Jasminum nudiflorum

21. Data: 2005-01-25 08:46:31

Temat: Re: Jasminum nudiflorum
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 schrieb:

> Oj prawda, łza się w oku kręci, że jeszcze ktoś pamieta Majora.
> michalina - wroclawianka na wygnaniu.
Ty mi pewnie nie uwierzysz ale ja podejmowalem Majora w XX-tce. Jego
tramwajarskiego plaszcza (a wlasciwie szynela)do dzis nie zapomne ale
Majorowi nigdy nie wybacze, ze wzgardzil moja wiejska kielbasa, ktora
wybieral z kanapek. W tych czasach!!!

Irek tez wroclawianin na wygnaniu

22. Data: 2005-01-25 21:21:29

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec napisał(a):

> [...]
> tramwajarskiego plaszcza (a wlasciwie szynela)do dzis nie zapomne ale
> Majorowi nigdy nie wybacze, ze wzgardzil moja wiejska kielbasa, ktora

Wprost skandal, ja wtedy suszylam na kaloryferach zwyczajną, żeby
wygladała jak myśliwska (bo tez i cieżko byla upolowana).
michalina

23. Data: 2005-01-26 08:12:11

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 schrieb:

> Wprost skandal, ja wtedy suszylam na kaloryferach zwyczajną, żeby
> wygladała jak myśliwska (bo tez i cieżko byla upolowana).
> michalina

Ale za to teraz, my weterani walki z komuna polujemy na jasminy, derenie
i porzeczki Bony. Warto bylo jednak jesc ten pasztet mazowiecki, szkoda
tylko, ze za to nie daja medali.

Irek

24. Data: 2005-01-26 09:19:45

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de>
> [...]
derenie
> i porzeczki Bony. Warto bylo jednak jesc ten pasztet mazowiecki,

A kto ma ci je dawać, ...*?
--
Pozdrawiam, Jerzy
*uzupełnienie na priv

25. Data: 2005-01-26 10:32:46

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec napisał(a):

> Ale za to teraz, my weterani walki z komuna polujemy na jasminy, derenie
> i porzeczki Bony. Warto bylo jednak jesc ten pasztet mazowiecki, szkoda
> tylko, ze za to nie daja medali.
>
> Irek

I nawet z ziemniaka nie mogę Ci przyznać, bo ziemniaki drutowce (larwy
jednego sprężyka) wrąbały. Ale jak zawitasz w okolice Szczecina to
pomyślimy nad gratyfikacją.
michalina

26. Data: 2005-01-26 12:15:28

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> A kto ma ci je dawać, ...*?
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
> *uzupełnienie na priv

Bo ja wiem? Zbowid. Ministerstwo rolnictwa. Komu podlegaja konserwy?
Ale kto to poswiecenie i niedole dzisiaj doceni? Zydy przerabiaja
kartofle na frytki a szwaby nasze piastowskie ziemie wykupuja.

Irek

27. Data: 2005-01-26 12:18:37

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 schrieb:

> I nawet z ziemniaka nie mogę Ci przyznać, bo ziemniaki drutowce (larwy
> jednego sprężyka) wrąbały. Ale jak zawitasz w okolice Szczecina to
> pomyślimy nad gratyfikacją.
> michalina

Byle z pompa bo ja lubie uroczystosci.

Irek

28. Data: 2005-01-26 13:23:55

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasmin nagokwiatowy ukorzenia sie bardzo latwo.
Antoni Konitz

29. Data: 2005-01-26 13:48:40

Od: "Maria Maciag" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Antoni Konitz" <a...@a...chem.pg.gda.pl> napisal w
wiadomosci news:41F799EB.70C56DE@altis.chem.pg.gda.pl...

> Jasmin nagokwiatowy ukorzenia sie bardzo latwo.

I wymarza jeszcze szybciej. Przynajmniej u mnie :(

Z pozdrowieniami, Maria

30. Data: 2005-01-26 14:52:35

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de>

> Bo ja wiem? Zbowid. Ministerstwo rolnictwa. Komu podlegaja konserwy?

Chcesz to ci coś odleję lub wykuję. Podeślij tekst i projekt wstępny.
;-)

> Ale kto to poswiecenie i niedole dzisiaj doceni? Zydy przerabiaja
> kartofle na frytki a szwaby nasze piastowskie ziemie wykupuja.

A kto ci broni wypiekać macę?
I bierz się do roboty bo dwoje dzieci to za mało.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Iris florentina??
kwiatek zimowy