Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfiki do niej ?

1. Data: 2005-06-16 18:34:43

Temat: Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfiki do niej ?
Od: "Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Mam zmywarkę Whirlpool ADG 931 - dostałem w spadku po kimś.
Nie za bardzo się orientuję.. jakie tabletki polecacie ?
Jaka sól, czy coś jeszcze potrzebuje do jej uruchomienia prócz brudnych
naczyń ?

--
Pozdrawawiam

Tadek R.

2. Data: 2005-06-16 18:47:45

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2005 20:34:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Tadek R.*, w
wiadomości news:<news:d8sghn$jkp$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> Nie za bardzo się orientuję.. jakie tabletki polecacie ?
> Jaka sól, czy coś jeszcze potrzebuje do jej uruchomienia prócz brudnych

Ja jestem przyzwyczajona do calgonitu - od kilku lat używam środków tej
marki i nigdy się nie zawiodłam. Sól calgonit i to tego albo tabletki,
power-balls są bardzo dobre, albo osobno proszek i nabłyszczacz. Od czasu do
czasu, raz na kwartał, myję zmywarkę też środkiem Calgonit.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-06-16 19:21:14

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d8sghn$jkp$1@news.onet.pl>,
"Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> wrote:

> [...]
> Nie za bardzo się orientuję.. jakie tabletki polecacie ?
> Jaka sól, czy coś jeszcze potrzebuje do jej uruchomienia prócz brudnych

Sól -- najtańszą sól do zmywarek jaką dostaniesz. W końcu to zwykła sól
kuchenna.

Tabletki lub proszek -- polskie Ludwik lub Robot. Podobnie inne
preparaty. Nie zawsze je jednak można dostać.

Ja obecnie używam z powodzeniem tabletek "Brillant expert"z Carrefour
sprzedawanych pod marką tej sieci i najtańszego nabłyszczacza z tejże
sieci robionego przez f-mę Serwal z Pabianic.

Od czasu do czasu, najwyżej raz na miesiąc, trzeba zmywarką wymyć i
oczyścić z nalotów -- tu znam tylko preparat do mycia Calgonit.

Władysław

4. Data: 2005-06-16 19:30:17

Od: dogma25 <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
> [...]

ja mam zmywarke Boscha i uzywam z powodzeniem tabletek dostepnych w
drogeriach Rossman nalezace do linii produktow tej firmy...
sa w tanie w opakowaniu jest 100 i sa bardzo dobre...
pozdrawiam
dogma

5. Data: 2005-06-17 12:00:47

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sól -- najtańszą sól do zmywarek jaką dostaniesz. W końcu to zwykła sól
> kuchenna.

Ergo, 0,79 zł za kilogram soli Wielickiej, soli z tradycjami. Działa.

Tomaso

6. Data: 2005-06-17 12:51:52

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drogeriach Rossman nalezace do linii produktow tej firmy...
> sa w tanie w opakowaniu jest 100 i sa bardzo dobre...

Ostatnio kupiłam tabletki Rossmana i nie jestem zadowolona- nie domywają mi
naczyń. Jak dotąd używałam tabletek Somat i byłam z nich zadowolona.Najczęściej
kupuje duże opakowania tabletek - po 100szt - jest taniej.

pozdrawiam
pusiak

7. Data: 2005-06-17 14:47:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tomasoburkaso napisał(a):

> Ergo, 0,79 zł za kilogram soli Wielickiej, soli z tradycjami. Działa.

Też już miałam taki pomysł, ale bałam się wypróbować. Serio nic się nie
stanie?

Ewa

8. Data: 2005-06-17 15:14:57

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadek R. napisał:
> [...]
> Nie za bardzo się orientuję.. jakie tabletki polecacie ?
> Jaka sól, czy coś jeszcze potrzebuje do jej uruchomienia prócz brudnych

Jeśli ma być najprościej (bo najtaniej to nie wyjdzie) to kup Calgonit
3w1 i nie używaj już niczego więcej (w zmywarce będzie się świecić
światełko, że brak soli i nabłyszczacza, ale to się przy tabletkach 3w1
ignoruje).
Sprawdzałam już różne tabletki - te domywają najlepiej. I sama zmywarka
zostaje bez żadnych nalotów i nie wymaga dodatkowego mycia - wnętrze
jest umyte tak samo dobrze jak naczynia :-)

9. Data: 2005-06-17 18:13:46

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message
.

> Sól -- najtańszą sól do zmywarek jaką dostaniesz. W końcu to zwykła sól
> kuchenna.
[...]
> Od czasu do czasu, najwyżej raz na miesiąc, trzeba zmywarką wymyć i
> oczyścić z nalotów -- tu znam tylko preparat do mycia Calgonit.

Jeżeli chodzi o sól to używam Robota, ta sól podobnie jak Calgonit ma duże
'granulki'.
Kiedyś kupiłem jakąś inną, była miałka - zeszła błyskawicznie.

Co do czyszczenia ostatnio widziałem preparat firmowany przez Amica, taki sam
patent jak w Calgonicie czyli buteleczka z parafinowym korkiem.
Widziałem tylko na wystawie, nie było ceny więc nie wiem czy równie chora cena
jak w przypadku Calgonitu.
O ile pamiętam to głównym składnikiem tego cuda jest kwasek cytrynowy...

TomekD

10. Data: 2005-06-17 18:18:22

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lady Huncwot" <l...@a...pl> wrote in message

> [...]
> nie używaj już niczego więcej (w zmywarce będzie się świecić światełko, że
> brak soli i nabłyszczacza, ale to się przy tabletkach 3w1 ignoruje).

Popieram, sam tak robię !
Ale nie rezygnuję z soli - można sobie na to pozwolić jeżeli woda jest miękka a
to raczej rzadkość.

TomekD

z czym podac ten ryz?
z czym kasza gryczana lub jęczmienna
Pojemniki do przewozenia zup, sosow itd.
pieczone prosi
kuchnia polska-Aszkiewicz