lub więcej (przepraszam, ale
nie pamiętam dokładnie) typy wg swojej budowy i na tej podstawie dobiera się
tabletki wg ich składu hormonalnego tak, by przynosiły jak najwięcej
korzyści i jak najmniej wpływały ujemnie na zdrowie i samopoczucie kobiety.
To tyle co wiem na ten temat, mam nadzieję, że Ci trochę pomogłam.

pozdrawiam, Micha

3. Data: 2004-10-06 07:44:28

Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

....Może zmień lekarza?

pozdro, Magda

4. Data: 2004-10-06 08:54:23

Od: "Ananas" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmienialam dwa razy juz i kazdy probuje
ostatnio na pytanie do P doktor czy nie zrobic badania hormonalnego
stwierdzila ze to byloby za proste aby na podstawi wyniku takiego badania od
razu dobrac tabletki

mam jeszcze pytanie
ostatnie 2 lata bralam wlasnie mercilon i 2 lata bylo wszystko ok pozniej
zrobilam 2 miesieczna przerwe i dopiero po tej przerwie kiedy znow wrocilam
do mercilonu zaczely sie nudnosci
czy przerwa mogla byc powodem ?

Danka

Lampa do leczenia stawow (?)