Jasnowidz

1. Data: 2003-10-31 11:33:05

Temat: Jasnowidz
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj ogladalem program na TV.
Program wyglada tak, ze jest jakas sprawa, ktos zaginal.
Spotykaja sie z jasnowidzem i on opowiada co "widzi",
w pokoju na policji,
potem wizyta w terenie, szukanie ciala itd.

Nagrywane jest to przez kilka dni, tygodni.

Ten jasnowidz rozwiazal juz 600 spraw (albo staral sie rozwiazac, nie
pamietam)!

Wczoraj bylo: zaginela dziewczyna, wiec opowiadal co sie z nią dzialo, w
tamten dzien,
krok po kroku.
Czy to jest prawda, na razie nie wiadomo.
Ale jasnowidz opisuje teren, "pogórek, za nim droga, a dalej staw z wodą
stojącą" itd
Jadą tam i - rzeczywiscie, taki jest teren.
Zaobaczymy czy znajda ciało bo to będzie najlepszy sprawdzian na to, czy
rzeczywiscie cos "widzi".
Dla mnie rewelacja!

Co o tym sądziecie?
Ciekawe jaka jest skutecznosc faceta (ile spraw rozwiazanych na wszystkie
podjęte)?
Duch

1. Data: 2003-10-31 12:21:04

Temat: Re: Jasnowidz
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> Wczoraj ogladalem program na TV.

czy to może był TVN?

--
„Ciężkie czasy!”
Jak powiedział ruski sołdat, ściągając zegar z wieży ratuszowej

1. Data: 2003-10-31 12:22:13

Od: Kubek Władca poMroku <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> czy to może był TVN?

:)

Dokładnie o to samo chciałem zapytać :)

--
Kubek

1. Data: 2003-10-31 12:35:43

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kubek Władca poMroku" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3FA253F5.5010409@poczta.onet.pl...

Tak, 'N' mi uciekło :)
Duch

1. Data: 2003-10-31 12:58:11

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, 'N' mi uciekło :)

a to nie bierz tego tak dosłownie ;))

--
Ranę zadałeś, ranę otrzymasz.

Ajsychols

1. Data: 2003-10-31 13:29:15

Od: "Rusalka" <r...@n...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <a...@p...com> wrote in message
> Spotykaja sie z jasnowidzem i on opowiada co "widzi",
> w pokoju na policji,
> potem wizyta w terenie, szukanie ciala itd.

Dziwne to wszystko :)
Mozna sie smiac i nie wierzyc.
Ja tam malo wierze w takie gusla i zabobony, ale....
Mam informacje z pierwszej reki (sprawdzone), ze naprawde policja
niejednokrotnie korzysta z uslug jasnowidzow i oni naprawde pomagaja
rozwiklac takie sprawy, gdzie jest klopot ze swiadkami. Glownie sa to sprawy
zwiazane z zaginieciemi ludzi, morderstwami.
Skutecznosc podobno jest bardzo duza. Ale nie znam szczegolow i dokladnych
danych.

Rusalka

1. Data: 2003-10-31 16:03:25

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Określił miejsce terenem przemysłowym ? To chyba dotyczyło 13-letniego
chłopca, ale nieważne. On jest przekonany, że ciało chłopca nadal znajduje
się w miejscu przez niego wskazanym. Rodzice potwierdzili, że bywał tam.
Ale jak sam twierdzi, wyobraźnia może zmienić kierunek wizji.

enni

1. Data: 2003-10-31 16:18:09

Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch [z adresu e-mail a...@p...com] napisał(a):

: Użytkownik "Kubek Władca poMroku" <g...@p...onet.pl> napisał w
: wiadomości news:3FA253F5.5010409@poczta.onet.pl...
:
::: czy to może był TVN?
:
: Tak, 'N' mi uciekło :)

za klamstwo idzie sie do piekla...
to byl "PolSat", on nadaje ten program...

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-10-31 18:31:06

Od: "kukikoko" <b...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to wszystko jest bardzo proste.
to ów jasnowidz jest zabojcą.

1. Data: 2003-11-01 01:30:57

Od: "Alonso Harris" <A...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiazane z zaginieciemi ludzi, morderstwami.
> Skutecznosc podobno jest bardzo duza. Ale nie znam szczegolow i dokladnych

eeee chyba sie naogladałas 07 zgłoś się, albo kpt. Żbika czytałaś, jakoś nie
chce mi sie wierzyć w to że gliniarze korzystają z pomocy pań i panów
fukających na zdjęcie zaginionej osoby i gadający bzdury w stylu w "pobliżu
jest las i pagórki", takiemu magikowi trzeba za taka posługę zapłacić, już
widze jak gliniarz dopieprza do swojego przełożonego z rachunkiem za usługi
magiczne :). Co innego rodzina poszukiwanego (informacje z pierwszej ręki),
często się zdarza że rodzina poszukiwanej osoby łapie się, jak tonący brzytwy
takiego magika ,ale z tego co kumpel opowiadał to facet lub kobieta nawijaja
teksty w stylu "las i pagórki", a to można dopasować do każdej sytuacji. Z
reguły kończy się zaangażowaniem dużej grupy ludzi do przeszukania danego
masywu leśnego i wielkim nic, poszukiwany sam przychodzi do domu za kilka dni,
albo znajdują go wiszącego gdzies w zupełnie innym miejscu.
Ot takie to jasnowidzenie.

A co do programu w Polsacie czy Tvnie no coż był bigbrother, był Rudkowski
czemu ma nie być jasnowidz ?

Pozdrawiam
Alonso Harris

Pozdrawiam
Alonso_Harris

Zielsko...
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Nawiązując do poprzedniej historii...... "Urzędnik klient... "
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: pomocy