Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)

21. Data: 2008-01-04 10:46:34

Temat: Re: Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"AnUbIs" flgnsq$vqf$...@n...news.atman.pl

> W Euro jest drogo a sprzet wystawiony mocno zakurzony ;)

Teraz mam metalową szynkę (zdrobniale od szyny) na prawej rączce,
ale niedawno chciałem kupić żelazko Philipsa (może i golarkę Brauna)
i wyszło mi na to, że w Euro jest raczej tanio. Żelazko zamierzam
kupić właśnie w Euro. Golarkę być może zreperuję starą -- zepsuty
silnik kosztuje niestety w serwisie 48 złote, więc trochę drogo,
bo chińską Brauna można kupić za 69 złotych, a w tej reperowanej
musiałbym także wymienić nie tylko silnik, ale siatkę (za około
70 złotych) i dwie śrubki po 2 złote sztuka. :)

--
.`'.-. ._. .-.

22. Data: 2008-01-04 16:58:08

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:fll2qg$i0k$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
> musiałbym także wymienić nie tylko silnik, ale siatkę (za około
> 70 złotych) i dwie śrubki po 2 złote sztuka. :)

Zwracam honor... zrobiłem sobie spis modeli pralek, zmywarek i lodówek i ich
cen w MediaMarkt i porównałem je z ofertą RTVeuroAGD oraz w Saturn Polska i
wychodzi że ceny są podobne a jeśli coś jest droższe to można dany model
zastąpić inny .
i tak np pralka AEG-Electrolux Lavamat 46000 w Saturn kosztuje 1499zł a w
Euro tylko 1299 :)
Jak to jest z promocją Raty 0% na dowód osobisty w Euro do 5 tys zł. ? mają
takie kolejki że nie można porozmawiać z obsługą...
jestem prawie 100% zdecydowany że tam wszystko kupie.

Swoją drogą
Mam malutką kuchnię:
2,06 na 3,65 m gdzie na dłuższej prawej ścianie po środku mam okno na
krótszej w głębi ma stać kuchenka gazowa dosyć wąska, zmywarka (może stać od
lewej dłuższej ściany gdzie zamontowany jest prowizoryczny na razie zlew
(tam jest też otwór kominowy) no i w rogu prawej dłuższej strony ściany ma
być lodówka.
Czy jest sens kupować zmywarkę i lodówkę pod zabudowę do tak małej kuchni ??
czy lepiej kupić najpierw lodówkę w miarę wąską np: Electrolux ERD 28304 W8
( Wysokość 159 cm Szerokość 54,5 cm Głębokość 60,4 cm ) lub Electrolux ERD
28304 X8 (te same wymiary ale parametry praktycznie się nie różnią),
zmywarkę wąską 45cm np Siemens SF24E231EU , Bosch SRS43E22EU (na 2 osoby
chyba wystarczy) tak aby były mniej więcej równe wysokością z kuchenką a
firma od mebli wymierzy i jakoś dopasuje nowe mebelki i blat aby zmywarkę
przykrywał ?

23. Data: 2008-01-04 17:47:53

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-04 17:58, Niejaki/a AnUbIs bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> i tak np pralka AEG-Electrolux Lavamat 46000 w Saturn kosztuje 1499zł a w
> Euro tylko 1299 :)

W Skapcu od 1290,00 ;-)

> zmywarkę wąską 45cm np Siemens SF24E231EU , Bosch SRS43E22EU (na 2 osoby
> chyba wystarczy)

Wystarczyc moze wystarczy, ale 45cm to b. wasko - zobaczysz ze ukladanie
wiekszych rzeczy np. garnkow moze byc problematyczne. Ja mam zmywarke
szerokosci 60cm i nie widze ukladnia w niej tego co upycham do mojej ;-)

> tak aby były mniej więcej równe wysokością z kuchenką a
> firma od mebli wymierzy i jakoś dopasuje nowe mebelki i blat aby zmywarkę
> przykrywał ?

Nie wiem jak w tej pralce, ale w zmywarkach wolnostojacych najczesciej
istnieje mozliwosc zdjecia blatu i potem jak robi sie kuchnie to po
prostu daje sie nowy dlugi blat, ktory zakrywa takze zmywarke.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

24. Data: 2008-01-07 00:47:16

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie i prośbę do forumowiczów. Widzę ożywioną dyskusję to i
może ktos mi doradzi. Planuje wyposazenie nowej kuchni - tak wyglada
moja lista zakupów:

lodówka (bsb) Samsung RS 21FCSW /nie jestem pewien ale ma miec komorę
zero, jesli nie ma to bede musial troche dolozyc do RSH 1KBRS/

piekarnik kompaktowy z funkcją mikrofalówki - AEG Competence KB 9810 E-
M (http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=3661
18)
kawiarka aeg PE 9038-M (http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?
productID=258434)
(maja stanac w jednym slupku z piekarnikiem)
(do w/w można jeszcze dokupić szufladę aeg KD 6070 - jeżeli ktoś
korzysta to proszę o info czy sie przydaje)

plyta gazowa - SMEG SR 804 GH (jest w stylu retro -
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=10643
39 - bo takie tez
maja byc fronty szafek), podobnie jak okap FABER WEST WB

pozostaje jeszcze zmywarka (do zabudowy i zintegrowanym frontem), albo
aeg albo elektroluks np. AEG FAVORIT 64080 Vi - ale tu jeszcze wybór
nie padł

Jeżeli ktoś ma w/w sprzęty niech podzieli się opinią

25. Data: 2008-01-07 07:57:40

Temat: Re: Re: Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-07 01:47, Niejaki/a pleg bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> lodówka (bsb) Samsung RS 21FCSW /nie jestem pewien ale ma miec komorę
> zero, jesli nie ma to bede musial troche dolozyc do RSH 1KBRS/

Ja ostatnio kupilem lodowke Samsunga - pisalem o tym pare watkow
wczesniej - sam lodowka OK, ale serwis to pozal sie Boze maja :-(
Napisze jeszcze o tym wiecej, moze nawet i dzis, bo bede ich jeszcze
dzis "dusil" odnosnie naprawy/wymiany.

26. Data: 2008-01-07 13:29:30

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 08:57, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:

> [...]
> wczesniej - sam lodowka OK, ale serwis to pozal sie Boze maja :-(
> Napisze jeszcze o tym wiecej, moze nawet i dzis, bo bede ich jeszcze

Rozumiem ze byl problem z zakupioną lodowka mam nadzieje ze to nic
systemowego czyli dotyczacego ich wszystkich produktów - w tej chwili
lodowki sbs Samsunga wrecz zalegaja markety ze sprzetem

27. Data: 2008-01-07 13:49:56

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-07 14:29, Niejaki/a pleg bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Rozumiem ze byl problem z zakupioną lodowka mam nadzieje ze to nic
> systemowego czyli dotyczacego ich wszystkich produktów - w tej chwili
> lodowki sbs Samsunga wrecz zalegaja markety ze sprzetem

W skrocie:
http://tinyurl.com/2td4d6

28. Data: 2008-01-14 13:54:56

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"AnUbIs" fllome$r4t$...@n...news.atman.pl

> Jak to jest z promocją Raty 0% na dowód osobisty w Euro do 5 tys zł. ?

Jeśli kredyt obsługuje bank Sygma, a chyba właśnie ten bank obsługuje
te kredyty, to mam złe doświadczenie z tym bankiem. Oszukiwano mnie
tam i okradziono:

"Eneuel Leszek Ciszewski" fm4tso$7h4$...@a...icm.edu.pl

Robią klientów w tak zwanego durnia i nie widzą w tym nic złego.
(chyba taką mają dewizę -- kradnij i módl się!)

Nie można tam powołać się na rozmowę telefoniczną, choć jest nagrywana. :)
Nawet kalendarz (czyli coś, co niby nie może podlegać dyskusjom) jest kwestionowany.
:)

> mają
> takie kolejki że nie można porozmawiać z obsługą...
> jestem prawie 100% zdecydowany że tam wszystko kupie.

A jeśli porozmawiasz -- kto Ci zagwarantuje, że otrzymane
informacje mają jakąkolwiek wartość?

--
____
|____| moj eneuel_at_gmail.com

polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

29. Data: 2008-01-14 15:25:55

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek" fmfq27$m36$...@n...task.gda.pl

> Nawet kalendarz (czyli coś, co niby nie może podlegać dyskusjom) jest
kwestionowany. :)

Aby było jasne -- chodziło nie o spory wobec kalendarza Juliańskiego
i Gregoriańskiego, co byłoby do przyjęcia, ale o to, czy 23 grudnia
(niedziela) był w Polsce dniem wolnym od pracy. :)

--
____

30. Data: 2008-01-15 11:45:14

Od: "rem" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli masz ogranicznone fundusze to w zasadzie nie ma wiekszego znaczenia co
kupisz. Tu mozna sie bardziej kierowac gustem i co wg. Ciebie jest bardziej
funkcjonalne.
Jezeli mozesz wydac wiecej to MIELE. Sam mam pralke i zmywarke MIELE i moge
szczerze powiedziec, ze widac roznice. Sama jakosc wykonania, rozwiazania
techniczne i nowoczesnosc - zdecydowanie roznia sie od reszty sprzetu, jak i
efekt zarowno prania czy tez zmywania. W wiekszosci sewisow tez Ci potwierdza,
ze w zasadzie MIELE jest bezawaryjna i serwis do tego sprzetu jezdzi wyjatkowo
rzadko. Zarabia sie na innych firmach.
Dla mnie warto bylo zaplacic wiecej, co nie znaczy, ze Tobie bedzie sie
oplacalo.

Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Magisterka prośba
Szukam stołu 75cm płaskiego bez ramy