Jaram

21. Data: 2006-08-16 16:12:16

Temat: Re: Jaram
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] napisał(a):

> Gdzieś Ty był, jak Ciebie nie było?

Na wyjezdzie w rodzinne strony. Wrocilem w poniedzialek w nocy.

> Tak tylko niby informacyjnie
> podam, że w wątku z pedofilią w tle odpisałem Ci, dlaczego Ci
> nie odpisałem.

Tak, widzialem. Ale - o ile dobrze pamietam - napisales to czysto
nieinteraktywnie (tj. nie domagajac sie odpowiedzi), wiec nie odpowiadalem.

> A tu i ówdzie naprodukowałem się w zakresie
> czystej żywej psychologii ewolucyjnej,

Wybacz, ale jak po okresie abstynencji zorientowalem sie, ile watkow sie
namnozylo i ile jest w nich do czytania to... wymieklem i nie czytalem.
Racz podeslac linki do Twoich dziel.

> w jednym miejscu
> narzekając na podsuwane przez Ciebie materiały.

A do tego to link daj koniecznie. Nie wiam na co dokladnie narzekasz,
ale daje takie materialy, jakie mam. Coz ja Ci poradze, ze lepszych nie
ma? :-(

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

22. Data: 2006-08-16 21:09:25

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Komentujac ostatnie wypowiedzi powiem tak Quasi biolog sie mnie uczepil bo
powiedzial ze terroryzm jest tylko rzekomy. A ja uwazam to za smieszne (a
co z wypadkiem 11 wrzesnia 2001 r.) i ja powiedzialem ze tego nawet nie
bede komentujowac.Tak jak i jego wypowiedz na temat wolnosci pornografii
dzieciecej tez uwazam niegodne mojego komentarza. Jesli ja tylko sobie
wyobraze krzywde tych dzieci ehh.. nigdy bym na to nie
pozwolil. I moga na mnie naciskac chociaz 1000 osob, ja bzdurnych
komentarzy Quasi biologa komentowac nie bede.
Kolejnych przykladem bledu nie-logicznego myslenia jakie pokazala
Yukichiro to wniosek ze jesli ktos umie niemiecki to umie tez angielski.
Ten wniosek jest bledny. Chociaz sa podobienstwa miedzy tymi jezykami to
ja obszernego tekstu nie przetlumacze bo nie znam angielskiego proste. Na
dodatek deklaruje ona ze jest ode mnie madrzejsza. No coz takie
wyjasnienie ,dlaczego nie umiem po angielsku ,jakie podalem ,musi jej
wystarczyc a jesli nie wystarczy , to niech sobie Yukichiro da spokoj.
Lepiej tego nie wytlumacze.

Z nauka sobie radze , niedawno teraz rozmawialem z kolega co palil wiecej
i mowi ze troche skolowany. Mysle ze i bez tego mozna sie dobrze bawic.
Ale ze to jest zajebiste uczucie.Sie uloze najpierw zycie a pozniej od
czasu do czasu zapale :).A moze wogle nie bede palic bez tego tez da sie
dobrze bawic. Hmm to wymaga glebszego zastanowienia sie ale teraz
przestane przez dlugi czas na studia wiec mam czas by sie zastanowic :).

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

23. Data: 2006-08-16 21:42:21

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak, widzialem. Ale - o ile dobrze pamietam - napisales to czysto nieinteraktywnie
(tj. nie domagajac sie odpowiedzi), wiec nie
> odpowiadalem.

Wszystko się zgadza, dołożyłem tylko później swoje trzy grosze, odpisując
el Gapciowi w news:ebpnaf$19u$1@news.onet.pl .

> Wybacz, ale jak po okresie abstynencji zorientowalem sie, ile watkow sie namnozylo
i ile jest w nich do czytania to... wymieklem i
> nie czytalem. Racz podeslac linki do Twoich dziel.

Przeleć wątek "Otwartość w kontaktach z ludźmi", oraz moją dyskusję
z Immonem, najlepiej po kolei. Najważniejszy kawałek jest w środku:
news:ebhp15$a34$1@news.onet.pl , a finisz tu: news:ebku8m$6dm$1@news.onet.pl
oraz tu: news:ebngiv$1r2$1@news.onet.pl .

Jeszcze w wątku "Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]"
zahaczyłem o sprawy istotne dla "moich" teorii:

Te namiary za jakiś czas wygasną na serwerach "news", ale przez czas
(mam nadzieję) dowolnie długi będzie można sięgnąć przez Google.
Jeśli wolisz namiary wprost na ich archiwum (linki na przeglądarkę),
nie ma sprawy.

> A do tego to link daj koniecznie. Nie wiam na co dokladnie narzekasz, ale daje
takie materialy, jakie mam. Coz ja Ci poradze, ze
> lepszych nie ma? :-(

Nie przejmuj się, tak sobie tylko poprzypieprzałem się tu i ówdzie, na
razie leciutko. ;-) Bez problemu wszystko wychwycisz.

--
Sławek

24. Data: 2006-08-16 22:18:21

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolejnych przykladem bledu nie-logicznego myslenia jakie pokazala
> Yukichiro to wniosek ze jesli ktos umie niemiecki to umie tez angielski.
> Ten wniosek jest bledny.

W mojej wypowiedzi była IRONIA ale widze, że jej nie dojrzałeś :)
> Chociaz sa podobienstwa miedzy tymi jezykami [...].

No nie powiedziałabym...

> Na dodatek deklaruje ona ze jest ode mnie madrzejsza.

Przeprasam a w którym miejscu ja to DEKLAROWAŁAM bo ja chyba mam omamy wzrokowe
i zaawansowana sklerozę skoro tego nie pamietam

> [...]
> dobrze bawic. Hmm to wymaga glebszego zastanowienia sie ale teraz
> przestane przez dlugi czas na studia wiec mam czas by sie zastanowic :).

Tu mogę powiedzieć, że twoja wypowiedź jest "na poziomie".

Pozdrawiam,
Yuki

25. Data: 2006-08-16 22:34:25

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Komentujac ostatnie wypowiedzi powiem tak Quasi biolog sie mnie uczepil bo
> powiedzial ze terroryzm jest tylko rzekomy.

Nie, smierdzacy klamco. Wymienilem terroryzm wsrod zagrozen "malo
prawdopodobnych lub rzekomych".

> A ja uwazam to za smieszne (a
> co z wypadkiem 11 wrzesnia 2001 r.)

A ja Ci pokazalem, ze nie. A Ty nie odpowiedziales.

> i ja powiedzialem ze tego nawet nie
> bede komentujowac.

Czyli kapitulujesz, cykorze zafajdany bez honoru?

> Tak jak i jego wypowiedz na temat wolnosci pornografii
> dzieciecej tez uwazam niegodne mojego komentarza. Jesli ja tylko sobie
> wyobraze krzywde tych dzieci ehh.. nigdy bym na to nie
> pozwolil.

A co kogo obchodza Twoje "wyobrazenia" i co one maja wspolnego z tym co
ja pisalem?

> I moga na mnie naciskac chociaz 1000 osob, ja bzdurnych
> komentarzy Quasi biologa komentowac nie bede.

Odbieram to jako machanie biala flaga.

pozdrawiam
Quasi

26. Data: 2006-08-16 23:50:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" napisał w wiadomości

> [...]

> Nie przejmuj się, tak sobie tylko poprzypieprzałem się tu i ówdzie, na
> razie leciutko. ;-) Bez problemu wszystko wychwycisz.

Wydrukujcie i popowieszajcie sobie te teksty na ścianie w chacie, bo cholera
wie, co będzie z tym archiwum na googlach. Kiedyś wygasną pewnie, a tak, to
tylko pożółkną. Ale na stare lata będą jak znalazł! Może stanie się cud jakiś i
komuś przydadzą się jeszcze ?...
;)

pozdrawiam
michał

--
W zetknięciu z alkoholem jeśli już się powie A, to trzeba też powiedzieć B. A,
a potem B! Nigdy AA.. (Andrzej Poniedzielski)

27. Data: 2006-08-17 00:22:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" napisał w wiadomości

> [...]
> i mowi ze troche skolowany...
...Sie uloze najpierw zycie a pozniej od

Ty, ile Ty masz lat dzieciaku? Teraz sobie pomyśłałem, że chyba do podstawowej
jeszcze chodzisz... Takich poglądów nie może mieć student przecież!

> A moze wogle nie bede palic bez tego tez da sie
> dobrze bawic. Hmm to wymaga glebszego zastanowienia sie ale teraz
> przestane przez dlugi czas na studia wiec mam czas by sie zastanowic :).

Do gimnazjum, chciałeś powiedzieć...

pozdrawiam
michał

--
Nie bierz życia zbyt poważnie. I tak nie wyjdziesz z niego z życiem (Edgar
Hubbard)

28. Data: 2006-08-17 11:52:22

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czasem pale sobie marihuane. Zastanawia mnie czy organizacje
> antynarkotykowe czasem nie przesadzaja jesli chodzi o szkodliwosc trawy na
> umysl.
Jak tak czytam Twoje wypowiedzi to mają 100% rację. Można by je włączyć do
kampanii antynarkotykowej.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

29. Data: 2006-08-17 19:41:43

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Justyna N napisal :

> Jak tak czytam Twoje wypowiedzi to mają 100% rację. Można by je włączyć do
> kampanii antynarkotykowej.

Maja racje , ale ,,michal" ma zly obraz dragow,nie znasz sie,nie mam
nastroju tego tlumaczyc, zreszta nie ma pojecia jaka to przyjemnosc trzeba
by bylo sprobowac, myslisz ze intelektualni nie pale trawki,? jesli tak
myslisz to sie mylisz, a Quasi to idiota ktory sie mnie przyczepil
popieracz pedofilii ktorym poprostu gardze dla mnie ktos kto mowi wolnosc
pornografii pedofilskiej powinna byc, to bym wzial kolegow i bym takiego
najebal. gadalem z kolega ktory wiecej palil niz ja, i w rozmowie wczoraj
to ja go za jezyk musialem ciagnac, nie lubil o tym mowic np jaki jest
stan jego umyslu, jak dlugo palil i jak czesto palil. Dawal wymigajace
odpowiedzi ale go tak pytalem ze sie dowiedzialem co trzeba. Tez nie jest
prawda ze zapalisz 2 razy czy 3 juz skolowany. Tak nie jest. Tylko trzeba
jakis czas palic. Gdyby ktos palil raz czy 2 razy na rok to raczej byloby
ok.

30. Data: 2006-08-17 21:29:22

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Quasi to idiota (...) ktorym poprostu gardze (...) bym wzial kolegow i bym takiego
> najebal. (...) kolega (...) wiecej [marichuany] palil niz ja,

To pisze rzymskokatolik deklarujacy wyraziste poglady
chrzescijansko-narodowy, podniecajacy sie chrzescijanskim milosierdziem,
zatroskany o losy swiata "zagrozonego" terroryzmem i neonazizmem (w tym
o stan zdrowia lewacko-anarchistycznego smiecia rzekomo "najebanego"
przez neonazistow) oraz rozczulajacy sie nad losem skrobanych "dzieci
nienarodzonych" i narodzonych dymanych przez pedofili... A ponadto cichy
zwolennik mordowania lekarzy-aborcjonistow i maltretowania pedofili w
wiezieniach.

Co tu duzo mowic? Istna moralna kurwa i ludzkie scierwo. A jego zenujaca
nieporadnosc stylistyczna, wiedza o swiecie czerpana z seriali TV i
aroganckie zadufanie w sobie swiadczy, ze do tego totalny imbecyl.
Uwielbiam takie okazy :-)

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

Legalizacja zwiazkow homoseksualnych
Kara smierci a inne rozwiazanie
Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?
Maryja a celibat -aspekt psychologiczny?
biografia 2