Jęczmień

1. Data: 2003-12-03 15:46:24

Temat: Jęczmień
Od: "czaszka" <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć all

Wyskoczył mi pierwszy raz w życiu Jęczmień ...oko bardzo mi spuchło i w
ogóle
wczoraj jeszcze nie wiedziałam co to jest :-( i strasznie się zdenerwowałam
Ktoś mi powiedział że jak będę pocierać złotem to pomoże, niestety oko
bardziej spuchło.

Pytanie 1 jaka jest przyczyna powstawania jęczmienia ?
Pytanie 2 jak leczyć
pytanie 3. czy to jest groźnie dla oka ??

pozdrawiam wszystkich
czaszka

2. Data: 2003-12-03 16:06:14

Temat: Re: Jęczmień
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bql13r$cdu$...@n...news.tpi.pl,
czaszka <...@p...com>:

> wczoraj jeszcze nie wiedziałam co to jest :-( i strasznie się
> zdenerwowałam
niepotrzebnie :)

http://www.revoptom.com/handbook/sect1b.htm

> Pytanie 2 jak leczyć

Dopiero co byly na ten temat watki. Patrz posty sygnowane "casus"
Pokrotce: nagrzewac ugotowanym jajkiem przez gaze (rada casusa), nastepnie
jajko spozyc (rada Krystyny). Jesli nie bedzie poprawy przez 2-3 dni, udac
sie do okulisty.

> pytanie 3. czy to jest groźnie dla oka ??
Raczej nie.

--
Robert

3. Data: 2003-12-03 16:50:07

Od: "czaszka" <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jezusicku ...rzeczywiście .
ale outlok mi nie ściągnął tych postów ....:-( musiałam ręcznie ehh
przepraszam

4. Data: 2003-12-03 18:15:50

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bql4ei$ov6$...@n...news.tpi.pl,
czaszka <...@p...com>:
> jezusicku ...rzeczywiście .
> ale outlok mi nie ściągnął tych postów ....:-( musiałam ręcznie ehh
> przepraszam

Nie szkodzi :)
Polecam archiwum, np.: http://groups.google.com/groups?group=pl.sci.medycyn

Robert