Jakie żarówki enegrooszczędne?

21. Data: 2007-12-26 15:51:54

Temat: Re: Jakie żarówki enegrooszczędne?
Od: "yahu" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się wyleczyłem skutecznie z energooszczędnych ponieważ może
> energooszczędne to one są ale niestety nie są oszczędne dla kieszeni z
> powodu niskiej trwałości.

Hmmm... bardzo mnie to ciekawi...
Ja mam 3 zarowki energooszczedne (jakiestam, ktore akurat byly w sklepie) od
marca 2004 w salonie, swieca sie podejzewam srednio z 5-8 godzin dziennie i
na razie nie mam zadnych problemow... polecam pisac sobie markerem na
zarowce date przy jej wkrecaniu ;)
Za to halogeny, kotre mam w wielu miejscach w domu jak i inny zarowki
wymienilem juz co najmniej jeden raz wszsytkie.. ;)

Pozdrawiam
Jasiek

> Od razu wyjaśniam, że nie chodzi o chińszczyznę po 6,99 zł tylko o
> świetlówki Osram. U mnie w korytarzu, czy w pomieszczeniach, gdzie się
> długo świeci jest ok - świecą nadal ale w pokojach przy częstym zapalaniu
> i gaszeniu zupełna porażka.
> Niby jest gwarancja ale trzeba trzymać paragony i pudełka a ja niestety
> nie przypuszczałem, że będą tak szybko potrzebne i wywaliłem.
> Polecam więc żarówki albo trzymanie pudełek z paragonami od świetlówek i
> wymianę na gwarancji.

A pudelka i paragon trzymam, bo maja 5 lat gwarancjji :)

Pzodrawiam
Jasiek

22. Data: 2007-12-26 19:44:32

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak z innej beczki - świetlówki kompaktowe zawierają statecznik
elektroniczny któego żywotność jest pewnie o wiele większa niż samej rurki.

Czy jest możliwość kupienia samego statecznika z gwintem do zwykłej żarówki,
do któego zamiennie można wstawiać same niezintegrowane świetlówki
kompaktowe, i czy takie rozwiązanie nie byłoby bardziej ekonomiczne?

MS

23. Data: 2007-12-27 07:12:35

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <...@a...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> O nie!
> Paragony polecam skanować, lub robić z nich ksero. Po roku możesz mieć
tylko
> biały papierek.

bo to jest papier termiczny i jeśli nie ogrzewasz go w piekarniku to dalej
będzie czytelny, ale najlepszym miejscem do przechowywania paragonów
termicznych to lodówka:-)

--=olo=--

24. Data: 2007-12-28 13:00:55

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
9...@m...aster.pl
użytkownik *yahu* napisał(a):

> polecam pisac sobie
> markerem na zarowce date przy jej wkrecaniu ;)

Ja właśnie tak robię

--
Big Jack
//////

Twoje studio projektowe - dom, wnetrze i ogrod - opinie?
Przepalanie się żarówek.
Malowanie styropianu
Pralka Ariston AQSD 129 a ilośc wody...
Piekarnik elektryczny z pomiarem temperatury