Jarosław jest potrzebny:)

91. Data: 2010-09-28 10:43:45

Temat: Re: Jarosław jest potrzebny:)
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:i7sh1k$rbd$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Doprawdy?

A na jakiej, jeżeli nie na tej?

Szaulo

92. Data: 2010-09-28 10:52:53

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Smacznego.

O tej porze to już raczej mało smaczne.

Qra

93. Data: 2010-09-28 10:55:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na jakiej, jeżeli nie na tej?

Klopot w tym, ze uwazam, iz mozliwe jet duszenie sie w czasie agonii.

94. Data: 2010-09-28 10:56:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> O tej porze to już raczej mało smaczne.

A ja zjadam, am, am.

95. Data: 2010-09-28 11:43:13

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klopot w tym, ze uwazam, iz mozliwe jet duszenie sie w czasie agonii.
Ale być może wyrażasz się w taki sposób (prowokacyjny ? podważajacy ?),
że sprawiasz wrażenie osoby nie zgadzajacej się z przedmówcami.
To też jest kłopot ;)
I uprzedzając trochę dalszy ciąg dyskusji:
pomidor.

96. Data: 2010-09-28 11:46:23

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że sprawiasz wrażenie osoby nie zgadzajacej się z przedmówcami.
> To też jest kłopot ;)
> I uprzedzając trochę dalszy ciąg dyskusji:

Ofkors. Tak tak, najpierw było "rzeco" a potem dopisek o świadomości.

W każdym razie pobudziło mnie to do poszukania informacji o agonii i
znalazłem nieco pocieszające.

Szaulo

97. Data: 2010-09-28 11:51:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 13:43, zażółcony pisze:

> Ale być może wyrażasz się w taki sposób (prowokacyjny ? podważajacy ?),

Ja nazywam to arogancją.

Ewa

98. Data: 2010-09-28 11:59:28

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ofkors. Tak tak, najpierw było "rzeco" a potem dopisek o świadomości.
>
> W każdym razie pobudziło mnie to do poszukania informacji o agonii i

Hmmm ... Pocieszające, że coś Cię pociesza ;) Ale śmierć śmierci nierówna,
zależy co człowiekowi umiera 'wpierw'. Organizm nie musi umierać w tym samym
tempie, różne funkcje mogą się wyłączać w różnej kolejności. Nie da się
wykluczyć takiej możliwości, że umierajacy ma poczucie, że się dusi. Ale cóż
Ostatecznie wydaje mi się, że jak człowiek gotowy, pogodzony i wie, co
się z nim dzieje - to uczucie duszenia się nie jest może najtrudniejsze do
przetrwania.
Choć pewnie mogłoby być lepiej - umrzeć we śnie.
Btw. porównaj sobie ludzi chrapiących. Koncerty podduszeń, jakie wyczyniają
po nocach są koszmarem dla wszystkich - a oni sami śpią i nic nie wiedzą.
Nie zdają sobie sprawy z tego, że ich organizm miejscami dosłownie
'walczy na śmieć i życie' o każdy haust powietrza. Budzą się i idą do pracy
;)
Więc coś co z zewnątrz wyglada strasznie nie musi takim być w świadomości
chorego. mamy głęboko zakodowany lęk przed śmiercią, wyczulenie na jej
objawy, więc łatwo tu o projekcje i wyolbrzymienia u osób towarzyszacych.
I myślę, że jeśli chodzi o śmierć tak jest bardzo często. Dlatego
też uważam, że ważny jest komfort śmierci świadomej, przygotowanej.
A odruchy ciała - cóż - rzecz towarzysząca nieodmiennie, ale drugorzędna.
Zapewne np. vonBraun byłby w stanie podać kontrprzykłady - kiedy
pozorny zewnętrzny spokój umierajacego nie przekłada się wcale na jego
osobisty komfort umierania (był kiedyś wątek o facecie z uszkodzeniami
mózgu,
który przed śmiercią przeżywał glębokie przerażenie, ale nie był w stanie
go przekazać). Ale pewnie nie trzeba tego odnościć do Twoich bliskich.
Jak sądzisz ?

99. Data: 2010-09-28 12:07:07

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]
> pewnie nie trzeba tego odnościć do Twoich bliskich.
> Jak sądzisz ?

Raczej nie. Nic mi nie wiadomo o uszkodzeniach mózgu u mamy i Renaty.

Sz.

100. Data: 2010-09-28 13:11:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> że sprawiasz wrażenie osoby nie zgadzajacej się z przedmówcami.

Klopotem jest bardziej to, ze pleciesz po proznicy - w sumie nie wiem czemu
to robisz.

Re: Mazenia studenta jakby kogos interesowalo.
Re: Mazenia studenta jakby kogos interesowalo.
Re: Chyba jestem chomoseksualista
Re: Siemacie.
Właśnie - świadomośc istnienia.