Re: Jestem igorantka

Data: 2002-04-09 21:14:17
Temat: Re: Jestem igorantka
Od: Monga <m...@n...fm>

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> (ciach) Wyjasniam to w jej imieniu, zeby zaspokoic Twoja ciekawosc
> natychmiast, bo podejrzewam , ze Monika zjawi sie dopiero wieczorem,

No tez wlasnie jak wedlug zapowiedzi zjawilam sie :) Prosze Cie Krysiu o
kontakt na maila - niezaleznie od tego czy Ci sie juz udalo dostac na
serwerek czy tez nie :) I od razu napisze - jezeli Ci sie jeszcze nie
udalo, to napisz prosze jak probowalas sie dostac :)

> wtedy Ci osobiscie wszystko wyklaruje, adres ma w stopce, mozesz
> laczyc sie przez FTP np. z windows commandera albo wchodzic jak na
> strone www - wtedy istotne jest podanie portu (8228), oczywiscie
> laczyc sie z serwerem mozesz tez z innych programow, ktos podawal
> jakich, ale nie pamietam.

Wszystkie programy, ktore zaliczaja sie do grupy tzw. klientow FTP. Z tych
ktorych ja uzywam moge wymienic np. CuteFTP, SmartFTP.

I dziekuje za wstepne wyjasnienie (rowniez Beatce w poscie nizej) Krysi jak
sie do mnie dostac. Caly czas zamierzam napisac wszystko co i jak zrobic
krok po kroku zeby sie dostac, tym bardziej, ze znam to juz na pamiec i dla
IE i dla WC i dla przypadkow bardziej skomplkowanych, tylko jakos nie mam
zupelnie czasu zeby sie za to zabrac :) Ale kiedys na pewno cos takiego
napisze i wrzuce na jakas stronke :)

Pozdrawiam,
Monika

--