Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

From: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Date: Thu, 22 Sep 2005 00:53:12 +0200

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>nie wymagaj godnosci od kogos kogo sie kopie bo kopac
>niby mozna.

Mmm... Wieeesz... Pozostanę jednak przy swoich własnych oczekiwaniach.

>mysle, ze ten kto wykorzystuje cos co w sieci kiedys
>sie znalazlo zeby komus dokopac, z godnoscia ma malo
>wspolnego.

A nic na temat godności innych osób nie pisałam.

>jakos niedawno uwazalas iz odgrzewanie starej zupy jest
>nie za "wlasciwe" ; zmienilo Ci sie teraz cos? czy po prostu
>adresata dokopan mniej lubisz, (bo obiektywizmu od cibie jak
>widac nie mozna oczekiwac.....)

Obiektywizm? Znaczy się, co? Stosowanie zawsze i wszędzie tej samej
miarki, bez względu na okoliczności? No to nie jestem obiektywna. Bo
chociaż pod pewnymi względami pewne rzeczy oceniam, a przynajmniej
staram się, oceniać obiektywnie, to pod innymi pozwalam sobie na daleko
idącą ułomność polegającą na tym, co powyżej skomentowałaś.

Agnieszka (która nie uważa, że zmiana poglądów jest ujmą, ani że
wypieranie się tej zmiany jest zaletą, aczkolwiek nie podciągnęłaby
amnezji pod zmianę poglądów)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)