Jesienne kolory

31. Data: 2004-10-21 18:09:30

Temat: Re: Jesienne kolory
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisała:
> Właśnie, ja nie znam nazw odmian i nie publikuję moich zdjęć ... bo i
po
> co ... żeby się mnie czepiali ?!

Widzisz, poddałem się "grupowemu terroryzmowi" i podpisałem zdjęcia ;-) A
powinienem być konsekwentny, bo nie chodziło o roślinki, tylko o jesienne
kolory, jak w tytule. Tylko że z kolorami to raczej na grupę
pl.rec.malarstwo, jeśli takowa istnieje ;-)))

Bardziej na poważnie, trudniej jest z nazewnictwem moich pierwszych roślin,
bo nie zwracałem uwagi na nazwy łacińskie. Teraz raczej nie kupuję roslin
źle oznaczonych u sprzedawcy.

Nie przejmuj sie tym jednak. Niewiele osób ma wszystko podpisane, a zawsze
możesz wytłumaczyć się tematem, jak ja teraz.
Pozdr. Jurek

--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

32. Data: 2004-10-21 18:53:10

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie, ja nie znam nazw odmian i nie publikuję moich zdjęć ... bo i
po
> co ... żeby się mnie czepiali ?!
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: A może robić widoczki ;-)

Nie szkodzi że nie znasz nazw ,to okazja do poznania ,
Przecież ja też nie znam ,miałam złe opisy i tylko wszyscy pomogli.
A widoczki też mogą być

Pozdrawiam TeresaR

33. Data: 2004-10-21 19:53:09

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Z moich trzech, jeden ma krwistoczerwone liście , drugi żółte, a trzeci
> mieszaninę obu kolorów.

To ja poproszę jeszcze o siewki z tego drugiego i trzeciego :-). Wg
Maplesów na czerwono przebarwiają się ssp. ginnala i ssp. tataricum,
przy czym A. tataricum ssp. tataricum ma liście większe niż
ssp. ginnala (pierwszy 5-10 cm długie i podobnej szerokości, drugi zaś
4-8 cm długości i 3-6 szerokości. Na żółto przebarwia się
A. t. ssp. semenovii (liście 3- do 5-klapowych, małe, 2-3 cm długie i
1-2 cm szerokie) zaś na żółto-czerwono ssp. aidzuense (liście 4-7 cm
długości).

Najlepsze, że w OB rośnie sobie klon opisany jako A. t. ssp. ginnala z
przebarwionymi na żółto liśćmi.

Pozdraiwam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna w Nepalu
Osadzony raz został na palu.

34. Data: 2004-10-21 22:13:05

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2wtxj97bu.fsf@sapijaszko.net...
> "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:
>
> To ja poproszę jeszcze o siewki z tego drugiego i trzeciego :-)

Grzesiu nie wybrzydzaj ;-)
Siewki będą , wiatr roznosi nasiona po całym ogrodzie , chyba ,że chcesz
nasiona , postaram się zerwać małżonkiem .
Pozdrawiam
Teresa

35. Data: 2004-10-22 07:08:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Grzesiu nie wybrzydzaj ;-)

Ależ nie wybrzydzam, biorę ze wszystkich :-)

> Siewki będą , wiatr roznosi nasiona po całym ogrodzie , chyba ,że
> chcesz nasiona , postaram się zerwać małżonkiem.

Ooo, mogą być nasiona, jeśli to nie kłopot dla małżonka
(pozdrowienia).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
A znów król Sobieski Janek
Nie odmawiał obłapianek.

36. Data: 2004-10-22 08:09:36

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> Właśnie, ja nie znam nazw odmian i nie publikuję moich zdjęć ...
bo i po
> co ... żeby się mnie czepiali ?!

Nie wierz w to co piszą, nawet ci co znają nazwy robią literówki [błędy]
w swoich podpisach.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy