Ofiary Uniwersytetow

11. Data: 2009-10-08 12:05:33

Temat: Re: Ofiary Uniwersytetow
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Józefina" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:ce4f0c86-1017-4376-a214-43cb809d6b2c@e34g2000vb
m.googlegroups.com...

"
Absolutnie to za mało, by tam pracować. Należy ponadto ukończyć kurs
na samozakładanie pampersów, bądź do wyboru, wstrzymywanie medytacją
potrzeb fizjologicznych na 13 godz. ;)))
"

Dodatkowo:
zdolnosci wytrzymalosciowe do rozpakowania 20 tonowego tira w 8 godzin
(jak to mialo miejsce w Biedronce)

Duch

12. Data: 2009-10-08 12:12:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak Ostrygo, ale tak uczciwie mówiąc, wielu z nas wybierając kierunek
studiów kierowało się....no własnie czym?
Ja swoją pasją do matematyki i konkretów.
I żałuję, że poszłam na elektronikę, a nie matematykę, bo matematyka
jest.... pięknym językiem opisującym świat (i basta :-)) ).
Pytanie tylko, co robić po takich studiach? no.....zostac nauczycielem
zawsze można.
Dopiero uczymy się odpowiedzialności za swoje wybory życiowe, tzn. np. za
wybierania takiego kierunku studiów, który da nam chlebek, masełko i dżemik.
Albo posiadania rozwiniętych umiejętności dodatkowych (co, jak wiesz,
sprawdziło się zupełnie niechcący w moim przypadku).

MK

13. Data: 2009-10-08 12:15:37

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się odpimpkaj od inż. elektroników, co?? (powiedziała mgr inż elektronik,
> czyli MK)

Pytanie - czy pracujesz w swoim zawodzie, heh? :)
Praktycznie cala moja rodzina, blizsza i dalsza, jest
po politechnice, i prawie nikt nie ma pracy zwiazanej z
ukonczonym kierunkiem studiow... No moze oprocz
dwoch architektow, i dwoch osob po inzynierii
ladowej ;) Wiekszosc osob po elektronice, elektryce,
mechanice precyzyjnej nie pracuje w zawodzie.
Oczywiscie to tylko moja obserwacja, ale zauwazylam,
ze dotyczy to nie tylko mojej rodziny, ale i znajomych, i
znajomych znajomych ;)

Pozdrawiam,
F.

14. Data: 2009-10-08 12:17:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duchu, pamietasz okres 4-5 lat temu? Wszyscy studiowali Zarzadzanie i
marketing (oczywiscie) i nikt sie nie zastanawial po co?
Zarzadzanie i Marketing, to moim skromnym zdaniem, swietne
studia...uzupelniajace dla managerów. Wiesz...mikro-, makro-ekonomia,
wskazniki, podstawy ksiegowosci itd. Czyli wszystkie narzedzia pozwalajace
obsluzyc....swoja podstawowa wiedze.

MK

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

15. Data: 2009-10-08 12:23:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście że nie! :-))).
Juz w czasie studiów zaczełam robić coś zupełnie innego, wciągneło mnie i
tak zostało.
Ale wiesz, zawsze mam niezłą radochę jak mogę upuścić powietrza nadętemu
samcowi i pomachać mu przed nosem dyplomem ze Sztucznej Inteligencji -
bardzo to przyjemne. Naprawdę :-))).

Ale zauważyłaś, że ludzie po Politechnice jakoś całkiem nieźle radzą sobie z
zastaną rzeczywistością? Zastanawiam się z czego to wynika? Z konkretnego,
uporządkowanego podejścia do rzeczywistości?
To jest ważne. Jak obserwuję swój sposób myślenia, uporządkowany i
systematyczny ze względu na wykształcenie i humanistycznie elastyczny i
"rozciągnięty" ze względu na pracę, to widzę w tym niezły potencjał.
Może to to?

Ale z drugiej strony sporo osób (w tym kobietek), a którymi mam kontakt,
zostało w zawodzie i muszę przyznać, że radzą sobie znakomicie i często
zawędrowali już "bardzo wysoko". Czyli nie ma jednej reguły.

MK

16. Data: 2009-10-08 12:27:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Oczywiscie to tylko moja obserwacja, ale zauwazylam,
> ze dotyczy to nie tylko mojej rodziny, ale i znajomych, i

Oczywiste - przemysł krajowy padł, komuna nie pozwoliła na rozwój a la Chiny
konsekwencja - brak pracy. W serwisie też nie - bo trzeba być naprawdę super
i mieć oprzyrządowanie, a to duże pieniadze, a mała elektronika jest tak
tania, ze nikt tego nie naprawia.

17. Data: 2009-10-08 12:30:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale wiesz, zawsze mam niezłą radochę jak mogę upuścić powietrza nadętemu
> samcowi i pomachać mu przed nosem dyplomem ze Sztucznej Inteligencji -

To dlatego jest nie tylko RWL ale i rozproszona...

18. Data: 2009-10-08 12:39:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pansla, napisałam już wyżej, że sporo moich znajomych pracuje w szeroko
rozumianej elektronice i radzą sobie naprawdę nieźle.
Elektronika to nie tylko naprawa telewizorów - zresztą tym zajmuja sie chyba
technicy.
Elektronika to też wielkie koncerny, które są jak najbardziej obecne w
naszym kraju, wojsko itd.. I to nie tylko AGD (bo to najprostsze
skojarzenie), ale medyczne, obsługi przemysłu (nie wdając się w szczegóły),
usługi (chociażby software/hardware) itd. Naprawdę jest tego mnóstwo.

MK

19. Data: 2009-10-08 12:41:07

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczegóły),
> usługi (chociażby software/hardware) itd. Naprawdę jest tego mnóstwo.

Wiem. Ale to praca nie dla wszystkich...

20. Data: 2009-10-08 12:58:22

Od: "AJ" <a...@p...fm.usunto> szukaj wiadomości tego autora

> Po zarzadzaniu znajdziesz prace wszedzie: w tesco, biedronce, zabce...

Ja po zarzadzaniu zalozylam wlasna firme, a wiadomosci zdobyte na studiach
bardzo mi sie przydaly. Czasami trzeba cos zrobic, a nie tylko czekac, ze
jakis pracodawca zaproponuje Ci 1500 zl. Tak wlasciwie po kazdym kierunku
mozna ze zdobytej wiedzy zrobic jakis uzytek.

Pozdr AJ

Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
XLi
Kaminica, czyli "afera" bez afery...