Jakość nagłośnienia na maturze - jest to gdzieś określone?

11. Data: 2004-12-12 21:49:09

Temat: Re: Jakość nagłośnienia na maturze - jest to gdzieś określone?
Od: Yorick <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 - 12 - 2004 (niedziela) o godzinie 15 : 42, na grupie
pl.soc.edukacja, Warcislaw Machura napisał(a):

> Ja swoich sadzam w 12 salach lekcyjnych

A co zrobiłeś w tym czasie z pozostałymi uczniami szkoły? Mieliście
trzy dni skróconych lekcji? Bo myśmy pracowali normalnie i na
wyłączenie 12 sal nie było szans...

> to paniusia z OKE beztrosko oswiadczyla, ze o tym nie pomysleli, ale
> za rok.... Szkoda, ze nie mialem wtedy Kalasza...

A co mi po tym, że rozwalisz gdańską OKE? ;-)
Gdybyś tak się przymierzył do dolnośląskiej, to bym się dorzucił do
kosztów amunicji... szczególnie po tym jak zobaczyłem jak 'starannie'
opracowali instrukcję sprawdzania prac z próbnej matury...

--
Z poważaniem,
Yorick

12. Data: 2004-12-12 21:49:16

Od: Yorick <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 - 12 - 2004 (sobota) o godzinie 22 : 29, na grupie
pl.soc.edukacja, RomanO napisał(a):

> Co do muzyki i "mowy";
> Chodzi, dobranie określonej mocy akustycznych dla pasma częstotliwoścci
> niosących informację, ew. opóźnienia dźwięku na dużej sali!

Zgoda, tylko niby na czym mam to dobierać?

> Tego nie zrobicie na "Jamniku" made in China!

No właśnie... Przecież obaj wiemy, że w każdej, nawet najmniejszej
szkole w każdym najdalszym zakątku Polski, stoi w magazynie
profesjonalny sprzęt nagłaśniający, czyż nie? A za każdym rogiem czai
się, nie żaden bynajmniej żubr, tylko zawodowy akustyk, gotów do
bezpłatnej pomocy... ;-)

> Jedna sala i porządne nagłośnienie!
> I do razu, wynająć jakaś firmę od tego?
> No i koniecznie, zasilanie awaryjne!

Rozbawiłeś mnie do łez :-))
Nie wiesz przypadkiem, skąd wziąć na to pieniądze, skoro nawet na druk
arkuszy egzaminacyjnych uczniowie musieli się składać?

--
Z poważaniem,
Yorick

13. Data: 2004-12-12 23:15:40

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> napisał w wiadomości
> Nie wiesz przypadkiem, skąd wziąć na to pieniądze, skoro nawet na druk
> arkuszy egzaminacyjnych uczniowie musieli się składać?

<..>
Jak zobaczyłem jakim "hardwarem" samorząd nagłaśnia Sesje, nie zdziwiło mnie
czemu obcinają środki (jw. piszesz) i.... pensje belfrom(?!)
RomanO

14. Data: 2004-12-13 18:33:29

Od: "monia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> [...]
> kosztów amunicji... szczególnie po tym jak zobaczyłem
jak 'starannie'
> opracowali instrukcję sprawdzania prac z próbnej

I jak te instrukcje sprawdzania arkuszy
egzaminacyjnych grzecznie dołączyli każdemu
nauczycielowi, żeby ani dyrektor ani nauczyciele nie
musieli całymi dniami sciagac tych plikow ze strony
dolnośląskiej oke.
Też się dorzucę..

pozdrawiam
monika

15. Data: 2004-12-14 07:34:14

Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko za pomocą słuchawek można to zrealizowań.
AC

16. Data: 2004-12-14 07:36:00

Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż to! Jeśli mamy znajomości w Zakłądzie Energetycvznym - możemy
załatwić, aby w trakcie matur wyłączyli zasilanie (np. pod pretekstem
awarii). Koniec z maturą!
Ac

17. Data: 2004-12-14 07:37:40

Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem - zdawanie języka obcego powinno odbywać się w pracowni
językowej (kabiny).
AC

18. Data: 2004-12-14 07:41:09

Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinno się zastosować te same zasady, jak w przypadku egzaminów
zawodowych: jeśli szkoła nie ma profesjonalnej pracowni językowej
(izolacja akustyczna, kabiny, słuchawki itp.), to nie powinna mieć prawa
organizowania takich egzaminów. Kuratoria wytypują szkoły, które mają
takie warunki - i tam uczniowie powinni zdawać te ezgaminy z jezyków
obcych. Jestem pewien, że już za kilka miesięcy spotkamy się z
zaskarzeniem wyników matury z języków obcych właśnie z powodu fatalnej
akustyki i kiepskiego sprzętu.
AC

19. Data: 2004-12-15 18:26:11

Od: "Warcislaw Machura" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A co zrobiłeś w tym czasie z pozostałymi uczniami szkoły? Mieliście
> trzy dni skróconych lekcji? Bo myśmy pracowali normalnie i na

Zrobilem jezyki w dniu, gdy trzecie klasy maja WF, a w innych klasach
polaczylem grupy. Sam sie dziwie, jak mi sie zmiescili...

Warcisław Machura
w...@w...pl

Program nauczania
Tendencyjne pytania