Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

1. Data: 2005-09-16 16:42:43

Temat: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej starszy
o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja matka
jest przerażona.

2. Data: 2005-09-16 17:25:32

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej starszy
> o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja matka
> jest przerażona.

twoja matka?? ile masz lat?
chyba wazne jest co ty czujesz ,co ona czuje ?jak reaguja na ciebie jej
dzieci,jak wyglada jej sytuacja z bylym mężem a nie przerazenie twojej
matki.
p.

3. Data: 2005-09-16 17:41:14

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej
> starszy o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja
> matka jest przerażona.

Tak. Trójka dzieci to duże obciążenie. Zwłaszcza, jeśli chce się podejść do
związku poważnie i dzieci te wychować. Ale też, jeśli do sprawy podejdzie
się z sercem, mądrze i szczerze, "zwrot" może przejść najśmielsze
oczekiwania.

Margola

4. Data: 2005-09-16 18:09:26

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

starszy
> o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie?

Duże. W ogóle małżeństwo to duże obciążenie. Zapytaj mojego męża - związał
się ze starszą od siebie rozwódką z dwójką dzieci. Teraz już z trójką. Ponoć
nawet zadowolony jest.

> Moja matka
> jest przerażona.

A co mamusia ma do tego?
BTW mama mojego TŻ-ta stwierdziła z ulgą "no może wreszcie się ustatkuje",
więc nie bardzo rozumiem co szanownej mamusi się nie podoba. Może widzi w
Tobie nadal małego chlopczyka, który nie potrafi sam podjąć decyzji?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

5. Data: 2005-09-16 20:31:21

Od: Joanna Gacka <j...@u...com-mediakropkapl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):
> [...]
> się ze starszą od siebie rozwódką z dwójką dzieci. Teraz już z trójką. Ponoć

Mojego też możesz spytać ;)) Też twierdzi, że zadowolony i że takie
"gotowe" dzieci to był dobry pomysł ;) Choć pracuje jak dziki osioł żeby
je wychować.

JG

6. Data: 2005-09-17 04:56:27

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawy ile kasy miesiecznie potrzeba na 3 dzieci?

7. Data: 2005-09-17 05:31:29

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawy ile kasy miesiecznie potrzeba na 3 dzieci?

Trzeba było od razu mówić, ze o kasę Ci chodzi.
Średnio przyznaje się 500 zł alimentów (co stanowi mniej więcej 1/3 średniej
krajowej) na dziecko i matka pewnie takiej kwoty będzie oczekiwała/dziecko.
Jesli jednak oboje pracujecie nie bój się, ze będzie kazała Ci płacić 1500
zł/3 dzieci. Napewno tak nie będzie, jednak trzeba się liczyć z tym, że
dzieci kosztują.

8. Data: 2005-09-17 05:35:46

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To straszne bo ja w tej chwili zarabiam 1800 zł netto. Zostanie mi tylko 300
zł :-(

9. Data: 2005-09-17 05:49:33

Od: "doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Sep 2005 18:42:43 +0200, Rozmawiacz napisał(a):

> Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej starszy
> o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja matka
> jest przerażona.

Troje dzieci to duża odpowiedzialność. Musisz poprostu odpowiedzieć sobie
na pytanie, czy jesteś w stanie podjać się takiego zdania, bycia ojciem
trójki nie swoich dzieci.

--
_/_/_/_/_/
_/ zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl

10. Data: 2005-09-17 06:58:18

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To straszne bo ja w tej chwili zarabiam 1800 zł netto. Zostanie mi tylko
> 300 zł :-(

Ale zaraz, przecież nie masz płacić na nie alimentów, tylko założyć
rodzinę.
Czy ojciec biologiczny dzieci nie płaci im alimentów? Ta kobieta jest wdową?
A z czego żyją teraz, ona i jej dzieci?

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?
poradnia rodzinna - Poznań?