Jeczmien

1. Data: 2004-06-08 16:01:21

Temat: Jeczmien
Od: "Rafcio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problemik z jeczmieniem oka mialem okolo tygodnia bylem u lekarza zapisal
mi krople (TOBRADEX) gdy juz mi przeszlo prawie calkowicie zostal tylko slad
pojawil mi sie nastepnym na tym samym oku w innym miejscu (po 3 dniach od
zejscia ropy z poprzedniego)
Lekarz powiedzial ze to taka choroba ma samo zejsc krople troszke pomoga ale
niewiele.
I teraz nie wiem czy dalej czekac az zejdzie czy isc z reklamacja do
lekarza :)

2. Data: 2004-06-13 12:02:26

Temat: Re: Jeczmien
Od: "news.tpnet.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> niewiele.
> I teraz nie wiem czy dalej czekac az zejdzie czy isc z reklamacja do

Sie ma coś o tym wiem :) W zeszłym roku zrobił mi się niewinny jeczmień
wewnątrz dolnej powieki.Nic z nim nie robiłam.Ale nie znikał więc poszłam do
okulistki.Ona zaczęła mi go cisnąć i przypisała krople. Zapuszczałam ten
specyfik , ale nic nie pomagało. Po miesiącu miałam wielką gule na oku.
Poszłam z tym do kliniki okulistycznej i okazało się ze to gradówka.Na
zabieg czekałam jakieś 2 miechy.W tym czasie przypisali mi Tobradex:) Ale w
końcu nadszedł dzień sądu i usuneli mi nieszczęsną gradówke operacyjnie na
żywca ze znieczuleniem miejscowym(nie chce Cie straszyć) Teraz od zabiegu
minęło 3 miesiące a ja mam znowu w tym samym miejscu gradówke:) Tylko troche
większą.I muszę znowu ją usuwać.Nie wiem jaki z tego morał, ale nie życze
Tobie tego samego...Wygrzewaj tego jęczmienia i stosuj Tobradex. Okulistka
mi powiedziała że teraz jakaś epidemia gradówek!!!
Pozdrawiam Ciebie i jęczmienia:) Pa
Miss Sajgon

Dziwne soki
skandaliczne zachowanie lekarza!!!
[OT] List otwarty do krakowskich studentów (3-5 rok)
Wtórne złamanie kości goleni - prośba o konsultację do specjalistów
Kurza klatka piersiowa