Re: Jest całkiem nieźle

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jest całkiem nieźle
Date: Wed, 9 Dec 2009 15:38:01 +0100
<hfh7lh$di4$2@nemesis.news.neostrada.pl> <hfh8qf$s3c$1@news.onet.pl>
<hfh9bk$pqh$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hfha5q$vd0$1@news.onet.pl>
<3...@g...googlegroups.com>
<hfibf5$lum$1@news.onet.pl> <q...@4...net>
<hfjv09$g9l$1@inews.gazeta.pl>
<1gorobput4np9$.1mfigh9h8rh27.dlg@40tude.net>
<hfk5k3$87u$1@inews.gazeta.pl> <hfktcq$u0j$1@news.onet.pl>
<hflbct$l17$1@inews.gazeta.pl> <hflppa$e7f$1@news.onet.pl>
<hfmsoi$qhn$1@inews.gazeta.pl> <hfnvc9$f26$1@news.onet.pl>
<hfo65a$2gp$1@news.onet.pl> <hfo758$595$1@news.onet.pl>
<hfo9bl$bgu$1@news.onet.pl>

Użytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hfo9bl$bgu$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> No cóż, też miałbym z wymyśleniem sobie odpowiedniej roli, która by
> bezkonfliktowo przyjmowała komunikaty "Ty głupi chuju" ;)))
>
> Ale ...
> Analiza transakcyjna nie poprzestaje tylko na zarysowanym modelu
> powstawania
> konfliktów, ale idzie znacznie dalej: stawia pytanie: dlaczego
> podtrzymujemy
> konflikty, dlaczego z uporem maniaka tkwimy w chorych grach. Skad się
> bierze sztywność ról i podtrzymywanie kontaktów pomimo rwałych konfliktów.
> [...]
Zrozumiałem. Czyli- po krótce: po kiego wchodzę w ten konflikt? Masz rację.
To moja bezmyślność. Skoro nie potrafię nawiązać komunikacji, bycie w
konflikcie tak naprawdę też mi nie odpowiada- to postępuję głupio. OK. To
prawda. Wszedłem w zwarcie- teraz odszedłem, przyjrzałem się temu z boku- i
wyciągnąłem wnioski. Dziękuję za zwrócenie mi uwagi.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron