Jakie witaminy ...

1. Data: 2003-02-25 23:10:04

Temat: Jakie witaminy ...
Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Czy ktos moze mnie poinformowac czy lykanie witaminek ma jakis wplyw na
cere-jesli tak to , jakie witaminy nalezy lykac do cery mieszanej -A a moze
E ? (zeby poprawic jej wyglad , ma przestac sie swiecic, ale i nie
wysuszyc )

1. Data: 2003-02-26 06:49:17

Temat: Re: Jakie witaminy ...
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobrze na skórę działa Capivit A+E. Choć równie dobrze będzie, jeżeli
kupisz sobie witaminę A i witaminę E i będziesz ją regularnie łykać. (wersja
ekono)
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-02-26 08:07:21

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> [...]
>kupisz sobie witaminę A i witaminę E i będziesz ją regularnie łykać. (wersja

Z witaminą A nie należy przesadzać, bo niszczy wątrobę. Preparat
multiwitaminowy IMO wystarczy, tam jest dobra dawka wszystkiego.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-02-26 08:41:29

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze mnie poinformowac czy lykanie witaminek ma jakis wplyw na
> cere
Owszem ma wpływ. Jak już dziewczyny pisały A+E i jakieś C na dodatek.
Hm...ale chciałam napisać jeszcze coś. Wiem i sprawdziłam to empirycznie, że
łykanie oleju z nasion wiesiołka bardzo "podnosi" nawilżenie cery. Czemu,
tego nie wiem.
Poleciła mi ten olej kosmetyczka, jak sobie przypomnę to kupuje w aptece,
zawsze po zimie.

Hanuś która sobie przypomniała.

1. Data: 2003-02-26 10:38:09

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asa" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
moze
> E ? (zeby poprawic jej wyglad , ma przestac sie swiecic, ale i nie

Oprocz A+E, jak dziewczyny pisaly, na poprawe stanu cery bardzo dobrze robi
lykanie witamin z grupy B. Mozna kupic w aptece, ja mam B compositum czy cos
w ten desen. Podobno najlepsze efekty sa, kiedy sie lyka witaminki B w
zestawie. Mi to dobrze robi, to na pewno ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-26 11:16:52

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

JA tu kiedyś wyczytałam że witamina PP i Cerutin (bądz zamiennie
rutinoscorbin) dobrze robią na cerę

AGA

1. Data: 2003-02-26 22:38:21

Temat: Odp: Jakie witaminy ...
Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo za odpowiedzi ,
wnioskuje ze najlepiej kupic witaminki pojedyncze A i E (poprostu taniej:)
ale jak powinna wygladac dzienna dawka ow witaminek ? zeby nie przesadzic .
Pozdrawiam
Asa

1. Data: 2003-02-26 22:57:25

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asa <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3jfln$44d$...@a...dialog.net.pl...
: Dzieki bardzo za odpowiedzi ,
: wnioskuje ze najlepiej kupic witaminki pojedyncze A i E (poprostu taniej:)
: ale jak powinna wygladac dzienna dawka ow witaminek ? zeby nie przesadzic
.

NTG troche.
Jak chcesz moge Ci pomoc, ale na privie.

pzdr
Kaf

1. Data: 2003-02-27 08:15:21

Temat: Re: Odp: Jakie witaminy ...
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asa <a...@w...pl> napisał(a):

> Dzieki bardzo za odpowiedzi ,
> wnioskuje ze najlepiej kupic witaminki pojedyncze A i E (poprostu taniej:)
> ale jak powinna wygladac dzienna dawka ow witaminek ? zeby nie przesadzic .

Nie wiem, jak jest z witamina E, ale witamine A zdarzylo mi sie raz
przedawkowac :((( Dostalam jakichs wykwitow na skorze, z ktorych porobily sie
male ranki, a potem strupki :( Dobrze, ze byla zima, bo wygladalo to fatalnie.
Bylam u dermatologa i on wlasnie stwierdzil, ze przedawkowalam ta witamine. A
mialam byc taka piekna :((( I jeszcze jak to swedzialo, a nawet bolalo :(((
Poza tym nadmiar witaminy A moze byc grozny dla watroby, juz nie mowiac o jego
wplywie np. na ciaze...
Tak wiec: z witamina A _ostroznie_. Ja teraz staram sie jesc produkty bogate w
wit A i jestem bardzo ostrozna.

Dunia
lekko pesymistycznie z rana

1. Data: 2003-02-27 09:14:26

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asa" <a...@w...pl> wrote in message
> Dzieki bardzo za odpowiedzi ,
> wnioskuje ze najlepiej kupic witaminki pojedyncze A i E (poprostu taniej:)
> ale jak powinna wygladac dzienna dawka ow witaminek ? zeby nie przesadzic

Ja jednak radze kupic preparat A+E. Niekoniecznie Capivit, sa tansze
odpowiedniki. Pozeramy jedna tabletke dziennie, a potem trzeba sobie zrobic
przerwe, nie da sie tego wzerac caly czas :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Mariza w Katowicach/okolicy - gdzie?