kwiatek zimowy

1. Data: 2005-01-22 20:12:53

Temat: kwiatek zimowy
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Pod zdjęciem kalii schowany jest kwiatek który lubi
kwitnąć zimą i pachnie miodem?
Pozdrowienia Mirzan

2. Data: 2005-01-22 20:39:00

Temat: Re: kwiatek zimowy
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przydymionym miodem ...
A swoją drogą ... często się słyszy że nie na każdym egzemplarzu można
dochować się kwiatów, jedni mówią że tylko na żeńskich egzemplarzach ... Jak
to jest z tą rośliną ... czy to prawda ???
Dostałam małą sadzonkę od znajomych ( z kwitnącego egzemplarza ) która
po roku już zakwitła natomiast moja stara w tych samych warunkach trzymana
ani razu nie kwitła.

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-01-22 20:47:02

Temat: Odp: kwiatek zimowy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Pod zdjęciem kalii schowany jest kwiatek który lubi
> kwitnąć zimą i pachnie miodem?

To ten z błędami ortograficznymi?
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2005-01-22 21:27:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ten z błędami ortograficznymi?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ten który jest dobrze napisany.Byłby błąd, gdyby był
przez ceha , albo y, a nie po łacinie.
I tak pachnie wieczorem.
Pozdrawiam . Mirzan

5. Data: 2005-01-22 21:39:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:13df.00000190.41f2b3c4@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Pod zdjęciem kalii schowany jest kwiatek który lubi
> kwitnąć zimą i pachnie miodem?

Hejka. Nasza woskownica odchorowuje remont mieszkania i dopiero ma
pączusie. :-)
Pozdrawiam prenatalnie Ja...cki

6. Data: 2005-01-22 21:48:39

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Pod zdjęciem kalii schowany jest kwiatek który lubi
> kwitnąć zimą i pachnie miodem?
> Pozdrowienia Mirzan
>
> --
Witam,
mam ksiązkę pt" najpiękniejsze rośliny ogrodowe"(1500roślin), bardzo ją
lubie i polecam, ale!
No właśnie do niedawna w tej ksiązce mogłam znaleźć prawie każdą roślinę - a
na grupie coraz to częściej
znajduję rośliny, których nie ma w mojej lekturze !:-(
Skąd ja mam wiedzieć co to jest ta "Stapelia", kwiatek ładny i owszem, skoro
kwitnie w zimie tzn. nie boi się mrozów?, czy wieloletnia? czy mam na nią
ostrzyć apetyt?
pozdrawiam, Bogda

7. Data: 2005-01-22 22:03:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwitnie w zimie tzn. nie boi się mrozów?, czy wieloletnia? czy mam na nią

Stapelia kwitnie w zimie,ale na parapecie.Wspomniałem,ze należy
do innych sukulentów.Nie ma takiej ksiązki gdzie są opisane wszystkie
rośliny, nawet wszystkie nie są znane.
Pozdrawiam. Mirzan

http://images.google.pl/images?q=stapelia&hl=pl&btnG
=Szukaj+z+Google

8. Data: 2005-01-22 22:20:13

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stapelia kwitnie w zimie,ale na parapecie.Wspomniałem,ze należy
> do innych sukulentów.Nie ma takiej ksiązki gdzie są opisane wszystkie
> rośliny, nawet wszystkie nie są znane.
> Pozdrawiam. Mirzan

Dzięki, tak pomyślałam, że to kwiatek domowy po odpowiedzi Dirko, mój post
był już jednak wysłany :-)
pozdrawiam, Bogda

9. Data: 2005-01-22 22:40:48

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stapelia kwitnie w zimie,ale na parapecie.Wspomniałem,ze należy
> do innych sukulentów.Nie ma takiej ksiązki gdzie są opisane wszystkie
> rośliny, nawet wszystkie nie są znane.

Moje kwitną latem,teraz dałam im okres spoczynku ,stoją w chłodnym
pomieszczeniu :-)
Dziwię się że Tobie teraz kwitną ??
Chyba przeniosę do mieszkania:-)

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2005-01-23 05:55:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje kwitną latem,teraz dałam im okres spoczynku ,stoją w chłodnym
> pomieszczeniu :-)
> Dziwię się że Tobie teraz kwitną ??
> Chyba przeniosę do mieszkania:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Już przekwitł, zaczą kwitnąć na początku zimy.
Przez lato też czesem wypuscił pojedyńczy kwiat.
Gdyby mnie koty wpuściły na parapet zrobiłbym
kolekcję.
Pozdrawiam. Mirzan
Kocice

Do Irka - OT