Re: Jaram

Data: 2006-08-22 22:56:32
Temat: Re: Jaram
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl>

"Yukichiro" <Y...@o...pl> wrote in message
news:ecda70$7ic$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A gdzie tam było "proszę" albo "mogłabyś" bo nie zauważyłam?

Inteligentne osoby nie potrzebuja doslownosci w zrozumieniu wyrazonego
zdania.

> No, no, cóż za piękną polszczyzną odpisałeś...
> W sumie nie dziwie się innym narodom... ale własnie dzięki takim jak ty
> uważają nas za zwykłych CHAMÓW.

Jestes ograniczona - zrob z tej twojej mocnej cechy atut i zacznij
wystepowac w cyrku.
Postaraj sie zrozumiec (o ile masz narzad, ktory m.in. do tego sluzy), ze to
co tu pisze po polsku nie jest przeze mnie wyrazane w zadnym innym jezyku,
wiec jak kurwa inne narody moga "DZIEKI TAKIM JAK JA" uwazac nas za zwyklych
chamow? Pojebalo?
Jak powiem "kurwa jebana mac" w Lesotho, to myslisz ze od razu po afrykansku
zaczna mowic: "ten to cham!"?

> Widać, niektórzy rekompensują sobie coś takimi wypowiedziami (ciekawe
> tylko co)

Juz spiesze z wyjasnieniem:
- malego kutasa
- niski wzrost
- brak jakiegokolwiek dymania w zyciu (nawet kobiety)
- ostry tradzik
- IQ=30
- zamkniecie sie w sobie
- autoagresje