Jakies aktualne zestawienie kosiarek?

11. Data: 2006-07-07 23:46:29

Temat: Re: Jakies aktualne zestawienie kosiarek?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mia63 wrote:

> A co z firma 'Black & Decker"?

Ja sobie chwalę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

12. Data: 2006-07-11 13:43:25

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze swego doświadczenia odradzam kosiarki elektryczne firmy Sterkins
> (dostępne w Leroy-Merlin) z plastikowymi obudowami. Mocowania kół pękają po
> 10 koszeniach z koszem a importer f-rma Grass odmawia naprawy gwarancyjnej.
odwiedzilem Leroy'a, bo mam najblizej. "ten pan ktory sie zna" pokazal
mi Sterkina, Asgatec'a , i Al-ko. Pokazal mi miedzy innymi 'drobne' roznice
w budowie - np Asgatec ma kolka przykrecane do plastikowej obudowy bez osi,
a Al-ko ma oske pomiedzy kolami. Generalnie zachwalal alko, jako mniej
problemowe, oraz ze jest dobra siec serwisowa (u mnie w miescie 3 punkty).
Oczywiscie przypadkiem na alko byla przecena itp ;-) Na pytanie o Sterkina
pan krotko stwierdzil ze lepiej nie ;-)
Na dodatek proponowane al-ko byly czerwone, podczas gdy na stronie producenta
sa zolte (czyli pewnie zeszloroczny egzemplarz). Dalej jestem zagubiony,
chociaz jesli mam wybierac szajs to moze faktycznie lepiej taki z serwisem
pod reka...
acha - pan sugerowal ze do moich 150m2 trawnika wystarczy model 1300W (38E)
Nowy model 1400W (42E+) mial z kolei siatkowy kosz, ktory jest niby fajniejszy
bo sie przesusza od razu trawa i kamien nie rozwali. I mial juz regulacje
wysokosci poprzez wajche, a nie nakrecanie kolek.
nie myslalem ze tyle teorii mozna wytworzyc do zwyklej kosiarki ;-)

pozdrawiam
Bruno

13. Data: 2006-07-11 14:38:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e909tt$361$1@inews.gazeta.pl BrunoJ
<b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> nie rozwali. I mial juz regulacje wysokosci poprzez wajche, a nie
> nakrecanie kolek. nie myslalem ze tyle teorii mozna wytworzyc do

Hejka. Ja kupilem czerwone Al-ko w promocji Makro w Ząbkach. Kosiłem już
kilka razy i jest dobrze. :-)
Pozdrawiam początkująco Ja...cki

14. Data: 2006-07-11 14:45:47

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e90d63$26n$1@atlantis.news.tpi.pl Dirko
<d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. Ja kupilem czerwone Al-ko w promocji Makro w Ząbkach.
> Kosiłem już kilka razy i jest dobrze. :-)

Hejka. Przepraszam. :-) Odnalazlem rachunek. Kosiarka elektryczna nie
Al-ko tylko Niutek ;-) New Tec 38E.
Pozdrawiam korekcyjnie Ja...cki

15. Data: 2006-07-11 23:08:55

Od: "mia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemowe, oraz ze jest dobra siec serwisowa (u mnie w miescie 3 punkty).
> Oczywiscie przypadkiem na alko byla przecena itp ;-)

Nie przyszło Ci na mysl, dlaczego tyle punktów serwisowych utworzono??? hihi
Domyslnie... mia

16. Data: 2006-07-16 12:40:16

Od: "MisiekK" <kielpinski@usunto_data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> acha - pan sugerowal ze do moich 150m2 trawnika wystarczy model 1300W
(38E)

Do takiego areału (;-)) to kup najtańszy Rotak Bosch - używam takiego od
zeszłego roku,
na razie bo mam większy trawnik w planie.
Waży tylko 7kg i ma napęd paskowy - kosi bez problemu chwasty do 0,5m
i jest odporny na kamienie - nie przeciąża silnika.
Bardzo lekki i manewrowy model do małego ogrodu
--
MisiekK

17. Data: 2006-07-17 13:01:56

Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przyszło Ci na mysl, dlaczego tyle punktów serwisowych utworzono???
> hihi
> Domyslnie... mia

hmm, mysle ze to akurat nie ma wiele do rzeczy ;-)
W miedzy czasie znalazlem zadowolonego uzytkownika Asgateca.
Poza tym coraz wiecej osob radzi mi zebym wybral mniejsza kosiarke,
bo przestrzen znikoma, i moze warto popatrzec na miejsce w garazu ;-)
A tak bardziej na serio - odpytalem X osob i wiekszosc ma male bzyki
0,9-1.0W, kosza wieksze kawalki (do 300-400m2) i bardzo sobie chwala.
To jakby przeczy troche ogolnej teorii ze kosiarka powinna miec
jak najwiecej W i jak najszersza powierzchnie koszenia.
Moze trzeba zmodyfikowac faq o kosiarki do mikrotrawnikow? ;-)

pozdrawiam,
Bruno

18. Data: 2006-07-17 13:06:44

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BrunoJ napisał(a):

> Moze trzeba zmodyfikowac faq o kosiarki do mikrotrawnikow? ;-)
Eeer, ja bym dopisała wiecej. Juz byłam prawie zdecydowana na kosiarke z
napedem, a tu mi babka od ogrodów powiedziała, ze absolutnie!
Ze przy duzym i pofałdowanym terenie sie nie sprawdzi;-(bo "sama bedzie
jechała i nie przyspiesze i nie zwolnię nią. Prawda to czy fałsz????

--

Gosia

19. Data: 2006-07-17 13:07:36

Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i jest odporny na kamienie - nie przeciąża silnika.
> Bardzo lekki i manewrowy model do małego ogrodu
jedyny problem jest taki ze najtanszy rotak Bosha (1kW, 30cm)
kosztuje w okolicach najdrozszych modeli krzakowatych firm (460zl w leroy
jesli dobrze pamietam) Chcialbym bardzo byc przekonany ze jest 2.5x lepszy od
podobnych funkcjonalnie Al-ko czy Asgatec (ceny do 200zl).
Tak przy okazji , zwrocilem jeszcze uwage na sprzet Gardenia (drogi, bo
mial skrecana 'kierownice'. A* maja ok 95-96 dB glosnosci, ten sprzet
mial 87 (!). Czy faktycznie sa az takie roznice miedzy prostymi kosiarkami
elektrycznymi?

pozdrawiam
Bruno

20. Data: 2006-07-17 13:19:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Do tego dobre jest ręczna wykaszarka lub podkaszarka elektryczna bądź
spalinowa, na żyłkę, oraz ręczna kosiarka bębnowa (druga nazwa -
wrzecionowa) dla wyrównania powierzchni po koszeniu. Z wykaszarką dojdziesz
pod krzewy, wykosisz przy chodniku i w zakamarkach, całokształt wyrównasz
bębnową.
Przykładowe rozwiązanie:
Wykaszarka lub podkaszarka:
http://ogrod.low.pl/?arg=p_alp_TR1000&lang=pl

Wrzecionowa:
http://www.e-kosiarki.pl/go/_category/?idc=%2249_50%
22&sess_id=bab06a8ea295ee5c155301776808a79b

AGREST
Trawa zżółkła.Atak koniczyny...
kosa i drzewko
Jak zlikwidować muszki z doniczki?!