poradnia rodzinna - Poznań?

1. Data: 2005-09-12 11:45:35

Temat: poradnia rodzinna - Poznań?
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałam zapytać z jakimi włąściwie problemami można udać się do takiej
poradni, kto je prowadzi i czy rzeczywiście ma to jakiś sens? No i jeszcze
jeżeli znacie jakieś dobre tego typy poradnie w Poznaniu, to chętnie
przyjęłabym namiary.
Mamy z mężem trochę problemów i dobrneliśmy do takiego punktu, że musimy coś
z tym zrobić, a sami sobie nie radzimy.
Pozdrawiam Znajdzia