ja nie wiem, ale dzien swistaka sie sprawdza!

1. Data: 2004-03-03 22:57:17

Temat: ja nie wiem, ale dzien swistaka sie sprawdza!
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym roku, skurczybyk podobno od razu zwial do nory.
no i zima jak diabli.

z krajowych "wieszczy", mądrzejsze od pszczółek okazują się mrówki.
szkoda, bo lubiłem Maję, a okazała się tępakiem!

moon

2. Data: 2004-03-04 00:28:28

Temat: Re: ja nie wiem, ale dzien swistaka sie sprawdza!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message
> w tym roku, skurczybyk podobno od razu zwial do nory.
> no i zima jak diabli.

Nie zwial, tylko zobaczyl swoj cien, a to wlasnie zapowiada 6 dalszych
tygodni zimy (do 15 marca): http://www.groundhog.org/prediction/

> z krajowych "wieszczy", mądrzejsze od pszczółek okazują się mrówki.
> szkoda, bo lubiłem Maję, a okazała się tępakiem!

Jesli sobie przypominam, to pszczoly zbieraly chrust!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-03-04 01:03:43

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Moon" <r...@w...pl> wrote in message
>
> Nie zwial, tylko zobaczyl swoj cien, a to wlasnie zapowiada 6 dalszych
> tygodni zimy (do 15 marca): http://www.groundhog.org/prediction/

Zobaczył orła cień i zwiał.

> Jesli sobie przypominam, to pszczoly zbieraly chrust!

Cholera, już teraz nie pamiętam! A nie mrówki spłaszczały kopce, cośtam?
no i gdzie był baca?!

w każdym razie, to mi się nie podoba!

moon

4. Data: 2004-03-04 01:06:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message

> Cholera, już teraz nie pamiętam! A nie mrówki spłaszczały kopce, cośtam?
> no i gdzie był baca?!

Baca sie tak upil winem z zerznietej Izabeli, ze upadl na kopiec
mrowek i kopiec sie splaszczyl.

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2004-03-04 01:29:53

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Moon" <r...@w...pl> wrote in message

> Baca sie tak upil winem z zerznietej Izabeli, ze upadl na kopiec
> mrowek i kopiec sie splaszczyl.

No i teraz mamy zaspy.
Ktoś powinien za to beknąć!
moon

6. Data: 2004-03-04 08:12:01

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i teraz mamy zaspy.
> Ktoś powinien za to beknąć!
> moon

odpowiadać powinien ten kto zerżnął Izabelę

pozdr
Ania

7. Data: 2004-03-04 08:22:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiadać powinien ten kto zerżnął Izabelę
>
> pozdr
> Ania

Wygnanie ?

Pozdrawia boletus

8. Data: 2004-03-04 13:55:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

>No i teraz mamy zaspy.
>Ktoś powinien za to beknąć!

No i beknął - słyszałam, że świstak siedzi. Podobno za fałszywe sreberka
do zawijania słodyczy, ale po takim co na wszystko gwiżdże to się
wszystkiego
można spodziewać.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2004-03-04 13:55:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-03-04 19:21:37

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> writes:

> No i teraz mamy zaspy.
> Ktoś powinien za to beknąć!

Beczą owce pozostawione samopas, bez bacy.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Nowy poczmistrz przybyły do Kodnia
pojął trzy żony w ciągu tygodnia.

o Isabelli jeszcze
OT: czy mieliście w weekend problem z pocztą?
po jakim czasie
Re: po jakim czasie
Re: po jakim czasie