Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...

Data: 2009-10-11 13:43:15
Temat: Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
Od: "Robakks" <R...@i...eu>

"de Renal" <f...@g...com> wywrote:
> "Robakks" <R...@g...pl>

__________________ __________________

Dlaczego globciu takie gnidy jak Ty trzeba tłuc a nie dyskutować?

> Dlatego takie gnidy trzeba tłuc a nie dyskutować, bo do dna
> społecznego dociera tylko pała,

acha jesteś dnem społecznym. Co bym dostał od Ciebie gdybym
spotkał Cię na ulicy?

> dostałbyś w ryja i tobie podobni

To typowe dla tych z dna społecznego - walą w ryj.
A gdybym Cię zamknął za to w więzieniu?

> to skończyłby się świński kwik z zagrody nienawiści

ulitowałby się na tobą tylko Kościół Katolicki

> czyli kk.

tak. :)
Robakks