Jeśli nie Gardena to co ?

1. Data: 2006-05-12 10:11:01

Temat: Jeśli nie Gardena to co ?
Od: "..:Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji robót kamieniarskich chce zrobic maly system nawiadniajacy.
Troche poszukalem i najbardziej dopracowany jest system Gardeny, maja tam
maly balagan bo wycofuja stary system i wprowadzaja nowy 2006, czesc
sklepow ma jeszcze stary, czesc nowy wiec troche zamiaeszania jest.
Przeszukujac grupe wyczytalem ze gardena nie jest za dobra, no i droga
(szczegolnie waz - 50m 300zł).
Wiec nie wiem czy sie w to pakowac, podoba mi sie hunter ale nie moge
znalesc sklepu w ktorym bedzie cały system lacznie z rurami i zlaczkami.
Fajny jest RainBird ale problem jak w/w, nie znalazlem kompletnego systemu.

czy ktos moze cos doradzic?
sklaniam sie na model Gardena + rury polskie
Dobrze opisany system a z polskimi rurami wychodzi dosc tanio.
czy ktos zna producenta takich specjalistycznych rur pasujacych do GARDENA
SPINAKER 2006? (średnica + grubosc jest ważna)

gdzie najlepiej to kupic? bylem w hipermarketach, głownie gardena i to
jeszcze ten stary system. wiec pozostaje internet.

dzieki
--
..::Michal::..

2. Data: 2006-05-12 11:30:01

Temat: Re: Jeśli nie Gardena to co ?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

..:Michal::.. napisał(a):
> Przy okazji robót kamieniarskich chce zrobic maly system nawiadniajacy.
[...]

Wjeżdzasz gdzies na 2-3 miesiące i nie ma ci kto podlewac ogrodu?
Masz za dużo pieniedzy i nie wiesz na co wydac?
Znajomy załozył sobie cos takiego i po roku pozbył sie wielu ukochanych
roślin.
Zgadnij dlaczego.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-05-12 15:16:34

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Masz za dużo pieniedzy i nie wiesz na co wydac?
> Znajomy załozył sobie cos takiego i po roku pozbył sie wielu ukochanych

miał źle zaprojektowaną i zaprogramowaną instalacje ?

4. Data: 2006-05-12 19:21:28

Temat: Re: Jesli nie Gardena to co ?
Od: "Radek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejo,

Zajrzyj tu: http://www.tanake.com.pl/

Pozdrawiam,
Radek

---
http://www.luna.prv.pl

5. Data: 2006-05-12 20:12:15

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"..:Michal::.." <u...@o...pl> wrote in message

> [...]
>

> gdzie najlepiej to kupic? bylem w hipermarketach, głownie gardena i to
> jeszcze ten stary system. wiec pozostaje internet.

Na allegro jest coś takiego
http://www.allegro.pl/item101830750_system_automatyc
znego_nawadniania_nawadnianie.html

pozdr
Dorota

6. Data: 2006-05-13 22:37:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeszukujac grupe wyczytalem ze gardena nie jest za dobra, no i droga
> (szczegolnie waz - 50m 300zł).

> czy ktos moze cos doradzic?

Konewka.

Grab pospolity kolumnowy - jakieś przykłady ?
wierzba IWA
Wiśnia samosiejka
Thuje + ziemia zasadowa.
oleander - niebezpiecznie trujący?