Jasne pasemka na czarnych włosach

1. Data: 2007-04-13 15:49:38

Temat: Jasne pasemka na czarnych włosach
Od: "Paulina Marecka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Mam czarne wlosy (farbowane) i bardzo bym chciała zrobić sobie jasne blond
pasemka. Praktycznie każda osoba stwierdza, że wyjdą mi rudę.
Jakich kosmetyków bym do tego musiała użyć tak aby moje wlosy nie zostały
zniszczone???

2. Data: 2007-04-13 21:25:41

Temat: Re: Jasne pasemka na czarnych włosach
Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina Marecka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pasemka. Praktycznie każda osoba stwierdza, że wyjdą mi rudę.
> Jakich kosmetyków bym do tego musiała użyć tak aby moje wlosy nie zostały

Pewnie, że wyjdą rude.
Sama nic nie kombinuj, jesli już musisz - to u fryzjera.
Moim skromnym zdaniem blond psemka na czarnych włosach to dramat, ale co kto
lubi.

3. Data: 2007-04-14 06:30:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasemka. Praktycznie każda osoba stwierdza, że wyjdą mi rudę.
> Jakich kosmetyków bym do tego musiała użyć tak aby moje wlosy nie zostały

Ostatnio miałam podobny problem. Poczytaj może tu:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/browse_th
read/thread/d3044e5fc6ab
9844/39d918f8f3db4b91?q=jasne+pasemka&lnk=ol&hl=pl&

Albo Ci wyjdą rude (marchewkowe znaczy), albo mogą Ci się włosy pokruszyć.

Pozdrawiam!

Maja

4. Data: 2007-04-14 09:00:15

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina Marecka wrote:
> [...]
> blond pasemka. Praktycznie każda osoba stwierdza, że wyjdą mi rudę.
> Jakich kosmetyków bym do tego musiała użyć tak aby moje wlosy nie

Do tego jest dekolryzator, ktory usuwa pigment z wlosa [naturalny czy
farbowany] i dzieki temu docelowa farba wyjdzie dobrze. W sklepach mozna
kupic np Joanny ale utleniacze itp Joanny sa dosyc mocne i moga zniszczyc
wlosy, ale koszt to do 10 zl. Wiem, ze byly jeszcze innej firmy kolo 35 zl
ale ostatnio nie moglam znalezc. Najlepiej zrobi to fryzjer - powinien miec
dobrej jakosci dekoloryzator, albo poszukaj w sklepach fryzjerskich. Od razu
mowie, ze po dekoloryzatorze to w ogole wychodzi jajecznica, ale to
tymczasowe oczywiscie.

Zazula

5. Data: 2007-04-15 19:47:40

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasemka. Praktycznie każda osoba stwierdza, że wyjdą mi rudę.
> Jakich kosmetyków bym do tego musiała użyć tak aby moje wlosy nie zostały

zostana zniszczone. Tak drastyczna dekoloryzacja niszczy jak diabli. Jesli
koniecznie chcesz miec az takie roznice na glowie, zrob to z glowa, czyli u
fryzjera.

h.

Łamliwe paznokcie
Męskie pachnidło
Superpharm - jest rozrzedzacz do lakierow do paznokci
bransoletki naszyjniki kolczyki
[spam]sprzedam /wymienie Silver Rain