Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)

11. Data: 2007-12-29 06:50:02

Temat: Re: Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Macius" fl3h9u$g0g$...@n...onet.pl

> Co do pralek Miele - to że są dobre wystarczy spojrzeć na ich masę. To są
> prawdziwe przeciwwagi, dobre amortyzatory, tu bym sięnie zastanawiał tylko
> dołożył

Ważne jest raczej odpowiednie (szybkie) wyważanie rozłożenia prania.
Im szybciej pralka załapie, że coś jest nie tak -- tym dłużej popracuje.
Moja raz na rok przesuwa się, choć niby potrafi zauważać złe rozłożenie.

Dodatkowo wkładając pranie dbam o to, aby pralka miała ułatwione zadanie,
czyli rozkładam mniej więcej równomiernie, nie zaś najpierw wszystko
ciężkie, później lekkie. Kiedyś najcięższe rzeczy wkładałem do środka
a na początku/dole i końcu/górze wkładałem lekkie. Czasami rozkładam
jeszcze staranniej i mogę stwierdzić, że ma to sens. :)

lc

12. Data: 2007-12-29 13:34:33

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> Z jakich komponentów? Polskich? Japońskich? Bo ja stawiam na chiny i
> tajwan.

Zaraz pewnie zaczniesz dopytywac sie czy stal nie pochodzi z chinskich
kopalń. U mnie pralka Bosch pracuje bezawaryjnie juz od 6 lat, u mojej mamy
chyba 9 ale trzeba bylo grzalke wymienic bo mama nie stosuje Calgonu ;) ja
zreszta tez nie stosuje. A idac twoim tokiem rozumowania to trzeba by
kupowac: telewizor tylko Bang & Olufsen, samochod Maybach etc etc.

MaW

13. Data: 2007-12-30 09:42:32

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
wiadomości news:fl5id8$hj1$1@news.onet.pl...

> [...]
> ;) ja zreszta tez nie stosuje. A idac twoim tokiem rozumowania to trzeba
> by kupowac: telewizor tylko Bang & Olufsen, samochod Maybach etc etc.

Napisałem ci - każdy ma inną filozofię życia.
Też mam pralkę boscha któa pracuje 6 lat bezawaryjnie, na coś lepszego nie
było mnie dawniej stać.
Ale po przeprawach z lodówką wolę liczyć na dobrą markę niż na dobry
egzemplarz.

MS

14. Data: 2008-01-01 22:57:36

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> Tego oto dnia 2007-12-27 20:49, Niejaki/a AnUbIs bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> heh .... AnUbIs licz na cud i na to ze nikt z wiadomej Ci grupy tego nie
> zauwazy bo wstyd jak cholera za te powtorki!
> ;-)

Błąd serwera...
posty doszły po kilku godzinach stąd powtórki

15. Data: 2008-01-01 23:12:09

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> Tak OT - warto sprawdzać i w sieci i w realu
>
> 1. Kupiłem kiedyś lodówkę w MM, bo była tańsza niż w sieci o jakieś 300 zł
> (nie licząc transportu ze sklepu internetowego, za transport z MM
> dopłaciłem chyba 20 zl.) Panowie wnieśli, otworzyli, kazali dokładnie
> obejrzeć czy np. nie porysowana).
>
> 2. Kupując bodajże pralkę, sprawdziłem w sieci ile kosztuje i w sklepie
> dostałem identyczną cenę - tranport był tańszy o kilka zł.

Dla tego w MM chciałem kupić bo będziemy z narzeczoną brać na raty :)
wiem ze tam sa dogodne 0% a w sklepach internetowych niekoniecznie...
oczywiście będę szukać wg. wskazówek waszych jednak zależy mi na niskich
cenach np lodówka raczej będzie do
zabudowy i cena do max 150-1600zl nie musi być wielka bo na razie starczyć
ma na 2 osoby ważne aby zamrażalnik miała na dole
i miała długą gwarancje oraz w miarę dobre opinie na temat niezawodności.
Pralki nie zamierzam wymieniać za 5 lat chce aby popracowała dłużej, w MM
widziałem fajnego Boscha za ok 1300zl, parametry super no i bardziej
oszczędna niż ten electrolux co reklamują za 999zl.
Z tych tańszych zmywarek to jakie firmy jeszcze warto brać pod uwagę ?
Cena do ok 1200zl, widziałem Boscha 60" tylko martwi mnie ze może być mniej
oszczędny..

16. Data: 2008-01-02 08:10:59

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-02 00:12, Niejaki/a AnUbIs bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Dla tego w MM chciałem kupić bo będziemy z narzeczoną brać na raty :)
> wiem ze tam sa dogodne 0% a w sklepach internetowych niekoniecznie...

Nigdzie nie ma tak na prawde rat 0% - zawsze jest gdzies jakas oplata :-(

> Z tych tańszych zmywarek to jakie firmy jeszcze warto brać pod uwagę ?

Nic, o ile nie chcesz pluc sobie w brode ;-)
> Cena do ok 1200zl, widziałem Boscha 60" tylko martwi mnie ze może być mniej
> oszczędny..

ktory model dokladnie ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

17. Data: 2008-01-02 12:02:44

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Kutyla" flfguk$1vmr$...@n...ipartners.pl

> Nigdzie nie ma tak na prawde rat 0% - zawsze jest gdzies jakas oplata :-(

Tak naprawdę ,,raty 0%'' są niemal wszędzie i niemal wszędzie nie
musisz ,,ubezpieczać'' tych rat, choć możesz. I zazwyczaj po prostu
dzieli się cenę na 10 czy 30 równych rat. Żelazko za 300 złotych
kupujesz w 30 ratach po 10 złotych każda.

I oczywiście możesz do tych 30 x 10 złotych dorzucić
coś (na przykład ubezpieczenie kredytu) ale nie musisz.

Z innej strony możesz coś wytargować, gdy kupujesz za gotówkę -- bez kredytu.

Sprawdzałem to dość dogłębnie w białostockich sklepach.

IMO 30 rat miesięcznych to jakby -20%, bo za trzy
lata pieniądze będą dwa razy mniej warte niż teraz.

-- śmieci drożeją teraz (nawet o 100%)
-- paliwo drożeje stale (ze 30% rocznie?)
-- energia elektryczna drożeje teraz i ma drożeć w niedalekiej przyszłości
-- jedzenie drożeje stale
-- nieruchomości drożeją stale

--
.`'.-. ._. .-.

18. Data: 2008-01-02 13:11:42

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Eneuel Leszek Ciszewski (p...@c...fontem.lucida.console) w
wiadomości news:flfuhd$87q$1@flis.man.torun.pl nabazgrał(a):

> [...]
> dzieli się cenę na 10 czy 30 równych rat. Żelazko za 300 złotych
> kupujesz w 30 ratach po 10 złotych każda.

W MM mają raty 0% ale do 10 miesięcy, potem już są dodatkowe dopłaty, pewnie
ubezpieczenia itp.
Czyli kupując coś za 3000 masz 10 x 300 (raty 0%)a jak weśmiesz już 30 x 100
to masz już extra dodatkowe opłaty.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

19. Data: 2008-01-02 16:28:58

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Chris" flg2lk$60a$...@i...gazeta.pl

> [...]
> ubezpieczenia itp.
> Czyli kupując coś za 3000 masz 10 x 300 (raty 0%)a jak weśmiesz już 30 x 100

Więc nie kupuj w MM, ale w Euro AGD -- na przykład.
U mnie ;) możesz mieć 10 rat z dopłatą milionprocentową. ;)
I to oznacza, że masz u mnie kupować? :)

Sprzedawcy (i producentowi) powinno zależeć na sprzedaży
i powinien dbać o klienta tak, aby mu ułatwić kupowanie.

--
.`'.-. ._. .-.

20. Data: 2008-01-02 19:19:13

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:flge5d$gob$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
>
> Sprzedawcy (i producentowi) powinno zależeć na sprzedaży
> i powinien dbać o klienta tak, aby mu ułatwić kupowanie.

W Euro jest drogo a sprzet wystawiony mocno zakurzony ;)

Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Magisterka prośba
Szukam stołu 75cm płaskiego bez ramy