Ofiary Uniwersytetow

1. Data: 2009-10-08 09:14:16

Temat: Ofiary Uniwersytetow
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Michal ma dyplom z resocjalizacji i kreci placki na pizze. Kasia uczyla sie
prawa, zeby podlewac kwiatki w firmie ojca. - Studia sa niebezpieczne -
mówia absolwenci wyzszych uczelni. - Pozwalaja nam sie ludzic, ze bedziemy
pozadani na rynku pracy."

http://biznes.onet.pl/my-ofiary-uniwersytetow,18563,
3040739,1,news-detal

Duch

2. Data: 2009-10-08 09:53:03

Temat: Re: Ofiary Uniwersytetow
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
> mówia absolwenci wyzszych uczelni. - Pozwalaja nam sie ludzic, ze bedziemy

He..he, insz. elektronik - jezeli nie bawil sie w domu elektronika na 10 lat
przed studiani to tylko insz.

3. Data: 2009-10-08 10:30:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Się odpimpkaj od inż. elektroników, co?? (powiedziała mgr inż elektronik,
czyli MK)

4. Data: 2009-10-08 10:33:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artykul o ludzich studiujacych dla przyjemnosci.
Taka oceanografia, czyz nie piekne studia?
Albo zarzadzanie i marketing.......
Socjologia?
Resocjalizacja w wykonaniu faceta, ktory ewidentnie nie radzi sobie z praca
z ludzmi z marginesu?

I jeszcze maja pretensje do kogos innego niz do siebie? I to wlasnie jest
bardzo ciekawe.....

MK

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

5. Data: 2009-10-08 10:41:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Się odpimpkaj od inż. elektroników, co?? (powiedziała mgr inż elektronik,
> czyli MK)
>

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

To nie było personalne. Miałem podwładną - tyż insz. elektronik - parzyła
czaj...

6. Data: 2009-10-08 11:02:52

Od: Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> niebezpieczne - mówia absolwenci wyzszych uczelni. - Pozwalaja nam sie
> ludzic, ze bedziemy pozadani na rynku pracy."

A oto popularny dowcip z Olsztyna w temacie wątku:
co najczęściej mówi bezrobotny absolwent UWM do kolegi absolwenta, który
znalazł pracę?
- poproszę zapiekankę.

Janusz Wiszniewski

7. Data: 2009-10-08 11:05:44

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się odpimpkaj od inż. elektroników, co?? (powiedziała mgr inż elektronik,
> czyli MK)

Co do cytatu z artykułu - cóż, to prawda, niestety.

A propos artykułu - mam wielu znajomych, którzy ukończyli humanistyczne,
niekonkretne kierunki studiów
i to jest smutne - po obniżkach pensji itp, w kryzysie, bez innych
kwalifikacji - oni są w zasadzie na lodzie.
Po trzydziestce i z perspektywą pracy w wawie za 1500 zł w biurze przy
najprostszych czynnościach.
Mnóstwo jest takich ludzi. Pokolenie ludzi z wyższym wykształceniem, często
bardzo kreatywnych,
otwartych itd, dla których właściwie nie ma miejsca na rynku pracy.
Prawdziwy artykuł.

pozdrawiam

ostryga

8. Data: 2009-10-08 11:34:12

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 13:02, Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> wrote:

> [...]
>
> A oto popularny dowcip z Olsztyna w temacie wątku:
> co najczęściej mówi bezrobotny absolwent UWM do kolegi absolwenta, który

A ja bym dodała taki :)

- Co porabiasz zawodowo?
- Jestem architektem krajobrazu.
- O, a na czym to polega?
- Pracuję na buldożerze.

Józefina :)

9. Data: 2009-10-08 11:37:43

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

znalezione:

Po zarzadzaniu znajdziesz prace wszedzie: w tesco, biedronce, zabce...

10. Data: 2009-10-08 11:59:02

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 13:37, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> znalezione:
>
> Po zarzadzaniu znajdziesz prace wszedzie: w tesco, biedronce, zabce...

Absolutnie to za mało, by tam pracować. Należy ponadto ukończyć kurs
na samozakładanie pampersów, bądź do wyboru, wstrzymywanie medytacją
potrzeb fizjologicznych na 13 godz. ;)))

Józefina :)

Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
XLi
Kaminica, czyli "afera" bez afery...