"Jest takie coś".

1. Data: 2002-12-14 17:00:32

Temat: "Jest takie coś".
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jest takie coś", jak to mawiała bohaterka jednego z seriali komediowych ;)
Uprzedzam, żę nie podam imion, nazwisk i dat urodzenia :] Chcę zachować
prywatność tej osoby, jak i swoją. Postaram się krótko, nie chcę męczyć Was
elaboratami...
Poznałam osobę, nie pierwszą. Nie zwróciłam uwagi z początku. Któregoś dnia
miałam okazję porozmawiać troszkę dłużej. Ziemia się nie rozstępowała,
żadnych takich nie było, ale coś mnie zaintrygowało, jakaś serdeczność
bijąca ze środka i jakaś tajemnica? Wtedy, tego dnia powiedziałam: "Uważaj,
chyba cię polubiłam". I odpowiedź, chyba... "To bądź bardziej ostrożna" lub
coś takiego. Żartobliwie. Chyba :/ (chyba i chyba..)
Potem widziałam się z tą osobą, nie było żadnego "cześć", jakbym nie
istniała! Co mnie nieprzyjemnie zaskoczyło :( (tu gdzieś jest wątek "co to
za i czy to fobia"). Zebrałam się w sobie i powiedziałam o tym, jak się
nieprzyjemnie poczułam. Porozmawialiśmy chwilkę.
Wczoraj, po moich spojrzeniach, znów porozmawialiśmy. Pyta, co jest....
chwila rozmowy, odchodzi. Po moich ponownych "znakach" (jestem uparta?...)
mówi mi coś takiego: "Brakuje ci konsekwencji. Nie jesteś konsekwentna.
Zaczynasz to kończ". Jak miałabym skończyć, czym? Sądzę, że chodziło o to,
że miałam się otworzyć, wywalić z siebie coś na kształt "podobasz mi się,
lubię Cię"... ale sprawa jest skomplikowana.Jesli bym sobie na to
pozwolila... czuję (wiem.), że mam mniej więcej jedną szansę na 100 :(
A teraz pytanie: co robić, gdy znów się zobaczymy? Przywitać się i "udawać,
że nie znam"? A może w ogóle się wycofać i nie widzieć? A może próbować
nadal wysyłać sygnały? Jak się zachować, jeśli wyleje mi kubeł zimnej wody
na głowę? Uciekać?
Nie jestem aż taką pesymistką, zakładam, że ta 1/100 może się... ale wtedy
jakoś sama bym sobie poradziła... chyba :> Gorzej z tymi 99/100...
A może w ogóle tam nie wracać? Stchórzyć...?

--
\...dipsom_ania.../
Kroplą deszczu, trzciną myślącą wśród traw...ale jestem... [Anna Maria

1. Data: 2002-12-14 20:38:49

Temat: Re: "Jest takie coś".
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania wrote:
> [..]
> Jak się zachować, jeśli wyleje mi kubeł zimnej wody na głowę? Uciekać?
[..]

To Ci wyleje kubeł zimnej wody na głowę.
Jak ma moje oko Ty sobie coś tam ubzdurałaś o serdeczności tej osoby,
a jej zachowanie jest dyskwalifikujące.
Ale może coś źle opisałaś?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-12-14 20:47:25

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> chwila rozmowy, odchodzi. Po moich ponownych "znakach" (jestem
uparta?...)
> mówi mi coś takiego: "Brakuje ci konsekwencji. Nie jesteś konsekwentna.
> Zaczynasz to kończ".

Czy to nie jest manipulacja?

> mam mniej więcej jedną szansę na 100 :(

Masz dokładnie tyle szans ile ich sobie sama dajesz!

> A teraz pytanie: co robić, gdy znów się zobaczymy? Przywitać się i
"udawać,
> że nie znam"?

Próbowałbym go ignorować i obserwował co z tego wyniknie.
Lecz tak naprawdę "energie" płyną i jeśli On jest choć odrobinę wrażliwy (a
z Twego opisu wynika, że jest) - ignorowanie nic nie da. Zauważy, że grasz.
Zatem po prostu zrób to na co masz ochotę! A jak się nie uda - to co "tego
kwiatu jest pół światu". (Twoje ego dostanie po nosie - Ty nie)

puchaty

1. Data: 2002-12-14 21:07:40

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message

> Jak ma moje oko Ty sobie coś tam ubzdurałaś o serdeczności tej osoby,

Nie zrozumiałeś mnie. Nie twierdzę, że ta serdeczność jest kierowana do
mnie, ale że bije ze środka.

1. Data: 2002-12-14 21:12:49

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
"Brakuje ci konsekwencji. Nie jesteś konsekwentna.

> Czy to nie jest manipulacja?

Być może. A nawet na pewno swego rodzaju. Ktoś nad, ktoś pod, dyktowanie...
Ale ja skoncentrowałam się na aspekcie tego, że coś takiego w ogóle mówi do
mnie, że nie wstaje i nie odchodzi. Qmasz?

> Próbowałbym go ignorować i obserwował co z tego wyniknie.

Hm, interesujące... ale spójrz, jesli będę ignorować to pomyśli: "Acha!
Teraz wielka dama się obraziła. Dobra, niejedna rybka pływa w morzu"....

> Lecz tak naprawdę "energie" płyną i jeśli On jest choć odrobinę wrażliwy
(a
> z Twego opisu wynika, że jest) - ignorowanie nic nie da.

Nosi pewną maskę, ale wiem, że jest.

> Zatem po prostu zrób to na co masz ochotę!

Puchaty, to może się źle skończyć.... :>>>

>(Twoje ego dostanie po nosie - Ty nie)

Właśnie... nie ja... postaram się stanąć obok mojego Ego i obserwować, jak
się zachowuje. Postaram się stanąć obok przeżyć, a nie W NICH. Chociaż to
strasznie trudne...
Dziękuję...

1. Data: 2002-12-15 07:55:48

Od: "Bov" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, wydaje mi sie, ze chodzi o to , iż nosi pewna maskę.
Za bardzo gra, zarzuca ci niekonsekwencję. Hmmm...ja uważam , ze jeśli
lubisz osoby zamkniete w soboie, mozesz zaryzykowac i podjac grę. Ale z
mojego doswiadczenia...takie gry zle sie koncza.
Prawdziwa miłość przychodzi bardzo prosto i niezauwazalnie.
Bov

1. Data: 2002-12-15 16:43:09

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

Facet jest "poraniony", uwazaj!, jak zabaczyl ze Ci wpadl w oko sie wycofal.
Kiedy chcialas cos wyjasnic, wtedy jemu z nerwow zaczelo sie kotlowac
pod czaszka (normalne), przypomnialy mu sie stare jakies emocje i wywalil ni
w 5, ni w 10,
ze:

"Brakuje ci konsekwencji. Nie jesteś konsekwentna.
Zaczynasz to kończ".

Poniewaz jestes pewnie osoba wrazliwa, i fajna, dobra,
wzielas ten belkot za prawde, sobie do serca... (ja tez czasami tak mam).
A to blad!
... i teraz probujesz w sobie szukac winy. Z toba wydaje sie ze wszystko ok,
on cos kreci!
Niestety ja tez czasami daje sie zlapac w taka pulapke, chce cos dobrze,
a dostaje po lbie.
Moze trzeba byc troche bardziej ostroznym, brutalnym, nieufnym?

> A teraz pytanie: co robić, gdy znów się zobaczymy? Przywitać się i
"udawać,
> że nie znam"?

Traktowac zimno, "standardowo" i patrzec co sie dzieje.

> A może w ogóle się wycofać i nie widzieć?

Lepiej chyba nie - lpeiej nie robic "afery", lepiej na spokojnie.

> A może próbować
> nadal wysyłać sygnały?

Nie! Znowu mozesz "dostac po glowie".

> Jak się zachować, jeśli wyleje mi kubeł zimnej wody
> na głowę?

Wlasnie, moze wylac prawda? Lepiej sie teraz juz troche asekurowac, bo
zaboli.

Powodzenia, Duch

1. Data: 2002-12-15 16:44:32

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy to nie jest manipulacja?

Nie przeczytalem Twojego, a dokladnie to samo mi sie nasunelo.

> Próbowałbym go ignorować i obserwował co z tego wyniknie.

Dokladnie...
Duch

1. Data: 2002-12-15 17:23:16

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bov" <b...@i...pl> wrote in message news:athcgc$pgk$1@news.tpi.pl...

Ale z
> mojego doswiadczenia...takie gry zle sie koncza.

Mam zly dzień, wiesz? Właśnie wyszłam z domu po kłótni, wypiłam piwo na
ławce (oceniajcie mnie, proszę bardzo) i wróciłam, mam wszystkiego dość i
to, że coś się źle kończy wcale mnie nie dziwi. A poza tym to się nawet nie
zaczęło, więc nie mam się czym martwić.
A.

1. Data: 2002-12-15 17:27:31

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <a...@p...com> wrote in message news:atibcn$bj9$1@news.tpi.pl...

wtedy jemu z nerwow zaczelo sie kotlowac
> pod czaszka (normalne),

Nie było w tym krztyny zdenerwowania... ja widziałam rozbawienie połączone z
... nie wiem, z czym.

> Poniewaz jestes pewnie osoba wrazliwa,

Na pewno. Za bardzo.

?

> dobra,

??
Skąd takie przypuszczenia?

> Moze trzeba byc troche bardziej ostroznym,

Jestem.

>brutalnym,

Nie lubię brutalności..

> nieufnym

Jestem bardzo, za bardzo nieufna..

--
\...dipsom_ania.../
Kroplą deszczu, trzciną myślącą wśród traw...ale jestem... [Anna Maria
Jopek]

co zrobic?
moze mi ktos pomoc?
jak pomagać przeciw samobójstwu... luźna refleksja
test
Re: Reaktor na statku kosmicznym o v zbli. do c