Jakie żelazko Philips kupić?

1. Data: 2007-11-15 08:24:04

Temat: Jakie żelazko Philips kupić?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić dobre żelazko firmy Philips które ułatwiałoby efektywne prasowanie
i warte byłoby swojej ceny inaczej mówic ma korzystny stosunek jakość/cena.
Oraz niekłopotliwe w eksploatacji. Efektywne tzn. rzeczy ładnie wygladają po
prasowaniu i nie trzeba długo prasować.

2. Data: 2007-11-15 09:30:04

Temat: Re: Jakie żelazko Philips kupić?
Od: tomaszkrusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hans1 napisał(a):

> [...]
> Oraz niekłopotliwe w eksploatacji. Efektywne tzn. rzeczy ładnie wygladają po

Z własnej praktyki linia AZUR, mam ze stopą Anodilium, obecnie chyba są
z SteamGlide. polecam :)

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org

3. Data: 2007-11-15 11:55:20

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hans1" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakość/cena.
> Oraz niekłopotliwe w eksploatacji. Efektywne tzn. rzeczy ładnie wygladają

A czemu Philips?
Po jakości czajników czy TV z jakimi miałem do czynienia to raczej już nic
nie kupię tej firmy.
Czyżby żelazka się im udały?

Bo ja z kolei rozglądam się za Braunem TexStyle z szafirową stopą i czekam
na jakieś promocje cenowe na najwyższy model z tej serii :)
Mam taki staruszek już kupa czasu i raczej firmy nie zmienię.
W ogóle posiadany sprzęt AGD i łazienkowy Brauna jakoś jest miły w obsłudze,
rewelacyjny w pracy i niezawodny.

Pozdrawiam.

--
Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)

4. Data: 2007-11-16 14:03:56

Od: "Zbyszek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" pisze w wiadomości news:fhhc5c$7qk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A czemu Philips?
> Po jakości czajników czy TV z jakimi miałem do czynienia to raczej już nic
> nie kupię tej firmy.
> Czyżby żelazka się im udały?

Uzywam od 1997 roku czajnika Philipsa - miodzio:-)
Nigdy nie miałem problemów - oprócz kamienia.
Ale wystarczy go dwa - trzy razy do roku wyczyścic - i hula dalej.
Żelazko też mam od Philips'a (Azur) i nie narzekam - trzeci rok, sporo jest
użytkowane i żadnych problemów.
Poprzedni Philips - nie pamietam modelu fakt - po dwóch latach spaliła się
stopa, a że nowa kosztuje prawie tyle samo co całe żelazko wymieniłem i
chwale sobie.
Mam też opiekacz Cuccina (Philips) i też nieźle sie sprawuje.

Pozdrawiam - Zbyszek

P.S. Nie jestem pracownikiem, ani tez w żaden inny (oprócz użytkowania )
sposób nie jestem związany z Philips'em.

5. Data: 2007-11-16 21:41:44

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem najtańsze philipsa za 60zł w makro i ma już 3 lata i nie chce
się zepsuć. :-)

6. Data: 2007-11-17 06:51:12

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja kupiłem najtańsze philipsa za 60zł w makro i ma już 3 lata i nie chce
> się zepsuć. :-)

Ja tez mam żelazko , stare, bez żadnych dodatkowych funkcji które nie chce
sie zepsuć. Jestem ciekawy czy i które dodatki w nowoczesnych żelazkach
jak np. wytwarzanie pary ułatwiają/przyspieszają prasowanie?

7. Data: 2007-11-19 08:14:49

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakość/cena.
> Oraz niekłopotliwe w eksploatacji. Efektywne tzn. rzeczy ładnie wygladają

Ja kupilem w sobote 6310 - prasuje rewelacyjnie - ale raczej nadaje się na
wieksze prasowania raz w tygodniu.
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

Jak podlaczyc plyte ceramiczna do piekarnika?
Zmywarka - parę pytań
Termoobieg a cyrkulacja powietrza?
zabrudzona ściana
mój dom