Re: Jest postęp.

Data: 2018-09-19 20:07:17
Temat: Re: Jest postęp.
Od: Kviat

W dniu 2018-09-19 o 18:50, Trybun pisze:

> To ciebie coś zbiorowo gwałci,

Bez wątpienia jesteś debilem.

>  w głowie. I co tak na okrągło o tym
> chronieniu..

A czego nadal nie rozumiesz?
Kościół chroni pedofilów i w końcu ktoś ich ukarał.
Nie wiem, jak prościej mogę ci to napisać.

> To poszkodowany bądź świadek ma wzywać policję czy zgłaszać
> się do prokuratury..

Ręce opadają... Ile ty masz lat?
Dziecko ma zgłaszać się na prokuraturę?
I jaki świadek? Myślisz, że oni tak wszyscy oficjalnie przy świadkach
gwałcą dzieci?
Dlatego te sprawy są takie trudne. W końcu ktoś normalny takiego zboka
przyłapie, albo jakieś dziecko poskarży się normalnemu rodzicowi. I
wtedy zaczynają się zgłaszać inni poszkodowani. Najtrudniej być tym
pierwszym, a tym bardziej w jakiejś wiosce, gdzie sąsiedzi próbują
odważnego zaszczuć. A biskup zboka szybciutko przenosi na inną parafię i
próbuje sprawę zatuszować.
Jakbym dziecku tłumaczył...

> w sumie czego ty oczekujesz - zgwałcił zbok i ma
> sam się zgłosić czy jakiś zupełnie niezwiązany ze sprawą inny klecha -
> ma fałszywie donosić i oskarżać, świadczyć w czymś czego nie widział  i
> co to do diabła znaczy to "UKRYWANIE"??

Ukrywanie, znaczy ukrywanie. Niedorozwinięty jesteś umysłowo, czy jak?
Mechanizm, jak klechy ukrywają zboczonych klechów możesz sobie sam
poczytać. Jest ogólnie dostępny i powszechnie znany. Tylko ty jeden
biedaczku ich nie znasz.
Żenujące.

> Biskup ma kamerę i widzi każdy
> krok każdego swojego podwładnego?

Ile razy trzeba ci napisać to samo?

> Poza tym na ukrywanie przestępców jest paragraf. Jakoś nie obiło mi się
> o uszy o aresztowaniach tych ukrywających bandziorów.

SERIO?
Nareszcie dotarło. Cud.
Teraz rozumiesz dlaczego w końcu ludzie się na klechy i ich instytucję
wkurwili. Bo do tej pory byli bezkarni.

> Tak więc z łaski
> swojej - nie zamieniaj się w bezmyślną katarynkę w tych swoich
> oskarżeniach.

No debil :)
Zapodać ci jeszcze raz linki ze skalą ich przestępstw w poszczególnych
państwach (a przynajmniej tych, które w końcu się za nich zabrały), czy
dasz radę znaleźć samodzielnie?
Jakim cudem nauczyłeś się pisać i czytać? I kto ci zabrania zapoznać się
z tymi informacjami?

> Przyganiał kocioł garnkowi.

Bredzisz. Tu nie ma symetrii.
Potępianie i zwalczanie faszyzmu, to nie to samo co faszyzm.
Uważasz, że ci co do faszystów strzelali podczas wojny i podczas
okupacji, to tacy sami co ci faszyści, tak?
Pogorszyło ci się.

>  Nie Kościół, a Kościół został ukarany - hitleryzm w najczystszej postaci.

Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.
W tej prawdziwej kościół jest winny.

> Proponuje wreszcie stanąć przed lustrem i rzetelnie określić swój kolor.

Proponuję wreszcie przestać zamykać oczy na fakty i udawać, że ich nie ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr