Jesssu - kiełkują....

1. Data: 2004-03-04 08:50:44

Temat: Jesssu - kiełkują....
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nęłkałam Was o inspekt na poddaszu. Posiałam - sałata seler i kalarepka - na
razie - tak jak napisali na opakowaniu - wysiew w lutym do skrzynek....
Chodzę, podlewam, zrasza, badam temperature na poddaszu... Denerwuję się, że
może za zimno, za ciemno. Zę będą wybujałe liście a słabe korzonki... że
koty mi wlezą i obsikają....
Podlewam 2 razy dziennie, gadam do nich - własnie kiełkuje sałata :)
la la laaa
Joaśka

2. Data: 2004-03-04 09:07:34

Temat: Re: Jesssu - kiełkują....
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podlewam 2 razy dziennie, gadam do nich - własnie kiełkuje sałata :)
> la la laaa
> Joaśka

Widać słuchają:-)

Pozdrawia lalala boletus

3. Data: 2004-03-04 09:29:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c26qn7$c6v$1@atlantis.news.tpi.pl Aska Z.
<a...@u...erb.pl> napisał(a):

> Podlewam 2 razy dziennie, gadam do nich - własnie kiełkuje sałata :)

Hejka. Prześliczna wio- wiolonczelistka...

> la la laaa
> Joaśka

Pozdrawiam kontrabasowo Ja...cki

4. Data: 2004-03-04 11:40:17

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska Z." <a...@u...erb.pl> napisał w wiadomości

>... że
> koty mi wlezą i obsikają....

Zastosuj osłony w formie przykrywy z drobnej siatki metalowej, takiej
łatwej do modelowania (oczka średn.1,5 -3 cm). Trzeba wymodelować
wypukłą kopułkę albo prostokątne pudełko, ta żeby roślinki miały dość
miejsca na wysokość. U mnie zdawało egzamin doskonale. Kociarnia
pasjami uwielbia świeżą ziemię :)

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2004-03-05 15:18:25

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aska Z." <a...@u...erb.pl> wrote in message
> [...]
> koty mi wlezą i obsikają....
> Podlewam 2 razy dziennie, gadam do nich - własnie kiełkuje sałata :)
Co tam sałata. Napisz jak ganja rośnie - nie bój się, my Cię nie wydamy.

--

Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

6. Data: 2004-03-08 09:26:42

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam, Jan
> http://www.ciecinski.eco.pl
> "Gdy człowiek naprawdę chce żyć, wtedy medycyna jest bezsilna" :-)

Tego jeszcze nie próbowałam, ze względu na dzieci a szczególnie brak
potrzeby hodowania maryśki. Bardziej podniecające jest planowanie ogrodu,
buszkowanie po sklepach ogrodniczych, kombinowanie dobrej ziemi. To chyba
kwestia wieku :)
Sałata rośnie i selerek wykiełkował... a za tydzień w szczecińskiem wiosna
juz będzie.
I widły amerykanki kupiłam :) dla męża :)
la la laaaaaa
Joaśka

7. Data: 2004-03-08 12:40:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał w wiadomości

> I widły amerykanki kupiłam :) dla męża :)

Ja moich wideł facetom do rąk nie daję. Za każdym razem kończy się to
połamaniem trzonka :(

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-03-08 16:02:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja moich wideł facetom do rąk nie daję. Za każdym razem kończy się to
> połamaniem trzonka :(
:)
no bo trzeba raz odzalowac
i kupic porzadne z metalowym trzonkiem
:)
wbrew pozorom nie sa ciezsze
a dzieki wyprofilowanemu ksztaltowi prawie same kopia
:)
rzecz dotyczy podobnie szpadli i lopat
:)

z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-03-09 09:03:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Aska Z." <a...@u...erb.pl> wrote in message

> Bardziej podniecające jest planowanie ogrodu,
> buszkowanie po sklepach ogrodniczych, kombinowanie dobrej ziemi. To chyba
> kwestia wieku :)

Kwestia mlodego wieku, chcialas powiedziec? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2004-03-09 09:07:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Ja moich wideł facetom do rąk nie daję. Za każdym razem kończy się to
> połamaniem trzonka :(

Mialem tak samo w przypadku lopaty i przerzucilem sie na w calosci metalowa.
Mialem spokoj przez pewien czas, az w koncu sie zlamala.

Pozdrawiam,
Bpjea

kwitnienie w doniczce
ja nie wiem, ale dzien swistaka sie sprawdza!
o Isabelli jeszcze
OT: czy mieliście w weekend problem z pocztą?
po jakim czasie