Jesienne sadzenie róż

21. Data: 2004-10-17 13:13:21

Temat: Re: Jesienne sadzenie róż
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Ale fakt ... niziołkiem nie jestem :-)

Tego nie mów na głos na grupie,
jeszcze jakowyś niziołek się wypnie
i co wtedy ?

Pozdrawia średnio boletus

22. Data: 2004-11-01 19:10:06

Od: vaqa <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytałam że aby róże miały ładne, zdrowe liście pod krzakiem wkopuje
się ząbek lub kilka ząbków czosnku. Czy ktoś ma w tej sprawie jakieś
doświadczenie? Jeszcze jedno:poprzycinałam gałązki krzaków róż, tych na
których przekwitły kwiaty, na niektórych są jeszcze pączki i właśnie
ostatnio wyczytałam gdzieś, że róż nie obcina się na zimę, a wiosną. I
teraz mam wątpliwości co robić. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i
proszę o komentarz. vaqa :confused:

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

23. Data: 2004-11-01 20:23:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vaqa napisał:

> Wyczytałam że aby róże miały ładne, zdrowe liście pod krzakiem wkopuje
> się ząbek lub kilka ząbków czosnku.

Tutaj akurat doswiadczenia nie mam, ale skoro stosuje się preparaty do
oprysku, które zawieraja wyciag z czosnku? czemu nie, można próbować.

> [...]
> których przekwitły kwiaty, na niektórych są jeszcze pączki i właśnie
> ostatnio wyczytałam gdzieś, że róż nie obcina się na zimę, a wiosną. I

Jeśli przytniesz teraz krótko pędy, jest duża szansa że wymarzną zimą.
W naszym klimacie lepiej to robić na wiosnę.

Pozdrawiam
Marta

24. Data: 2004-11-01 21:18:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj akurat doswiadczenia nie mam, ale skoro stosuje się preparaty do
> oprysku, które zawieraja wyciag z czosnku? czemu nie, można próbować.

Moja babcia tak robiła i ja też sadzę czosnki ozdone obok róż, ale to
raczej nic nie daje i tak często pryskam od grzybów.

> Jeśli przytniesz teraz krótko pędy, jest duża szansa że wymarzną zimą.
> W naszym klimacie lepiej to robić na wiosnę.

Ewentualnie, teraz przytnij niewiele, tak aby ciężki śnieg nie pałamał
Twoich róż. A na wiosnę gdy kopczyk rozgarniesz, zobaczysz co zostawić co
nie, obetniesz jak się nalezy zwracając na kierunek oczek.

Serdecznie Miłka

25. Data: 2004-11-01 21:30:03

Od: vaqa <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za dobre rady.

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

nie smiejscie sie ...
kto mi?????
pokrzywy