Jaram

11. Data: 2006-08-16 14:07:32

Temat: Re: Jaram
Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szybsze przyswajanie slow z jezykow obcych , mowie dobrze po niemiecku ,
> logiczne myslenie.

A może jakieś dowody?

> Podam jeszcze swoj charakter objasnic ci moj obraz. Kiedys rysowalem taka
> gwiazdke ktora ma w srodku pola i je sie zarysowuje kolorem wedlug
> uznania. I niby ten uklad kolorow muwi o twoim charakterze wiec tak mi
> wyszlo: [...]

A test wytrzasnąłeś z Bravo Girl... gratuluje

> inteligentny, madry,
Patrząc na Twoje wypowiedzi to to nawet koło inteligencji i mądrości nie stało

> zadufany w sobie,
Fakt

> dziecinny,
Też fakt

> zdolnosc do fantazjowania,
To napewno :D

> [..] Mozg typowo meski
Może i męski ale jego rozwój zatrzymał się chyba na rozwoju 16-latka

>jednak moj sposob myslenia zgadza sie z mysleniem obu plci.

No wypraszam sobie... Nie obrażajmy ani mężcyzn ani kobiet :)

> Szczerze wszystko tu napisalem nawet wady, zastanawiam sie czy ten z szum
> z marihuana to nie propaganda?

Tia... Najlepiej zwalić na "szum"

Pozdrawiam,
Yuki

12. Data: 2006-08-16 14:10:54

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie wiesz o co chodzi to sie odzywaj a wogle to jestes downem i sie
> zamknij

I tu dałeś dowód swojej "inteligencji"...

> Skoryguje chodzi o to czy nie przesadzaja. I nie dawaj linki w jezyku
> angielski bo to jest forum polskie niestety i czytelnicy nie maja
> obowiazku znania jezyka angielskiego.

Podobno nieźle przyswajasz słowa z jezyków obcych, skoro "nieźle" władasz
niemieckim to z angielskim też problemów mieć nie powinieneś

pozdrawiam,
Yuki

13. Data: 2006-08-16 14:11:37

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Aug 2006 15:43:09 +0200, Quasi napisał(a):

> LOL! :D Dobre, dobre!

Wręcz pyszne :D

Pozdr.
--
Immon

14. Data: 2006-08-16 14:17:39

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Dobra nie zwazam na debili ten rysunek przedstawial rzetelny opis. A
angielski to nie jest niemiecki niestety tyle.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

15. Data: 2006-08-16 14:22:08

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> [...]
>>> wyszlo: (ciach)

> Jak nie wiesz o co chodzi

Nie wiem. Wyjasnij. Choc ze stylu Twojego oswiadczenia wnioskuje, ze Ty
tez nie bardzo wiesz...

> to sie odzywaj

Ale jesli wyjasnisz i bede juz wiedzial, to mi laskawie pozwolisz sie
odezwac?

> a wogle to jestes downem i sie
> zamknij

:-) Mhm. "Downow" tez chcesz uciszac na rowni z neonazistami i
pedofilami? ;-)

> Skoryguje chodzi o to czy nie przesadzaja.

Kto i gdzie? Podaj link (moze byc po polsku).

> I nie dawaj linki w jezyku angielski

Daje takie linki jakie sa. Coz Ci poradze, ze sa one po angielsku?

> bo to jest forum polskie niestety i czytelnicy nie maja
> obowiazku znania jezyka angielskiego.

Nie maja. I sadzac po stylu chociazby tego Twojego postu - obowiazku
znania jezyka polskiego tez nie maja... ;->

Ale jesli nie znaja to juz ich problem i ich strata, nie moj.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

16. Data: 2006-08-16 14:24:28

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix; <ebtfuk$s0n$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Czasem pale sobie marihuane. Zastanawia mnie czy organizacje
> antynarkotykowe czasem nie przesadzaja jesli chodzi o szkodliwosc trawy na
> umysl. Ja pale i tak widze ze tyle idiotow kolo mnie czasem sie kreci
> ktorzy nie pala no i tez ci co pala.Oczywiscie nie mowie o wszystkich.
> Wiem ze to dziala na umysl ale bez przesady.A wogle to chyba moge myslec o
> przyjemnosciach a nie tylko jakosci pracy jaka bym wykonywal. Chyba mam
> prawo do takiego myslenia.Nie ma co z tym tez przeginac bo skolowac moze
> ale powiem tak trzeba poprostu Carpe diem ale z umiarem.

Zasugeruję coś bez czytania linku Quasiego - palisz stosunkowo mało i
stosunkowo krótko. Poczekaj trochę - efektów pewnie nie"zauważysz", ale
otoczenie raczej tak. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

17. Data: 2006-08-16 14:27:53

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Dobra nie zwazam na debili

Tylko sie ne zatnij przy goleniu... ;->

> ten rysunek przedstawial rzetelny opis.

Skad wiesz? I czy dowodzi to tego, ze takie czary dzialaja?
To zademonstruj je tym panom [ http://www.randi.org/research/ ], a
dostaniesz milion $$ :-)

> A angielski to nie jest niemiecki niestety tyle.

Trafne spostrzezenie. Naprawde na miare takiego inteligenta i logika jak
Ty ;->
Tylko co z niego wynika??? Bo zapomniales chyba dodac.

pozdrawiam
Quasi

18. Data: 2006-08-16 14:59:16

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasugeruję coś bez czytania linku Quasiego - palisz stosunkowo mało i
> stosunkowo krótko. Poczekaj trochę - efektów pewnie nie"zauważysz", ale
> otoczenie raczej tak. ;)
>
> Flyer

Ja bym dodała, że już widać :D

pozdrawiam,
Yuki

19. Data: 2006-08-16 15:24:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro; <ebvc0t$sdg$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Ja bym dodała, że już widać :D

Może, a może jest jeszcze młody, albo ogólnie zaburzony, bez działania
marychy.

A do autora wątku - to miło, że wspominasz początkowy okres brania jako
pasmo sukcesów, ale jeżeli dostatecznie długo palisz, to spróbuj *teraz*
nauczyć się jakiegoś języka. Na sprawdzanie, jak zmieniło się Twoje
zachowanie i pamięć zwykłych sytuacji, nie liczę - bo teraz powinieneś
mieć mniejszą percepcję, więc wielu elementów rzeczywistości, na których
mógłbyś oprzeć ocenę swojego stanu/pamięci, już nie dostrzegasz.

Dodatkowo spadek poziomu percepcji powoduje, że "osiągnięcia dnia
wczorajszego" wydają Ci się bardziej wyraziste, bo "dzisiaj" już byś ich
nie osiągnął/zapamiętał. A jak funkcjonujesz dzisiaj? - zawalasz robotę,
naukę, czy żeby nie doświadczać tego nieprzyjemnego stanu własnej
bezradności/bezsilności, racjonalizujesz ["oni są źli", "nauka jest dla
debili", "marycha jest pozytywna"] i "uciekasz" od zadań weryfikujących
Twój obecny stan psychiczny?

Flyer
--
gg: 9708346

20. Data: 2006-08-16 16:03:24

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

Gdzieś Ty był, jak Ciebie nie było? Tak tylko niby informacyjnie
podam, że w wątku z pedofilią w tle odpisałem Ci, dlaczego Ci
nie odpisałem. A tu i ówdzie naprodukowałem się w zakresie
czystej żywej psychologii ewolucyjnej, w jednym miejscu
narzekając na podsuwane przez Ciebie materiały.

--
Sławek

Legalizacja zwiazkow homoseksualnych
Kara smierci a inne rozwiazanie
Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?
Maryja a celibat -aspekt psychologiczny?
biografia 2