Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.

11. Data: 2003-08-28 13:01:24

Temat: Re: Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> * Prezes Konstanty Radziwiłł, w imieniu NRL, złożył do Prokuratury
Rejonowej
> w Warszawie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Jana
> Kwaśniewskiego, tytułującego się lekarzem medycyny i udzielającego, w
> związku z tym - porad medycznych oraz publikującego artykuły na temat
> zdrowia m.in. na stronach internetowych portalu "Optymalni". Jak wynika z
> ustaleń NIL, Jan Kwaśniewski nie figuruje w Centralnym Rejestrze Lekarzy,
> jak również, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie weryfikował swojego
> prawa wykonywania zawodu.

widać w NRL też są czarnejanki a prezes Konstanty Radziwiłł kreuje się na
pierwszego czarnegojanka RP.
to musi być spisek przeciwko naszemu Doktorowi!!!!!!!!!!!

12. Data: 2003-08-28 13:02:57

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> napisał(a):

> To znaczy ze nie ma prawa wykonywania zawodu lekarza w Polsce. Nie
> figuruje i nie figurowal w Rejestrze przed obowiazkowa weryfikacja praw
> wykonywania zawodu, ktorej wymogi musial spelnic kazdy lekarz...
>
> Doniesnie do prokuratury w pelni uzasadnione.

Tomaszu! Nigdzie w tym doniesieniu nie pisze, że nie figurował, tylko, że
nie figuruje!!, a to zmienia postać rzeczy, ponieważ mógł się nie poddawać
weryfikacji, z wiadomych wszystkim powodów /wiadomym optymalnym/

13. Data: 2003-08-28 13:07:59

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> widać w NRL też są czarnejanki a prezes Konstanty Radziwiłł kreuje się na
> pierwszego czarnegojanka RP.
> to musi być spisek przeciwko naszemu Doktorowi!!!!!!!!!!!

No bo jest. Dzięki za wsparcie w tak trudnych chwilach:)))
Jaja jak berety

14. Data: 2003-08-28 13:12:29

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:biku1n$nmh$1@news.onet.pl...
> I co Sławku? Jak Kwaśniewskiemu odbiorą prawo do tytułu lekarza medycyny
> to przyjdzie nam zrezygnować z jedzenia jajek, masła, śmietany i mięska
> pod karą... hm... może odebrania prawa do ubezpieczenia społecznego?...8D
> ... ale jaja!.... ;)))))))))

No na szczęście jajka po cichu zaczynają wynosić na piedestał dietetyki
;))))
może nie będą liczyli ile szt. na głowe ;)))))))))))))0

Slawek

15. Data: 2003-08-28 13:12:54

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <bikui1$l8o$1@inews.gazeta.pl>, d...@N...gazeta.pl
says...

> Tomaszu! Nigdzie w tym doniesieniu nie pisze, że nie figurował, tylko, że
> nie figuruje!!,

Samo nie poddanie wyeryfikacji prawa wykonywania zawodu nie jest powodem
do wykreslenia z rejestru. Taki lekarz pozostaje w rejestrze lecz ma
zawieszone prawo. Skoro wiec nie figuruje po weryfikacji praw to nie
figurowal wczesniej.
Wszystko zbada prokuratura :-)

Tomek

16. Data: 2003-08-28 13:14:45

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <biku1n$nmh$1@news.onet.pl>, k...@p...onet.pl
says...

> Ja o tym doniesieniu słyszałam już w marcu. Dziwna sprawa... od marca minęło
> już 5 miesięcy i jeszcze go nie aresztowano??? 8]

Krysiu, skoro uwazasz ze J. Kwasniewskiego powinno sie aresztowac z
powodu takie zarzutu to automatycznie przyznajesz ze ten zarzut jest
ciezki i ze w przypadku tej sprawy J. Kwasniewski moze dokonac matactwa
procesowego. (ech, oglada sie te komisje i sie wie ;-) )

A o odpowiadaniu z wolnej stopy to ty nie slyszalas?

Tomek

17. Data: 2003-08-28 13:20:18

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno! Doczytałem się w terminarzu NIL, że wiadomośc o zgłoszeniu do
prokuratury miała miejsce między 12 a 24 lutego 2003r Stąd oczywisty
wniosek, że doniesienie miało miejsce wcześniej. Przepraszam Aumillera:))),
to nie jego wina!!!

18. Data: 2003-08-28 14:26:53

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bikuuq$mmc$1@inews.gazeta.pl,
slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> typed:

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:biku1n$nmh$1@news.onet.pl...

...przeprosic sie z osobami stosujacymi metode Montignaca i isc z nami ramie
w ramie omijajac meandry tradycyjnej dietetyki. W koncu teraz i my - MM i
Wy - DO - wszyscy stosujemy diety sprytnych biznesmenow nie bedacych nawet
lekarzami =]

Pozdrawiam,
Karola po dobrym deserku*

*Doszlam do metody "usprawnienia" smietany 36%. Jak chce mi sie bardzo
slodkiego, to biore kubek smietanki (tej gestej, co az "stoi") i mieszam z
utarta wanilia, cynamonem i szczypta imbiru - pyyycha i nie "zamula".

Pozdrawiam,
Karola

19. Data: 2003-08-28 15:09:10

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości >

> [...]
> Wy - DO - wszyscy stosujemy diety sprytnych biznesmenow nie bedacych nawet

A pogniewaliśmy się ???

> *Doszlam do metody "usprawnienia" smietany 36%. Jak chce mi sie bardzo
> slodkiego, to biore kubek smietanki (tej gestej, co az "stoi") i mieszam z
> utarta wanilia, cynamonem i szczypta imbiru - pyyycha i nie "zamula".

przetestuję na rodzinie ;)))

P.S.
A wiesz że możesz spróbować DO w wersji wege ???

20. Data: 2003-08-28 17:51:09

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> Wy - DO - wszyscy stosujemy diety sprytnych biznesmenow nie bedacych nawet

:)))

> [...]

> slodkiego, to biore kubek smietanki (tej gestej, co az "stoi") i mieszam z
> utarta wanilia, cynamonem i szczypta imbiru - pyyycha i nie "zamula".

A ja mieszam śmietankę 30% z konfiturą z jagód i też jest pychotka, polecam
:)
Własnie idę sobie zrobić tą pychotkę.

Pozdrawiam
Krystyna

P.S. Za chwilę pokażą w TVN kolejną pomyłkę lekarza (stażysty) przy
porodzie.

Salatka z ogorkow i pomidorów
Dieta a'la Krawczyk
Ktos moze sie zna??