DC, dwa miesiace po

31. Data: 2003-08-21 12:02:59

Temat: Re: DC, dwa miesiace po
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
news:bi2c5u$hcp$1@flis.man.torun.pl...
> Ale Hafsia tak ladnie brzmi:)
> Wiesz, dla mnie zostaniesz Hafsia:)
No dobra dla ciebie wyjatek z sympatii.

> A co to jest niunia ???

Malutki dzidzius w pieluszkach,taka malutka niunieczka,dzieciatko-to moja
wlasna definicja-dzis dzien pod znakiem definicji.

> Jacus
o pan jb ma jacuś ma imie,jakie śliczniutkie imię,mały Jacuś.
Ostatniego JAcusia znalam wieki temu,w piaskownicy chyba.Nie
,przepraszam,moj instruktor paralotni to tez byl jacus.
Pozdrawiam Jacusia.Hafsa

32. Data: 2003-08-21 12:12:22

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o pan jb ma jacuś ma imie,jakie śliczniutkie imię,mały Jacuś.
> Ostatniego JAcusia znalam wieki temu,w piaskownicy chyba.

przypomniala mi sie pewna anegdota w zwiazku z tym co napisalas:)

Kiedys w zwiazku z jakimis obchodami x-lecia pewnego miasta
odbyl sie koncert na rynku z wieloma znanymi artystami.
Pewna piosenkarka, podobno bardzo znana, po ktorejs z piosenek
powiedziale, ze teraz zaspiewa piosenke ze swojej mlodosci.

Na to z widowni rozlegl sie glos:
"Bogurodzice !!!! "

Pozdrowka i smacznego objadziku :)

33. Data: 2003-08-21 12:16:59

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> teraz zaspiewa piosenke ze swojej mlodosci.
>
> Na to z widowni rozlegl sie glos:
> "Bogurodzice !!!! "

Tak wlasnie dzis sie czuje-staro i nijako,nawet kawa mi nie pomogla naprawic
receptory i synapsy nerwowe,cos mi brakuje dzis neuroprzekaznikow

> Pozdrowka i smacznego objadziku :)
Do tego jeszcze daleko.Musze najpierw sie napracowac w pracy.Bez pracy nie
ma kolaczy-gdzies to slyszalam.
Jesli zas ty sie nan wybierasz-nie zapomnij o diecie...Ale komu ja to
pisze-szczesliwemu schudnietemu.Hafsa z niskim poziomem dobrego humoru

34. Data: 2003-08-22 06:37:40

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bi2bip$pr$2@inews.gazeta.pl,
Hafsa <m...@p...postem> typed:
> Użytkownik "kasiulka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Wczoraj kupowalam paczuszke 250g kosztowala 19 zl.W puszcze 20,5
> zl.To ceny z Wroclawskiego Epi marketu w Makro hurtowo jest taniej
> ale nie bylam ostatnio,choc w promocji raz nabylam za 15 zl za
> puszke.Nie jest tania,ale jaki smak....Hafsa

Donosze wiec, ze w Tesco na Bielanach (Wroc) zlota Lavazza w puszcze jest za
17 z czyms, w paczce za 15 z czyms, Davidoff (bialy i czarny) sa po 12 z
czyms, a IDEE Kaffe - 10 z czyms. Jako ze oferta Tesco jest mniej wiecej
taka sama we wszystkich miastach - mam nadzieje, ze info przyda sie
wszystkim kawoszom =]

Pozdrawiam,
Karola, pijaca wlasnie Cherry Cafe - mniam!

35. Data: 2003-08-22 07:09:12

Temat: Jest:rozprawka o kawkachBYLO: DC, dwa miesiace po
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości > Donosze wiec, ze w Tesco na Bielanach (Wroc) zlota Lavazza w
> [...]
> czyms, a IDEE Kaffe - 10 z czyms. Jako ze oferta Tesco jest mniej wiecej
> taka sama we wszystkich miastach - mam nadzieje, ze info przyda sie

Dzieki,a wiec zajrze do Tesco w najblizszym czasie!

> Pozdrawiam,
> Karola, pijaca wlasnie Cherry Cafe - mniam!
A co to za kawa?Jakiej firmy?Boje sie takich inowacyjek,bo potem lezy toto
na polce i starzeje sie niestety...Hafsa,zabierajaca sie za parzenie kawy
wlasnie

36. Data: 2003-08-23 17:12:34

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bi4fjt$i24$1@inews.gazeta.pl,
Hafsa <m...@p...postem> typed:

> Dzieki,a wiec zajrze do Tesco w najblizszym czasie!

A dzisiaj na placu targowym kolo Astry (Kosmonatow) nabylam puszke zlotej
Lavazzy za rowne 15 zl. Nie ma reguly cenowej, ale widze, ze EPI bede omijac
=]

> A co to za kawa?Jakiej firmy?Boje sie takich inowacyjek,bo potem
> lezy toto na polce i starzeje sie niestety...Hafsa,zabierajaca sie
> za parzenie kawy wlasnie

Zadnej firmy (?), kupowana na wage na stoisku w Astrze. Jesli sie boisz
takich kaw, to najlepiej idz do sklepu, gdzie sprzedaja na wage (na
Wieziennej jest (byl? dawno nie bylam...) taki sklep, w miejscu
nieodzalowanego "Pozegnania z Afryka") - ja zawsze biore nowych gatunkow
tyle, zeby dalo sie z tego zaparzyc ok. 4 kawy i sprawdzam, co mi
podejdzie - potem kupuje "normalna" ilosc =] W ten sam spobob wyczailam
herbate Irish Cream - niebo w gebie, i herbatki Dilmah Fun Teas (imbirowe,
waniliowe, toffi itp. obok klasycznych (i nie =]) smakow owocowych) - teraz
mam w domu ok. 10 rodzajow kawy mielonej, 3 rozpuszczalnej i ok. 20 gatunkow
roznych herbat (m.in. Guarana - najlepsza zmrozona z lodem, pyyyycha!). A to
wszystko przez to, ze nie slodze i musze wybierac to, co da sie pic ze
smakiem bez curku (zwykla czarna herbata bez cukru mi nie podchodzi).

Pozdrawiam,
Karola - smakoszka =]

37. Data: 2003-08-23 17:55:39

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w wiadomości
[wyciąłem na wszelki wypadek]
Karola, powinnaś się zatrudnić w reklamie kawy,
aż mi się zachciało a przecie nie pijam nałogowo :))

pozdrawiam Chaciur

38. Data: 2003-08-24 11:34:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyna roznica to ograniczenie przekasek /slodycze, chipsy, piwo/
> co nie znaczy. ze zostaly wyeliminowane.

i to jest przyczyna braku efektu jojo i nie jest to zasługa diety C

> W moim przypadku DC sprawdzila sie.

przy zmianie nawyków zywieniowych na "lepsze" kazda dieta sie sprawdzi

39. Data: 2003-08-25 08:00:09

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> i to jest przyczyna braku efektu jojo i nie jest to zasługa diety C

> przy zmianie nawyków zywieniowych na "lepsze" kazda dieta sie sprawdzi

Swieta racja ! Czarny Janku

Pozdrowienia

40. Data: 2003-08-25 08:07:30

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...

> [...]
> tyle, zeby dalo sie z tego zaparzyc ok. 4 kawy i sprawdzam, co mi
> podejdzie - potem kupuje "normalna" ilosc =]

Wiesz ,Pozegnanie z Afryka jest na Rzezniczej -chyba,nie bylam tam chyba z
rok,bo mi zapachowe kawy zwyczajnie przestaly smakowac.Wole malutkie
espresso o zapachu i smaku kawy...

> [...]
teraz
> mam w domu ok. 10 rodzajow kawy mielonej, 3 rozpuszczalnej i ok. 20
łoł toż masz cały sklep!!!! Z herbatakmi tez mi gusta sie zmieniaja.Teraz
zapijam sie PuErh cytrynowym lub Erl Grey,oraz Guarana. Tych Dilmah nie
probowalam jeszcze, owoceowe nawet zapachy mi mocno obrzydly.Dziwie sie,ze
ta cytrynowa mi smakuje,moze dlatego ze bardzo delikatna.Pozdrawiam Hafsa
kawo i herbatomanka
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

[spam] Dieta na przybranie
158 i 50 kg
cellulitis i dieta
Atkins- prośba o tygodniowe menu