Re: Jest postęp.

Subject: Re: Jest postęp.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 19 Sep 2018 18:50:57 +0200

W dniu 2018-09-18 o 17:50, Kviat pisze:

> Zbiorowo i w sposób zorganizowany gwałcą dzieci i chronią swoich
> funkcjonariuszy.
> Gdyby nie chronili i wszystkie przypadki zgłaszali do prokuratury,
> jednocześnie wykluczając ze swoich szeregów takiego delikwenta, to
> nikt by kościoła jako organizacji się nie czepiał, nawet nie miałby
> podstaw się czepiać.
>
> Co jest w tym tak trudnego, że nie jesteś w stanie tego pojąć?
> Albo dlaczego znowu udajesz, że nie rozumiesz o co chodzi?

To ciebie coś zbiorowo gwałci,  w głowie. I co tak na okrągło o tym
chronieniu.. To poszkodowany bądź świadek ma wzywać policję czy zgłaszać
się do prokuratury.. w sumie czego ty oczekujesz - zgwałcił zbok i ma
sam się zgłosić czy jakiś zupełnie niezwiązany ze sprawą inny klecha -
ma fałszywie donosić i oskarżać, świadczyć w czymś czego nie widział  i
co to do diabła znaczy to "UKRYWANIE"?? Biskup ma kamerę i widzi każdy
krok każdego swojego podwładnego? Czy może księża już tak mają -
wyruchał kogoś to pierwsze co robi to leci do biskupa i chowa się pod
jego kieckę... wcześniej wyznając mu wszystko.
Poza tym na ukrywanie przestępców jest paragraf. Jakoś nie obiło mi się
o uszy o aresztowaniach tych ukrywających bandziorów.  Tak więc z łaski
swojej - nie zamieniaj się w bezmyślną katarynkę w tych swoich
oskarżeniach.

> Serio?
> To dlatego ikselka tak pluje jadem na wszystkich Niemców, bo nie lubi
> każdego z nich indywidualnie? Takich jak ona jest pełno, oni doskonale
> wiedzą, że źle robią, bo nie bez powodu kryli się przez ostatnie lata.
> Dopiero pislam ich ośmielił do publicznej nienawiści. Przecież to nie
> jest tak, że ikselka nagle, z dnia na dzień, stała się faszystką.

Przyganiał kocioł garnkowi.

> Bredzisz. Nikt nie zmusza kościoła do chronienia pedofilów.
> Kościół dostał po dupie, bo zawinił.

 Nie Kościół, a Kościół został ukarany - hitleryzm w najczystszej postaci.

> Czarne nie przestały (jeszcze) rozdawać.
> A co do brunatnych, to zapytaj ikselki dlaczego tacy ludzie jak ona
> wspierają, a nawet zapisują się do takich organizacji. I dlaczego nie
> wyciąga wniosków z historii.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Proponuje wreszcie stanąć przed lustrem i rzetelnie określić swój kolor.