Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...

1. Data: 2009-10-08 09:00:00

Temat: Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
news:hak846$jq3$1@news.onet.pl...
> [...]
> <R...@g...pl> contaminated pl.sci.filozofia with the following
> letter:

> No wiesz? Nie mam takiej reputacji artystycznej.
> A nie ma mowy, żebym zadawał się z dziewczynami spoza kręgów religii
> Wschodu, sztuk walki, miłośniczek mangi, ikebany etc. Jak wiem z
> doświadczenia w mieszanej kulturowo/religijnie rodzinie, naciski na
> asymilację do "głównego nurtu" są na tyle silne i upierdliwe, że nie chcę
> powtarzać błędów swojego ojca i stryjów, którzy związali się z
> _praktykującymi_ katoliczkami o co najmniej lekceważącym podejściu do

Rozumiem, że myślisz o kobiecie poważnie jako tej drugiej połówce
na dobre i złe - na życie. To chwalebne i jakże kontrastujące z
nastawieniem globcia. którego bardzo interesuje uprawianie kamasutry
z katoliczkami. ;)

> PS. Takie memy jak Polański i Carradine są ikonami kontrkultury
> lat 60-tych i moją wirtualną tarczą przeciwko asymilacji. Jeżeli coś się
> złego dzieje tym ludziom, to zostaje naruszone moje pole ochronne,
> mój kulturowy "firewall".

Dla mnie symbol "Polański" kojarzy się z zapachem czosnku, wódką
koszerną, aferami Grup Trzymających Władzę, kastowością, nacją,
rakiem, wynaradawianiem, żądzą pieniądza, wyścigiem szczurów, alefią,
ochroną danych osobowych, masonerią, brakiem Miłości, bestią 666
- czyli Babilonem.
W całym świecie Babylon, królestwo Mana Mena
. . .
hehe
ale cóż,,, każdy ma takie ikony jakie widzi ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. kierowany intuicją kopiuję ten post na pl.sci.psychologia.
Gdyby ktoś zapytał mnie dlaczego? to odpowiem "nie wiem" ;)

2. Data: 2009-10-08 09:36:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 8 października 2009 11:00. carbon entity 'Robakks'
> [...]

> na dobre i złe - na życie. To chwalebne i jakże kontrastujące z
> nastawieniem globcia. którego bardzo interesuje uprawianie kamasutry

Być może. Insza inszych, że na życie playboya mnie nie stać. Do tego trzeba
być milionerem-celebrytą jak młody pan Roman.

> Dla mnie symbol "Polański" kojarzy się z zapachem czosnku, wódką
> koszerną, aferami Grup Trzymających Władzę, kastowością, nacją,

No bez przesady, ale naciskom syjonistów się oparł - "Malowanego Ptaka"
Kosińskiego nie chciał wyreżyserować, zaś "Pianista" nie jest antypolski.
Polański jest chyba jednym z nielicznych zachowanych egzemplarzy gatunku
Polaka/Żyda znanego pod nazwą _Polak_ _pochodzenia_ _żydowskiego_ .

> rakiem, wynaradawianiem, żądzą pieniądza, wyścigiem szczurów, alefią,
> ochroną danych osobowych, masonerią, brakiem Miłości, bestią 666
> - czyli Babilonem.
> W całym świecie Babylon, królestwo Mana Mena

Akurat wiążesz Żydów z Bawarczykami od Weishaupta niesłusznie, ale to insza
inszych.

--
I agree with Roman Polanski's extradition on statutory rape charges,
but what about Socrates? Why the double standard for Greeks and Romans?

3. Data: 2009-10-08 10:04:39

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:hakblg$ai$1@news.onet.pl...
> Kosińskiego nie chciał wyreżyserować, zaś "Pianista" nie jest antypolski.

Ba ... Nie jest nawet jednoznacznie antyniemiecki ... I to jest siła tego
filmu.

4. Data: 2009-10-08 15:29:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

> Ba ... Nie jest nawet jednoznacznie antyniemiecki ... I to jest siła tego
> filmu.

Nie oglądałem "Pianisty" ale domyślam się, że to kolejna historia
Żyda nakręcona przez Żyda i nagrodzona przez Żydów.
Czy ja domyślam się prawdy o Żydach, czy mam jakąś obsesję? ;)
Gdzie nie popatrzę Żyd: sędzia, adwokat, producent filmowy,
reżyser, Słynny Autorytet naukowy, bankier, prezydent miasta, minister.
Czy to się leczy? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

5. Data: 2009-10-08 15:44:16

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

> Nie oglądałem "Pianisty" ale domyślam się, że to kolejna historia
> Żyda nakręcona przez Żyda i nagrodzona przez Żydów.
> Czy ja domyślam się prawdy o Żydach, czy mam jakąś obsesję? ;)
Jaka jest _Prawda_ o Żydach?

> Gdzie nie popatrzę Żyd: sędzia, adwokat, producent filmowy,
> reżyser, Słynny Autorytet naukowy, bankier, prezydent miasta, minister.
> Czy to się leczy? :)

Czy to Cię boli?

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości
Pozdrawiam,
Fragile

6. Data: 2009-10-08 16:16:54

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jaka jest _Prawda_ o Żydach?

Że wszędzie ich pełno na eksponowanych stanowiskach. :-)

> Czy to Cię boli?

Wqurwia ;)

7. Data: 2009-10-08 16:32:10

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Fragile" <s...@o...pl>

> Że wszędzie ich pełno na eksponowanych stanowiskach. :-)

Ależ to tylko prawda o eksponowanych stanowiskach :)
Nie o Żydach ;)
BTW - plus dla nich, niestety ;)

> Wqurwia ;)

A tego to nie leczymy. Męcz się ;)

Pozdrawiam,
Fragile

8. Data: 2009-10-08 16:55:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Ależ to tylko prawda o eksponowanych stanowiskach :)
> Nie o Żydach ;)
> BTW - plus dla nich, niestety ;)

E tam plus. Nacja się wspiera po cichu. :-)

> A tego to nie leczymy. Męcz się ;)

Wiedziałem ;p

> Pozdrawiam,
> Fragile

PS. satinelle i Fragile to są bakterie przyjazne? ;)))

9. Data: 2009-10-08 17:15:20

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Fragile" <s...@o...pl>

> E tam plus. Nacja się wspiera po cichu. :-)

Patrz Pan, a polska nacja się zżera ;)
I która nacja ma racja? ;)

> Wiedziałem ;p

Oni też ;)

> PS. satinelle i Fragile to są bakterie przyjazne? ;)))
Zależy od środowiska ;))

Pozdrawiam,
Fragile

10. Data: 2009-10-08 17:49:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> news:hal5hf$21m$1@inews.gazeta.pl...

> Patrz Pan, a polska nacja się zżera ;)
> I która nacja ma racja? ;)

Będę strzelał: Żydzi mają większa racja. ;)

> Oni też ;)

Tajemniczo zabrzmiało - hehe ;)

> Zależy od środowiska ;))
Dajesz mi nadzieję :D