Re: Jesli ktos nadal poszukuje przepisow na chinszczyzne, to...

1. Data: 2002-02-21 00:36:18

Temat: Re: Jesli ktos nadal poszukuje przepisow na chinszczyzne, to...
Od: "Mapet" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym
bardzobardzobardzobardzobardzobardzobardzobardzobard
zobardzobardzobardzo
prosiła o przepisy kilkuminutowe (może cos z ryżem - nie liczac czasu na
gotowanie ryzu). Pozdrawiam i z gory dziekuje. Mapecik.
Acha i jeszcze cos, do czego nie trzeba zbyt skomplikowanych dodatkow, za
ktorymi trzeba latac po 100 sklepach. Dzieki. Mapet.