"Jest pan homofobem?"

1. Data: 2011-06-02 20:07:17

Temat: "Jest pan homofobem?"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rozmowa z wiceszefem klubu PO, posłem Jarosławem Gowinem

Renata Grochal: Premier powiedział, że Sejm dojrzał do uchwalenia, po
wyborach, ustawy o związkach partnerskich.

Jarosław Gowin: Ja nie dojrzałem i nigdy nie dojrzeję. Na pewno ręki za
taką ustawą nie podniosę.

Dlaczego?

- Ustawa o związkach partnerskich tylnymi drzwiami wprowadzałaby małżeństwa
homoseksualne. Dla mnie małżeństwo z definicji jest związkiem kobiety i
mężczyzny. Tak zresztą definiuje je nasza konstytucja.

Przecież w ustawie o związkach partnerskich nie ma ani słowa o małżeństwach
homoseksualnych.

- Ale de facto poza prawem do adopcji dzieci są wszystkie pozostałe prawa i
przywileje małżeńskie - np. przywilej wspólnego rozliczenia podatkowego
wynika z tego, że małżeństwa biorą na siebie ciężar wychowywania dzieci. A
w przypadku homoseksualistów to jest wykluczone.

To małżeństwom bezdzietnym chce pan ten przywilej zabrać?

- Proszę wybaczyć, ale to typowa demagogia poprawności politycznej.
Małżeństwo co do swej istoty nakierowane jest na posiadanie dzieci, choć
oczywiście czasami małżonkowie z tego rezygnują lub - znacznie częściej -
nie mają takiej możliwości. Natomiast związek homoseksualny z istoty
wyklucza posiadanie dziecka biologicznego.

Jest pan homofobem?

- Za pani pytaniem kryje się dyktat politycznej poprawności. Nie obchodzi
mnie orientacja seksualna innych ludzi, ale nie godzę się na to, by
środowiska homoseksualne dokonywały pieriekowki dusz. Żadna polityczna
poprawność nie zmusi mnie do tego, żebym mówił, że trawa jest biała, a nie
zielona. Ani do tego, bym kwestionował tezę, że małżeństwo to związek
kobiety i mężczyzny.

Pytam, bo przez cały czas mówi pan o małżeństwach homoseksualnych. A
przedstawiciele organizacji gejów i lesbijek, współautorzy projektu
złożonego w Sejmie przez SLD, wyraźnie podkreślali, że nie wpisali do
projektu ani małżeństw, ani adopcji dzieci, wiedząc, że w Polsce nie ma
szans na przeforsowanie takiej ustawy.

- Ale ta ustawa jest otwarciem do tego drzwi. Środowiska homoseksualne
wyraźnie mówią, że jeszcze Polacy nie są na to gotowi. Czyli będą na to
gotowi w następnym kroku, kiedy dokona się zmiana obyczajów społecznych.
Otóż ja do tego na pewno ręki nie przyłożę.

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75248,9716529,Gowin__Nigdy_nie_
podniose_reki_za_zwiazkami_partnerskimi.html#ixzz1O9
QIuPlu
(...)

Panie Gowin, tak trzymać!
--
XL

Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

by XL

2. Data: 2011-06-02 20:14:58

Temat: Re: "Jest pan homofobem?"
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej...
> http://wyborcza.pl/1,75248,9716529,Gowin__Nigdy_nie_
podniose_reki_za_zwiazkami_partnerskimi.html#ixzz1O9
> [...]
W Chile konserwatywny premier też cały czas mówił "nie", ale lobby
homoseksualne zaczęło mu tak robić koło "pióra", że im ustąpił. Jednak
zawodowi zboczeńcy nie zrezygnowali z dokuczania mu- i nadal chcą
przeprowadzić zapowiadane rozruchy (nazwane dla niepoznaki "marszem
miłości")
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

3. Data: 2011-06-02 21:44:42

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gotowi w następnym kroku, kiedy dokona się zmiana obyczajów społecznych.
> Otóż ja do tego na pewno ręki nie przyłożę.

ale Gowin leci stareotypami.
Oby jak najmniej Gowinow.

i.

4. Data: 2011-06-02 23:02:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale Gowin leci stareotypami.
> Oby jak najmniej Gowinow.

No, nareszcie głos rozsądku. A teraz wytłumacz mi, stereotypowemu kołtunowi-
jakimi to stereotypami jedzie Gowin? Za cholerę- nie widzę, ale miałem
nadzieję, że mi napiszesz?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

5. Data: 2011-06-03 00:26:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> No, nareszcie głos rozsądku. A teraz wytłumacz mi, stereotypowemu
> kołtunowi-
> jakimi to stereotypami jedzie Gowin? Za cholerę- nie widzę, ale miałem
> nadzieję, że mi napiszesz?

masz racje piszac "mialem nadzieje"- musze Cie zamartwic, obserwujac Twoje
zdolnosci do rozumienia, i potem te niekonczace sie tlumaczenia, nadzieja
Twoja pozostanie w
czasie przeszlym.

i.

6. Data: 2011-06-03 06:21:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 22:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Dlaczego?
> - Ustawa o związkach partnerskich tylnymi drzwiami wprowadzałaby małżeństwa

A wystarczy zawrzec w niej proste slowa:
zwiazek kobiety i mezczyzny.

A cale to pierdolenie Gowina u kresu ma jedno:
jesienne wybory.

7. Data: 2011-06-03 06:33:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

>A wystarczy zawrzec w niej proste slowa:
>zwiazek kobiety i mezczyzny.

>A cale to pierdolenie Gowina u kresu ma jedno:
>jesienne wybory.

Ale to nieprawda jest - Gowin przy woborach bedzie pod szyldem PO, nic mu
nie da zadne pierdolenie, jesli PO powie inaczej. Wiec tu bym raczej
szczerosc podejrzewal nizli perfidna kalkulacje.

8. Data: 2011-06-03 06:48:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Cze, 08:33, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
> nie da zadne pierdolenie, jesli PO powie inaczej. Wiec tu bym raczej
> szczerosc podejrzewal nizli perfidna kalkulacje.

Aha.
No to jeszcze gorzej niz myslalam.

Jesli w tle ww ustawy Gowin i jemu podobni,
widza wydawanie lewych zaswiadczen o plci
danego partnera, to ja sie poddaje.
Ta abstrakcja przerasta nawet moje odloty.

[ Choc wiem, ze to, o czym napisalam, jest jak
najbardziej mozliwe. ]

9. Data: 2011-06-03 07:19:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 3 Cze, 08:33, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

>Aha.
>No to jeszcze gorzej niz myslalam.

Hmm.

>Jesli w tle ww ustawy Gowin i jemu podobni,
>widza wydawanie lewych zaswiadczen o plci
>danego partnera, to ja sie poddaje.
>Ta abstrakcja przerasta nawet moje odloty.

Uchwalajacy prepisy dotyczace paszportow tez maja w tyle glowy swiadomosc,
ze beda one falszowane.

>[ Choc wiem, ze to, o czym napisalam, jest jak
>najbardziej mozliwe. ]

Oczywiscie.

10. Data: 2011-06-03 07:25:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2011 01:02:59 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> jakimi to stereotypami jedzie Gowin? Za cholerę- nie widzę, ale miałem

No jaktojakimi? - że geje nie rodzą dzieci :-/
;-PPP
--
[...]

Tylko krem?
Poszli po rozum do głowy.
Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!
Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!
Mało dzieci!